kaczes Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 od wczoraj wyskakuje mi na wyswietlaczu check engine a potem F1 i moto gasnie i nie chce odpali - o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 30 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 dotykalem i nie po wyjeciu modulu ktory jest zajebi..e goracy jego krotkim ochlodzeniu jakby resetuje sie na chwile i do domu dojechalem ale pod domem 90 pare stopni i znowu pada. To moze byc wina paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 30 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 a wic klucze do reki, siedzisko odkrecilem i wypiolem modul, poczekalem az ostygnie i wszystko na miejsce wsadzilem. Zginelo z wyswietlacza check engine i odpalil. Przy odpaleniu z wydechu polecial mi mega niebieski dym :? ale do domu dojechalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 30 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 wczoraj latalem suzi i to wieczorkiem nie dawalem kataru bo mialem foczke na tyle wiec to chyba nie upal. Ale jest pozytywna strona tej historii bo moto stanelo na lesnej drodze malo ruchliwej wrecz mozna powiedziec ze wcale no i dziewcze po przyjeciu info ze to pewnie przez nia strasznie staralo mi sie zrewanzowac ;) ahhhh te komaryy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 30 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 sorry zamyslilem sie normalnie temperatura na poczatku standart ale potem zaczelo szybko rosnac no i znowu info na wyswietlaczu i brrrrrrr STOP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 nie pozostaje nic innego jak podlaczyc pod komputer i dokonac diagnozy ale to juz tylko w serwisie i to jakims konkretnym ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Niekoniecznie, dobra serwisowka, tam jest dokladnie opisane jak zrobić by zdiagnozowal sie sam, tak jest w hajce. Podejrzewam ze wiele sie to nie rozni. na wyswietlaczu wyskakuje kod, sprawdza sie w serwisowce jaki czujnik jest pod tym kodem, a potem sprawdza sie juz sam czujnik, no chyba ze komputer, napewno szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Większość systemów wtryskowych w razie wystąpienia uszkodzenia można zdiagnozować manualnie, tylko jest to bardzo pracochłonne. Podłączenie do komputera trwa 10 sekund, można szybko zdiagnozować uszkodzenia. Tylko kosztuje to około 200 zł. Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 masz tu nr mojego kolesia, on mial ten sam problem. Zadzwon i zapytaj powie Ci co to bylo 508 036 388 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Ja wiem czy pracochlonne? Wystarczy ze ktorys wezyk spadl lub sie przetarl a komputer tego tez nie pokaze. kostke widac jak na dloni jesli sie sciagnie siedzenie pasazera Serwis i komputer to jest najprostsza sprawa ale i najdrozsza, nie trzeba miec az tak wielkiego pojecia o tym zeby to zrobic. Tak jak mowilem dobra serwisowka, gdzie jest opisane wszystko krok po kroku co robic, lacznie ze zdjeciami, ale to zalezy czy ktos lubi sobie sam zrobic czy rzeczywiscie nie umie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Wystarczy ze ktorys wezyk spadl lub sie przetarl a komputer tego tez nie pokaze I wtedy zaczynają się jaja - kontrolka gaśnie, a silnik nie chodzi :-). Ale tutaj mamy inny problem - jest błąd, więc już jest czego szukać :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 31 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 narazie wymienilem paliwo i zobaczymy co to bedzi ale że dzis pogoda nie do jazdy yakże zbytno nie sprawdze. Zaczynam od wahy bo te czary zaczeły sie od momentu zatankowania na jakiejs lipnej stacji. Dzieki mtcross juz dzwonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.