zbyhu Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Yo! Proponuje poskladac i zajezdzic silnik na smierc, to jest wybrac sie do sasiedniego miasta po bulki. Tylko niech sasiednie miasto nie bedzie za daleko, bo ciezko sie pcha motocykle :P. A sprzedawanie komukolwiek takiego sprzeta, to nie jest raczej powod do dumy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iza5 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Yo! Proponuje poskladac i zajezdzic silnik na smierc, to jest wybrac sie do sasiedniego miasta po bulki. Tylko niech sasiednie miasto nie bedzie za daleko, bo ciezko sie pcha motocykle :P. A sprzedawanie komukolwiek takiego sprzeta, to nie jest raczej powod do dumy. Pozdro A skąd pewność że silnik będzie skatowany? Wał nie był szlifowany, więc nie ucierpiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Yo! No ale prostowany? Wal japonski...? No, hym... :] Rekordzista na tym forum zrobil na dorabianych panewkach ok. 35 tys.km ze zdrowym walem. Wiekszosc takich imprez konczy sie po kilkunastu / set kilometrach. Nieliczne wyjatki robia kilka tysiecy km. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iza5 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Yo! No ale prostowany? Wal japonski...? No, hym... :] Rekordzista na tym forum zrobil na dorabianych panewkach ok. 35 tys.km ze zdrowym walem. Wiekszosc takich imprez konczy sie po kilkunastu / set kilometrach. Nieliczne wyjatki robia kilka tysiecy km. Pozdrawiam Dziękuję za odpowiedź! Trzeba będzie znaleźć nowy obiekt westchnień :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 (edytowane) Yo! Sprobuj namierzyc zdrowy wal (nie prostowany) i zdobadz oryginalne panewki, to ma to prawo pojezdzic. Albo upoluj kompletny zdrowy silnik. Naprawde, nie chce byc wredny czy zlosliwy, ale jak siedze na tym forum juz blisko osiem lat, tak operacje na dorabianych panewkach i rozne kombinaje z walami korbowymi zawsze konczyly sie fiaskiem. A przypadkow bylo niemalo. Ten rekordzista to Barnaby, skladal bodaj Honde CB 750 Four. Mozesz do niego napisac na PW, to opowie Ci dokladnie co w silniku robil. Jest on tez maniakiem youngtimerow spod znaku Hondy, to moze bedzie Ci mogl pomoc w zdobyciu gratow do Twojej maszyny. Pozdrawiam Edytowane 20 Marca 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 (edytowane) Panowie czytajcie ze zrozumieniem, napisalem ze zamontowalem nowy (urzywany) piec (silnik) i nastepnie sprzedalem sprzet. Pytasz "A skąd pewność że silnik będzie skatowany? Wał nie był szlifowany, więc nie ucierpiał.?" na silnik dostalem gwarancje rozruchowa a dokladnie na tydzien, wiec na drugi dzien silnik juz byl odpalony i byl kat jak by nie wytrzymal tygodnia to silnik byl by u sprzedawcy, na wszystko bylo umowa kupna-sprzedazy. Edytowane 20 Marca 2010 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Panowie czytajcie ze zrozumieniem, napisalem ze zamontowalem nowy (urzywany) piec (silnik) i nastepnie sprzedalem sprzet. Pytasz skad pewnosc? na silnik dostalem gwarancje rozruchowa a dokladnie na tydzien, wiec na drugi dzien silnik juz byl odpalony i byl kat jak by nie wytrzymal tygodnia to silnik byl by u sprzedawcy, na wszystko bylo umowa kupna-sprzedazy. A może zaczniesz pisać zrozumiale dla innych to nie będzie niedomówień? Napisz o zamontowaniu używanego sprawnego silnika a Ty piszesz o URZYWANYM _ NOWYM ? co to znaczy? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 faktycznie sorki , nie doczytałem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.