kowal g Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 "Wektor 250" od dwuch tygodni czymś takim śmigam, chciał bym usłyszeć jakieś opinie na temat tego motocykla.Czy ktoś posiada wektora w poznaniu ? Pozdawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Poczytasz w SM numer 07/2005 :-), bo też śmigam takim od dwóch tygodni, w cenach testowych. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 wielkie dzieki napewno nabędę ichetnie poczytam POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 No coś czuje, że Paweł trochę „pojedzie” po tym motocyklu w swoich wywodach... Kowal g w dziale mechanika było troche na jego temat (tytul chyba: Regulacja Gaźników Moto Bi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 24 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Może go tak bardzo nie skrytykuje w końcu to nowy czoper za niecałe 8000 zl. trzeba tylko użyć trochę kleju do kątrowania śrubek aby podczas jazdy nierozbierał się na części pierwsze no ijest trochę za sztywny jak na czoperka. apropo Gaznikuw zwykła synchronizacja na zegarach przynosi pożadany efekt przynajmiej w przypadku mojego wektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-kk Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 no ja miałęm możłiwość jazdy na takim. w szczeóły nie będe się wdawał bo żaden ze mnie ekspert . ale zdecydowanie nie podobało mi się . plastik, tandeta i brak ducha. niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 w życiu bym czegoś takiego nie kupiłto po prostu utopienie mnóstwa kasyjak dobrze pójdzie to po roku użytkowaniu dostaniesz za niego góra połowę tego co dałeś za nowego -no chyba że chcesz go używać do naturalnej "śmierci"myślę, że jak już zacznie się sypać, będziesz miał niemałe problemy z częsciamijuż nie mówię o technologii, jakości wykonania itp bo w tej sferze nie mam zbyt wiele do powiedzenia -nie znam tego sprzęta Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 27 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Ten sprzęt to poprostu chiński rebel z dokładnie takim samym silnikiem.Fakt że jakość nie dorównuje hondzie i pozostawia wiele do życzenia, ale przecież to chyba najtańszy motocykl na naszym rynku. Polecam raczej początkującym motocyklistom, od czegoś trzeba zacząć. 7500 pln.zł to niewielka kwota jak za nowy motcykl, tak mi się przynajmniej wydaje. Myślę że znajdzie on wielu amatorów którzy nie pozwolą go skrytykować nawet jednym złym słowem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Ten sprzęt to poprostu chiński rebel z dokładnie takim samym silnikiem. Porówanie podobne jakby powiedzieć, ze okulary ze stadio ny to poprostu chińskie Gucci, czy Armani :-). Czy aby na pewno to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Miałem okazje sie przewieźć. I nic mnie tak nie drażniło jak zmieniacz biegów. Czy w twoim też wszystkie biegi wbija sie w doł? I w dodatku zmieniacz chodzi "w kółko" tzn ze 5 mozna jednym ruchem zapiąć 1. Za cholere nie moglem sie przestawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Niebardzo wiem oco chodzi z tymi biegami u mnie wszystko pracuje normalnie tzn. jak w karzdym sprzęcie. Ponoć są jakieś wersje jedno cylindrowe może na takim jechałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Tak. I to chyba była 150 -tka. Niebardzo wiem oco chodzi z tymi biegami No tam jest taki bajer ze wszysttkie biegi wrzuca sie w doł, a mało tego to skrzynia chodzi "w kółko" tz ze jezeli masz 5 i nacisniesz dzwignie w dol to wpinasz luz, a potem znowu w dol i masz 1 itd. Straszny patent.Ale skoro u ciebie biegi chodza tak jak w kazdym cywilizowanym sprzęcie to OK. Mnie (poza biegami) jezdzilo sie bardzo przyjemnie. I nie zwracaj uwagi na to co inni mówią - jesli tobie sie podoba, jezdzi Ci sie dobrze i sprawia Ci to frajde, to znaczy ze wybór był trafny.Pozdrawiam.Do zobaczenia na drodze.Ozz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Poszperałem trochę w dokumentacji i faktycznie jest tam opisany taki dziwny mechanizm zmiany biegów który lata w kółko ale silnik wygląda zupełnie inaczej jak w moim momto, trudno mi coś zrozumieć z tych instrukcji bo są po chińsku ale chyba chodzi o model 150 a nie 250 bo ten silnik jest jakiś nmiejszy i inny. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Co do biegów. W 250 mają na szczęście normalny układ. Doskonale, cichutko i sprawnie wchodzą bez sprzęgła. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Co do biegów. W 250 mają na szczęście normalny układ. Doskonale, cichutko i sprawnie wchodzą bez sprzęgła. Tak było do dzisiaj aż nie zrobiłem 100km. jedną traską i spuchło mi sprzęgło biegi zaczeły wchodzić bardzo topornie a o znalezieniu luzu zapomnij, dopiero jak ostygł wszystko wruciłodo normy <chyba trzeba zastosować inny olej bo niewiadomo czego te małe chinole tam wlały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.