S?AWO-CBR Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 mam na oku motorek kawe zx6r dosc mloda rocznikowa za niezla kaskerama jest po polerceczy to powinno wzbudzic jakies podejrzenia?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Najlepiej weź ze sobą kogoś kto sie na tm zna, niech obczai wszystko. Takie okazje to niestety często miny, jak wielu z nas sie już przekonało okazji nie ma. Są tylko powypadkowe motocykle zza granicy, robione na szybko i sprzedawane jako stan idealny w Polsce. Dopiero po pewnym czasie wszystkie usterki wychodzą na jaw. Zawsze możesz komputerowo sprawdzić czy rama nie była bita. PZdr. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 WG.WLASCICIELA KUPIL GO W SALONIE 4 LATA TEMU.WIEC RACZEJ NIE BYM SPROWADZANYCHODZI MI O TO CZY POLERKA MOZNA UKRYC SLADY INGERENCJI W RAME. TO TA AUKCJAhttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=50914985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 ma troche przerobek, np kanapa, wartby również sprawdzić jakie malowanie miały te modele z tamtych lat, jak masz wątpliwości co do ramy to najlepiej zrobić pomiar geometrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 to ja tylko dodam od siebie co następuje: po pierwsze primo 6-teczka była prawie cała malowana :!: po drugie primo jak się nie mylę to roczniki 2001 to były jeszcze 600 a nie rozwiercone do 636 jak sugeruje naklejka :!: konkluzja jest taka: według mnie w tym wypadku rama w polerce jest podejrzana :!: a sprzedawca coś mataczy :twisted: pees. ale mogę się mylić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan starszy1 Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Ja uważam ,że polerowaną ramę należy traktować jak silikonowe cycki u dziewczyny to znaczy jak chcesz ostrej zabawy i dobrego wyglądu to się decyduj na zakup a jak chcesz się żenić i aby laska rodziła ci dzieci to nie kupuj ha ha ha P.S polerowana rama to drogi dodatek bo taniej i łatwiej jest ukryć ślady naprawy ramy malując ja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 P.S polerowana rama to drogi dodatek bo taniej i łatwiej jest ukryć ślady naprawy ramy malując ja ale jak spolerujesz to zawsze mozesz wcisnac, ze zrobiles dla poprawienia wygladu (tzw. tunning) ! natomiast jak pomalujesz to co powiesz ? byla brzydka ? zardzewiala ? od razu wiadomo o co chodzi ! a malowana poznasz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan starszy1 Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 P.S polerowana rama to drogi dodatek bo taniej i łatwiej jest ukryć ślady naprawy ramy malując ja ale jak spolerujesz to zawsze mozesz wcisnac, ze zrobiles dla poprawienia wygladu (tzw. tunning) ! natomiast jak pomalujesz to co powiesz ? byla brzydka ? zardzewiala ? od razu wiadomo o co chodzi ! a malowana poznasz ! Można tak pomalować ,że nawet wprawne oko się nabierze mój kumpel który siedzi w motocyklach od zawsze kupił kiedyś moto i patrzy po pewnym czasie ,że lakier na ramie się marszczy to zawozi ja do lakiernika a tam gazety w ramę napchane ,szpachel i pomalowane więc można tak zrobić żeby nie można było poznać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Niespecjalnie rozumiem jak niby polerka ma ukryć ślady naprawy? Polerka raczej ukazuje wszelkie ślady rys, uderzeń itp... Trudno raczej spolerować głębokie rysy czy wgnioty na ramie tak aby nie było tego widać :D Elementy malowane zawsze można "naprawić" i ponownie pomalować a co zrobić z popękanym/porysowanym/zeszlifowanym elementem po polerce? Kto mi to wytłumaczy? Bo dla mnie polerowany element to 100% gwarancja braku "dodatkowych" spawów, peknięć, prostowania czy szpachlowania itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 to ja tylko dodam od siebie co następuje: po pierwsze primo 6-teczka była prawie cała malowana :!: po drugie primo jak się nie mylę to roczniki 2001 to były jeszcze 600 a nie rozwiercone do 636 jak sugeruje naklejka :!: konkluzja jest taka: według mnie w tym wypadku rama w polerce jest podejrzana :!: a sprzedawca coś mataczy :twisted: pees. ale mogę się mylić :D a ja mam fotki właśnie 636 z 2001 roku: http://images.search.yahoo.com/search/imag...tt=658&ei=UTF-8 lub http://www.sportsbikeworld.co.uk/Gallery-2...how-2001/22.htmczyli mozliwe jest że ten motocykl jest z 2001 :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 13 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 MOTO JUZ JEST OGLADNIETE PRZEZEMNIE1.RAMA BYLA ROBIONA NA 100% WGNIECENIE Z MALA PLAMKA NA SRODKU KTÓREJ NIE DALO SI SPOLEROWAC.WLASCICIEL OCZYWISCIE NIE WIE SKAD SIE WZIELA I ZE WCZESNIEJ JEJ NIE BYLO...2.NA ROZGRZANYM SILNIKU LUBI PYKNAC NA BIAŁO3.PO WBICIU JEDYNKI NASTEPUJE DOSC WYCZUWALNE SZARPNIECIE MOTOCYKLEM?CZYZBY SPRZEGLO?4.PO PUSZCZENIU KIERIWNICY MOTO SCIAGA NA PRAWO<WŁASCICIEL TWIERDZI ZE TO BOCZNY WIATR :D 6.WGNIECIONA FELGA,NAWET DOSC POWAZNIE<WLASCICIEL TWIERDZI ZE MUSIAL WPASC W DZIURE BO NIE ZAUWAZYL :idea: :?: :!: :?: :?: 5.STRACONY CZAS I KASA NA PALIWO<500 KM W 2 STRONY> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 polerką możesz zatuszować spawanie jak rama pęknie, fakt że nie zniweluje prostowania, ale skąd będziesz wiedział że gość polerował spawy orginalne a nie poprawki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manta Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 na polerowanej ramie zauwazysz wiecej niz pomalowanej nawet jesli ktos zaspawa to i tak(jak w krzywym zwierciadle) widac po polerce a motocykle dziela sie na te co lezaly i na te co beda lezec ps. ostatnio tak sie zagadalem ;) ze zapomnialem otworzyc nuzki bocznej i niewiele brakowalo :oops: utrzymalem go chyba dzieki temu ze mam ponad stuwke wagi i 186 wzrostu inaczej by lezal :x zabraklo jakies 30 cm do kleby .pozdrawiam wszystkich motocyklistow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 niewiele brakowalo u mnie niestety sie zdazylo ! http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...6165&highlight= co do ramy - jednak macie racje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.