piter Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Dajcie znac jakie regulacje powinno sie przeprowadzić po wymianie tłumika na otwarty i zmianie filtra na sportowy zeby te wymiany miały jakis sens poza tym ze motocykl bedzie glosniejszyJezdze SV 650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Nie mam teraz pod ręką bieżącego Świata Motocykli, ale tam jest opisane co trzeba zrobić po wymianie wydechu na otwarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Dobrać dysze główną, ustawic wysokośc położenia iglicy, oraz skłąd mieszanki na biegu jałowym. Ps. Masz SV na gaźniku czy już na wtrysku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Ps. Masz SV na gaźniku czy już na wtrysku ?SV mam na wtryskudajcie znac co jeszcze trzeba bedzie wyregulowac po tych wymianachz gory dzieki bardzo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Jeżeli masz na wtrysku , to nie ma o czym gadać.Układ wtryskowy sam dostosuje się do nowych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Pipcyk -> czy wtrysk sam dostosuje się do każdych warunków pracy? Załóżmy, że założę "tuningowy" wydech i sportowy filtr K&N. Czy nietrzeba robić jakichś regulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 dzieki Pipcyk przynajmniej juz nie bede musial ponosic zadnych kosztów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 dzieki Pipcyk przynajmniej juz nie bede musial ponosic zadnych kosztów :D A co tam chcesz ustawiać :DNo chyba że zakupisz Power commander’a ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Niewiem co tam ustawiać bo narazie niemam i nieplanuję zakupu motocykla z wtryskiem :D Ale skoro on sam (ten wtrysk) się dostosuje do tłumika i reszty to po co ludzie kupują te Power Commandery? Żeby poprawić sobie nastrój? :D A tak nawiasem mówiąć to modele Harleya zasilane wtryskiem wymagają jakichś przestawień po wymianie wydechu i filtra. Podobnie jest np w VTX 1800 - tez trzeba kupić Power Comandera po wymianie wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Power commander jest po to aby wycisnąć z silnika ostatnie rezerwy.Tyle że o jakikolwiek normach spalin możemy sobie zapomnieć.Najczęściej odbywa się to na drodze zmiany parametrów wyprzedzenia zapłonu oraz zmiany dawki wtryskiwanego paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Wiem co to Power Comander (nawet samam nazwa coś podpowiada :D ). Chodzi mi o to, że w tych kilku znanych mi przypadkach wymiany wydechu i filtra powietrza w motocyklach zasilanych wtryskiem trzeba było zmieniać parametry wtrysku albo montować PC. I narazie myslę sobie, że jednak wtrysk się nie dostosuje sam do nowych warunków. W byc może w ograniczonym zakresie tak, podobnie jak w motocyklach "gaźnikowych" wymiana wydechu niezawsze pociąga za sobą koniecznośc jakichś regulacji czy wymiany dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 ja dziś wymieniłem końcówkę z orginała co bzyczał na LeoVnce co chodzi jak rakieta :D w serwisie powiedziei ze nic nie trzeba ustawiać bo wszystko gra no muszę im wierzyć bo sprzęcik chodzi jak marzenie :D w każdym bądz razie jestem zadowolony wkońcu wiem że mój sprzęt żyje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Wszystko zależy od tego czy silnik jest wyposażony w sonde lambda. Jeśli tak, to na podstawie składu spalin powinien dobrac dawkę paliwa, oczywiście w rozsądnych normach, bo gdy ktoś ostro przegnie. Tzn. bedzie jezdzil na pustej rurze i K&N, to jestem pewien, że PC dostanie fioła i uzna, że sprzęt jest uszkodzony i zacznie działać w trybie awaryjnym! Obserwuj poprostu kolor świec zaplonowych... i dotego narazie się ogranicz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 wymieniłem wydech na leo vince jest super chodzi motorek jak marzenie nie trzeba było robić żadnych regulacji jest gitarka ;) sąsiedzi mnie zabiją ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Piter fajnie że się cieszysz ale nie musisz pisac tego samego dwa razy... Mówicie że nie zawsze trzeba zmieniac ustawienia a przeciez parametry po przejsciu z fabrycznego na pustą rure zmieniają sie diametralnie wiec jak z tym w koncu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.