Gość macpfra Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 zamierzam zostacz szczesliwym posiadaczem hondy vt500e .to bedzie moj pierwszy motor jakie macie zdanie na temat tego motocykla i czy bedzie sie nadawal na jazde glownie turystyczna 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 nadaje się przed wszystkim na jazdę turystyczną (tzn nie ze zbyt wielkimi bagażami ale z prędkościami turystycznymi :banghead: )przyjemny, bezproblemowy silniczek, mocy wystarczajaco, ekonomiczny, napęd kardanem -czego chcieć więcej?!sam miałem jakiś czas temu chrapkę na ten motocykl ale ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-kk Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 mam bliźniaczego vt 500c . same zalety ztym ze w twoim jest jakiś śmieszny patetn na hamulec przedni(tarcza) . szczególnie nie lubiany przez mechaników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 mam bliźniaczego vt 500c . same zalety ztym ze w twoim jest jakiś śmieszny patetn na hamulec przedni(tarcza) . szczególnie nie lubiany przez mechaników. Tak tak już nie jeden mówił że hamulce z przodu to są bębnowe. Kumpel miał CBX550 i takiemu jednemu nie mógł wytłumaczyć że to są tarczowe :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macpfra Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 zamierzam zostacz szczesliwym posiadaczem hondy vt500e .to bedzie moj pierwszy motor jakie macie zdanie na temat tego motocykla i czy bedzie sie nadawal na jazde glownie turystyczna 8) a na co warto zwrucic uwage kupujac ten motor zeby nie bylo niespodzianek i zbednych remontow.ogladalem juz jedna honde vt i zapalila bezproblemowo z rur na ssaniu nie wydobywal sie zaden dymek pracowal rowno ,tylko sie troche dusil jak pociagnalem gaz ale koles mowil ze to dlatego ze jest zimny .nie wiem czy mam mu wierzyc bo mowil ze jest przygotowana do sezonu tzn wszystkie plyny oleje wymiennione gazniki wyregulowane i zaskoczyl mnie ze wyregolowal zawory?? tak wlasnie stracil zaufanie bo podobno ma hydrauliczne.zrazily mnie drbne ryski na baku ale podobno lepiej jest kupic z malymi ryskami niz malowany po wypadku.jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polly Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Moj byly przyjaciel ma od niedawna honde VT1100 C2 ACE SHADOW i musze powiedziec ze tak zglupial na je punkcie ze jak poprosilam go zeby mi na niej zdjecie zrobil, to zrobil ale poobcinal mi glowe na wszystkich.....ale mazyna piekna... ;) ;) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-kk Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 vt 1100 C2 ace shadow to juz inna piłka , inna generacja motocykli.wskocz sobie na stronkę www. republika/chudzikj.pl (jak coś pokręciłem to dajcie znać , link mam w pracy to przeslę najwyzej jutro). tam poczytas o maszynie i jak się nie mylę napisane jest co jest słabego lub na co należy zwrócić uwagę. międzynami to dlaczego e a nie custom? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polly Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Wiem ze to inna pilka ta honda ,ale napisac mozna prawda,bo jest rzeczywiscie piekna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 VT 500 ma normalnie srubkami regulowany luz zaworowy- nie takie g.... jak w starej generacji VT 700-750 stad jest motorkiem przyjemniejszym dla uzytkownika, wbrew pozorom motorek dosc szybki i zrywny poczatkujacego moze zaskoczyc- w.g. mnie wersja VT 500E jest lepsza(nie lubie zbytnio chopperow- bo sam mialem "czopa":-))) ). Po odpowiednim nagrzaniu motorek powinien dobrze wkrecac sie na obroty i ladnie schodzic z obrotow bez zajakniec i przydlawiania. Zwroc uwage na silniku czy jest czerwony silikon- jak jest daruj sobie ten sprzet. Jak nie ma problemow z pradem , a troszke sie przydlawia- trzeba czyscic gazniki i potem je ustawic. Zrob probe jedz za wlascicielem i niuchaj nosem czy czuc zapach spalanego oleju - jak ostro czuc - spala olej jak slabo i po odpuszczaniu gazu- to uszczelniacze zaworowe siadly. To chyba tyle. Pozdr. Janek.P.S. Wez dobrego mechaniora z czujnym nosem:-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.