Skocz do zawartości

Wektor 250


kowal g
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może go tak bardzo nie skrytykuje w końcu to nowy czoper za niecałe 8000 zl. trzeba tylko użyć trochę kleju do kątrowania śrubek aby podczas jazdy nierozbierał się na części pierwsze no ijest trochę za sztywny jak na czoperka. apropo Gaznikuw zwykła synchronizacja na zegarach przynosi pożadany efekt przynajmiej w przypadku mojego wektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w życiu bym czegoś takiego nie kupił

to po prostu utopienie mnóstwa kasy

jak dobrze pójdzie to po roku użytkowaniu dostaniesz za niego góra połowę tego co dałeś za nowego -no chyba że chcesz go używać do naturalnej "śmierci"

myślę, że jak już zacznie się sypać, będziesz miał niemałe problemy z częsciami

już nie mówię o technologii, jakości wykonania itp bo w tej sferze nie mam zbyt wiele do powiedzenia -nie znam tego sprzęta

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sprzęt to poprostu chiński rebel z dokładnie takim samym silnikiem.

Fakt że jakość nie dorównuje hondzie i pozostawia wiele do życzenia, ale przecież to chyba najtańszy motocykl na naszym rynku. Polecam raczej początkującym motocyklistom, od czegoś trzeba zacząć. 7500 pln.zł to niewielka kwota jak za nowy motcykl, tak mi się przynajmniej wydaje. Myślę że znajdzie on wielu amatorów którzy nie pozwolą go skrytykować nawet jednym złym słowem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje sie przewieźć. I nic mnie tak nie drażniło jak zmieniacz biegów. Czy w twoim też wszystkie biegi wbija sie w doł? I w dodatku zmieniacz chodzi "w kółko" tzn ze 5 mozna jednym ruchem zapiąć 1. Za cholere nie moglem sie przestawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. I to chyba była 150 -tka.

 

Niebardzo wiem oco chodzi z tymi biegami

 

No tam jest taki bajer ze wszysttkie biegi wrzuca sie w doł, a mało tego to skrzynia chodzi "w kółko" tz ze jezeli masz 5 i nacisniesz dzwignie w dol to wpinasz luz, a potem znowu w dol i masz 1 itd. Straszny patent.

Ale skoro u ciebie biegi chodza tak jak w kazdym cywilizowanym sprzęcie to OK. Mnie (poza biegami) jezdzilo sie bardzo przyjemnie. I nie zwracaj uwagi na to co inni mówią - jesli tobie sie podoba, jezdzi Ci sie dobrze i sprawia Ci to frajde, to znaczy ze wybór był trafny.

Pozdrawiam.

Do zobaczenia na drodze.

Ozz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszperałem trochę w dokumentacji i faktycznie jest tam opisany taki dziwny mechanizm zmiany biegów który lata w kółko ale silnik wygląda zupełnie inaczej jak w moim momto, trudno mi coś zrozumieć z tych instrukcji bo są po chińsku ale chyba chodzi o model 150 a nie 250 bo ten silnik jest jakiś nmiejszy i inny. POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do biegów. W 250 mają na szczęście normalny układ. Doskonale, cichutko i sprawnie wchodzą bez sprzęgła.

 

Tak było do dzisiaj aż nie zrobiłem 100km. jedną traską i spuchło mi sprzęgło

biegi zaczeły wchodzić bardzo topornie a o znalezieniu luzu zapomnij, dopiero jak ostygł wszystko wruciłodo normy <chyba trzeba zastosować inny olej bo niewiadomo czego te małe chinole tam wlały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...