Skocz do zawartości

motorynka niemam siły jechac


kauczukeve
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest dotarta czy nie to nie ma większego znaczenia na moc.

To jakis zart jest? Za kazdym razem jak robie szlif, czy zakladam jakis zestaw tuningowy to w polskie, czeskiej czy japonskiej maszynie mocy nie ma!!!! Musi sobie troche pochodzic, potem kilkadziesiat kilemetrow i zaczyna dopiero isc. To moj drogi imienniku wytlumacz mi po co sie motor dociera skoro niedotarty tez bedzie fajnie latal :lol: ? W silniku wszystko powinno chodzic plynnie bez oporow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj z tymi motorynkami to zawsze były problemy, kiedyś gdy Jeździłem na motorynce to pamiętam, że codziennie cały dzień kręciłem przy niej a wieczorkiem ok. godzinki jeździłem :mrgreen: to były czasy :banghead:

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na początek kwestia ustawienia zapłonu, czyszczenia i regulacji gaźnika (ustawienie spinki na iglicy na 3 rowek od góry. Obowiązkowa zmiana mieszanki z 1:30 na 1:25. Po takich zabiegach zostaje docieranie. Należy tez pamiętać, że zbyt ostrożne i delikatne docieranie silnika wbrew pozorą niesie więcej zła niż dobrego, ponieważ powstanie próg na cylindrze i silnik nie rozwinie w późniejszym czasie pełnej mocy oraz istnieje ryzyko uszkodzenia pierścienia w skutek uderzania o zbyt wysoki próg.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładałem nowy cylinder i moc miał od razu i to w ch.j za przeproszeniem.A teraz ma przejechane 35 km i mocy ma więcej niż przedtem. A dociera się po to silnik, żeby tłok i pierścienie doasowały się do cylindra i poprostu, żeby tłok nie rozszerzał się tak pod wpływem temperatury.Więc przy docieraniu trzeba uważać, żeby go nie przegrzać bo się zatrze, a tarcie pomiędzy tłokiem, a cylindrem jest takie same jak w cylindrze dotartym przy uruchamianiu. Więc na moc nie ma to dużego wpływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładałem nowy cylinder i moc miał od razu i to w ch.j za przeproszeniem

Zauwaz ze zmienil takze lozyska :? . Kurde ja tu mam takich ludzi ze po zlozeniu silnika zeby wogole tlokiem zakrecic lepiej trzeba z 1,5km pociagnac motor i wtedy mooze odpali!!!! Po prostu czesci polskie zdecydowanie odbiegaja jakoscia od japonskich.

A dociera się po to silnik, żeby tłok i pierścienie doasowały się do cylindra i poprostu, żeby tłok nie rozszerzał się tak pod wpływem temperatury.

A jak jest za szeroki to jest tarcie i mniejsza moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu czesci polskie zdecydowanie odbiegaja jakoscia od japonskich.

Tylko że motorynka jest produkcji polskiej, więc nie dziw sie, bo raczej częsci japońskich nie założysz do motoryny. A co do częsci polskich to zależy gdzie sie kupuje. Np polskie "no name" są do bani to wiadomo, ale sa zakłady w których wykonują porządne części.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że motorynka jest produkcji polskiej, więc nie dziw sie, bo raczej częsci japońskich nie założysz do motoryny.

Kurde toz dlatego pisze ze w motorynce po remoncie wszystko jest okrutnie ciasno spasowane, a w takim Suzuki czy Hondzie jest zdecydowanie lepiej. PO prostu jak silnik pracuje to tak jakby sie jechalo z wcisnietym tylnym heblem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwidoczniej źle były spasowane części. W takich jednośladach trzeba dobrze dopasowaywac części i starannie je docierać. To jest gwarantem że motorynka bedzie dobrze jeździła. Może kauczukeve źle dobrał pierścienie.(?) Zauważ, że po zmianie siemeringów jak sie kopie to silnik stawia większy opór niz przedtem.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwidoczniej źle były spasowane części

No wlasnie te czesci do Jawek czy Rometow raz maja wiekszy, raz mniejszy luz i nic sie na to nie poradzi. Pobiegaj troche z ta motorynka i mysle ze po pewnym czasie powinna zaczac jechac. A masz napewno dobrze uszczelniona skrzynie korbowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładałem nowy cylinder i moc miał od razu i to w ch.j za przeproszeniem.A teraz ma przejechane 35 km i mocy ma więcej niż przedtem. A dociera się po to silnik, żeby tłok i pierścienie doasowały się do cylindra i poprostu, żeby tłok nie rozszerzał się tak pod wpływem temperatury.Więc przy docieraniu trzeba uważać, żeby go nie przegrzać bo się zatrze, a tarcie pomiędzy tłokiem, a cylindrem jest takie same jak w cylindrze dotartym przy uruchamianiu. Więc na moc nie ma to dużego wpływu.

 

Ja bym ci radził nie mówić enduroguyowi po co dociera się tłok(wydaj mi się że na motocyklach zna się owiele lepiej od ciebie) :P

Nie dziwie się jeśli twoja motorynka miała mega kompreche to po wsadzeniu nowego tłoku uzyskała lepszą kompresje i co za tym idzie moc a więc nic dziwnego.

Pozdrawiam Filip :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci radził nie mówić enduroguyowi po co dociera się tłok(wydaj mi się że na motocyklach zna się owiele lepiej od ciebie)  

Nie dziwie się jeśli twoja motorynka miała mega kompreche to po wsadzeniu nowego tłoku uzyskała lepszą kompresje i co za tym idzie moc a więc nic dziwnego.  

Pozdrawiam Filip

 

No wlasnie, a moc pozniej spadla bo silnik byl nie docierany. Jeszcze jedna sprawa. Jesli mamy tlok nowy i cylinder po szlifie to tlok powinien lekko przechodzic przez gladz cylindra, bez zadnych wiekszych oporow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...