pudzieek Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Co oznaczaja opilki metalu w oleju jak na to patrzyc? teraz mam odstawiony olej lezy juz chyba 2tygodnie i co ja moge na jego podstawie ocenic? chodzi mi o te opiłki :twisted: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 A w jakim oleju?? Silnikowym czy przekładniowym? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzieek Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Silnikowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Nie miło, coś musi o coś trzeć i sie zeskrobywać przez co masz opiłki w oleju ale trzeba wyczuć co to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibas Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Faktycznie, jest to już problem. Miałem to samo podobnie w ETZ 250. Byłem wtedy bardzo młody i bardzo głupi i nie zwróciłem na to uwagi. Niespełna dwa tyg później tło mi stanął w miejscu. I klapa. Był remont! zajmij się tą sprawą zawczasu lepiej.pozdra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek-bsk Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 To wymień sobie korek spustu oleju na taki, który ma wkładkę magnetyczną. A jeżeli masz to wyczyść go porządnie. Opiłki to normalna sprawa (jeżeli są drobne i nie za wiele). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Cenna rada po trzech latach od założenia tematu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek-bsk Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Rzeczywiście. Sorry, ale nie zwróciłem uwag na datę :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 dobra rada nie jest zła :icon_question: należy też zwrócić uwagę po jakim czasie wymieniamy olej, jesli w krótkim czasie jest sporo opiłków to coś nie jest ok, ale to logiczne :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Faktycznie, jest to już problem. Miałem to samo podobnie w ETZ 250. Byłem wtedy bardzo młody i bardzo głupi i nie zwróciłem na to uwagi. Niespełna dwa tyg później tło mi stanął w miejscu. I klapa. Był remont! a to mzeta jest 4t ?? jakim cudem opiłki z układu korbowego znalazły sie w oleju od skrzyni :P ?? opiłków z reguły jest dużo jak ostro jeździmy gwałtowne redukcje szybkie sprzęgło (wiadomo często coś o coś przytrze...)jednak generalnie zawsze były i będa .... niepokój można dopiero okazywać kiedy są ogromne ale rzadko sie zdarza żeby np w oleju pływał kawałek 1x1cm i nic sie z silnikiem nie działo :flesje: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.