Skocz do zawartości

Jaki chopper na 1. motocykl?


Gość Virago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Virago

Pytanie pospolite, wiem... jezeli uznacie ze nalezy mnie zmieszac za nie z blotem, to nawet nie bede sie bronil.

Ale jestem w kropce:(

Mam 22lata, 194cm(75kg) i chce jezdzic na chopperze! ...Wszystko pieknie ale na zakup nie wyciulam wiecej niz 6000zl:( I co robic?

To co sobie moge zafunfowac za 6tys to w porywach Rebelka 250, ale przy moich gabarytach jezdzac na niej juz do konca bylbym skazany na fantazyjne zapachy moich skarpet pod nosem:)

Musialbym kupic "cos wiekszego" ale Raz: ogranicza mnie kapital; Dwa: jestem biednym studentem "na banicji w obcym miescie" i nie stac mnie na to zeby raz za razem ciagle dolewac do baku.

Eksploatacyjnie wiec pasowalaby mi 250 - nawet ze swoimi niecalymi 20KM) ale gabarytowo... chyba nie. Chociaz na zywo jej nie widzialem.

Jezeli nie Rebel to Virago 250... na takim etapie jestem obecnie - moze w ogole dac sobie spokoj z tymi modelami? No nie wiem co robic.

Jakiejs starej maszyny tez narazie nie chce "odrestaurowywac". Zanim dorosne do "wskrzeszania z martwych" chcialbym jednak najpierw troche sobie pojezdzic a nie spedzac popoludnia naprawiajac co rusz nowa usterke.

 

Co poczac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy silnik musi byc V-twinem?

Alez skad. Oczywiscie chcialbym jezdzic na chopperze z silnikiem Shovelheada, ale jestem tez realista... nie stac mnie na V-Twina:) No chyba ze zdecydowalbym sie na 125 lub w porywach 250cmm:)

Chce przez to powiedziec ze nie naleze do grona zatwardzialych przeciwnikow praktyki wkladania w rame choppera silnikow rzedowych badz tez singli. Czesto nawet takie konstrukcje potrafia wygladac niesamowicie. Choc przyznam ze w miare rozwoju mojego "motorowego zyciorysu" bede staral sie zdobyc V-Twina:)

 

Czy musi byc czysciutki?