enduroguy Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Hej,Zamieszczam ten topic tu gdyz zagląda tu wielu posiadaczy takiego sprzeta. A wiec mam taki problem. Dt-tka na gazniku po prawej stronie (tam gdzie kopniak) ma takie dwa "pyrdki" do podlaczenia rurek. Zauwazylem ze znajduje sie na nich taki bilawy nalot, wiec odkad kupilem zdawalo mi sie ze bylo to jakos zwiazane z chlodzeniem. Ale pomyslalem "Eee chlodzenie gaznika... niemozliwe :( " i skoro wszystko bylo ok to latalem i latam. Dzis przyjzalem sie temu u kolegi. NIestety u niego głowica jest połaczona z gaznikiem i chyba tak byc powinno ( w koncu te na gazniku po cos sa). NO wlasnie ale po co? Prosze sie nie smiac, bo nie mialem z takim czyms nigdy do czynienia :banghead:. Aha: te dwa wyjscia w chlodnicy mam polaczone ze soba bezposrednio rurka. Czy moge cos schrzanic jezdzac tak? Moze wplywa to na osiagi lub efektywnosc chlodzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Te weżyki ogrzewają gaźnik,a nie ochładzają raczej nie mają wpływu na osiągi chyba ze zimą :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 tez mi sie tak wydaje.. bo po co chlodzic gaznik?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 te rurki podlaczone do gaznika to jest maly obieg cieczy, ogrzewaja one gaznik i zwalniaja cisnienie dopuki nie otworzy sie termostat. latem nie ma zauwazalnej roznicy ale zima pozwala to lepiej rozgrzac silnik i podnosi efektywnosc jak jest naprawde zimno. Mnie sie to zapchalo zima i moto zanim sie pozadnie rozgrzal to jezdzil jak by chcial a nie mogl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Spoko wielkie dzieki za pomoc. W piątek to podłącze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 tez mi sie tak wydaje.. bo po co chlodzic gaznik?! Po toze zimne powiettrze ma mniejsza mase czasteczkową i wiecej go wchodzi i miesza sie z paliwem. Dlatego stusuje sie intercoolery w samochodach. W DT jednak jest odwrotnie i to niby ma obizyć spalanie, czy polepszyć prace silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 te rurki podlaczone do gaznika to jest maly obieg cieczy' date=' ogrzewaja one gaznik i zwalniaja cisnienie dopuki nie otworzy sie termostat. latem nie ma zauwazalnej roznicy ale zima pozwala to lepiej rozgrzac silnik i podnosi efektywnosc jak jest naprawde zimno. Mnie sie to zapchalo zima i moto zanim sie pozadnie rozgrzal to jezdzil jak by chcial a nie mogl.[/quote'] Dokładnie, analogia do podgrzewania kolektorów w silnikach samochodowych - lepsze odparowanie benzyny pozwala jeździć na uboższej mieszance, silnik równiej pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek DT Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Tak, te rurki ogrzewajągaźnik, Widocznie masz DT przeznaczoną na rynek skandynawski tak jak ja :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Po toze zimne powiettrze ma mniejsza mase czasteczkową i wiecej go wchodzi i miesza sie z paliwem. Dlatego stusuje sie intercoolery w samochodach. W DT jednak jest odwrotnie i to niby ma obizyć spalanie' date=' czy polepszyć prace silnika.[/quote'] a ja myslalem ze to chlodzenie jest po to zeby zima nagrzac gaznik a zarazem powietrze ktore przechodzi przez nie, ogrzac przez co robi sie zadsze i moze przejsc przez dysze ktorych wtedy nie trzeba wymieniac na zimowe... ale coz jednak bylem w bledzie, dzieki za poprawke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.