Skocz do zawartości

MZtka na off road!


Rekomendowane odpowiedzi

Bedziesz na niej wyglądał tak jak "wiejski kaskader". .

 

I co z tego ze bedzie tak wyglądał, nie liczy sie wygląd , tylko przyjemność z jazdy.

 

Na allegro widzialem DT 125 na teren za 1400 zł w fajnym stanie, a tym już poszalejesz.  

 

A do MZ nic nie mam bo sam posiadam 251

 

To musi być ,, niezła '' Deetka :lol:

 

Hehe , CZ Cross , spoko , w sumie to widziałem i nawet jezdziłem na takim cudenku. MOze masz racje, nie chce sie tu kłucic tylko dobrze doradzić.

 

Podsumowując :

Jeśli masz bliski dostęp do lasu - Bierz CZ.

Jeśli musisz dojezdzać kawałek zeby '' powariowiać '' ja wziołbym MZ.

 

Stawiasz na długodystansowość, czy na Moc i oddawanie jej ??

Cz ze swoimi 40 końmi pokaze juz pazurki w lesie. Z drugiej strony bedziesz musiał lac dobre oleje zeby motorek pochodził. A więc kolejne wydatki ;). Ciezko bedzie zrobic z MZ coś a'la cross, co najwyzej cos enduropodonego :] Częsty patent - rama z Cz Cross, a silnik z MZ Etz 250. Do tego Duza zębatka z tyłu i daje rade :] ( nie bedzie nap**dalać jak ruski czołg :P ( oj a dziatki lubią lamentować i dzwonić po niebieskich niestety. Wydech cięzko sciszyć tak aby nie stracic mocy.

JAk ze wzrostem u Ciebie ?? Cz 250 i 380 do małych nie nalezą, przynajmniej ja mam takie odczucie ( a mam 2.05 ) i sam planuje kupić Cz. Swoją drogą, jest moze ktoś z podkarpackiego i ma na sprzedaż ??

Wracając do tematu, Bierz to co Ci sie bardziej podoba i co sprawi mniej kłopotów.

 

Wszystkie za i przeciw masz tutaj przedstawione. A więc, wybór należy do Ciebie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde. MZ jest na szose, a CZ w teren nie ma sie co klocic. Zawieszenie CZ jest skonstruowane na tor i las a MZ-ki na drogi asfaltowe. Nigdy na MZ nie poszalejesz jak na Cz. Jezeli chcesz polatac na gumie, poskakac i potaplac sie w blocie to wymienie co jest w CZ na plus:

-Duże kolo z przodu (bardzo wazne w terenie)

-Duze skoki zawieszen (mozliwosc regulacji)

-Wieksza moc

-Lekkosc

-pozycja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz bliski dostęp do lasu - Bierz CZ.

tu sie zgodze ;)

Jeśli musisz dojezdzać kawałek zeby '' powariowiać '' ja wziołbym MZ.

tu sie nie zgodze, wziąłbym i tak CZ, wiem bo mam.

narazie był tłok i pierscienie do wymiany.

dzisiaj jezdzilem cos z 2 godziny. tak mnie wszystko boli...

dzis stawialem pierwszy raz moją Cz-te na kolo i sobie radzi.

Z naprawą naprawde nie jest ciezko jak mowil "crosowiec z Koscierzyny" :P . Aha, odkad ja mam ta Cz-te , hmm, a juz pewnie tak z 1.5 miesiaca do 2 miesiecy. i zawsze jak chce pojezdzic scenariusz jest ten sam.

wchodze do garazu, odkrecam kranik, dawniej czekalem az troche wyplynie z gaznika, teraz mam juz obczajone i z przyzwycajenia, przyciskam pąpeczke, puszczam, biore kopnik i pali za 1 albo za 2 razem, nigdy mi sie jeszcze (odpukac) inaczej nie zdażyło.

Nie mialem z nia problemow, ojciec (czasem nia jezdzi) pojechal raz, to mu broka złapała, a ja nigdy nie wiedzialem co to znaczy :? , ale załozył swice NGK i od tego czasu chodzi jak żyleta.

 

aha, cz-ta w sumie nie pali nie wiadomo jak duzo, mi na moto-godzine, takiej jazdy dosc ostrej przeplatanej z jazda spokojnej spalila cos 2.5 litra do 3 litrow, ale głowy nie dam, dzisiaj mi sie wydawalo ze nawet duzo nie spalila.

 

Polecam Cz-te , ja mam 125 model 516, choc slaba strona jest skrzynia biegow, mi dzisiaj 3 wyskoczyla 2 razy :P . ale i tak polecam sprzeta.

Ale MZ. jak chcesz , czemu nie, wazne zebys mial radosc z jazdy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto mówi, że CZ nie da sie jezdzić po asfalcie :banghead: . Chodzi ci chyba o to, że nie będziesz czym miał jezdzić po szosie "legalnie" ale matwis ma YZF to moze i to nie byle czym jezdzić po asfalcie "legalnie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie lubi sie grzebac to niech nie kupuje cz , chyba ze chce dac zarobic mechanikom :banghead: , ja nie jestem anty, ale starej konstrukcji wyzylowany silnik chlodzony powitrzem musi sie psuc i sie psuje. do tego motocykla trzeba miec zamilowanie bo inaczej to szybko sie go przeklnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

jestem pod wrażeniem! nie wiedziałem, że moim skromnym zapytaniem wywołam taaką dyskuję. :banghead: Bardzo dziękuję, za wszystkie wyważone i merytoryczne za i przeciw. Pozwoliłem sobie nawet zadać na mailu część pytań Kuskusa odnośnie ETZki na Allegro.

 

 

Konsultowałem się również z kolegami "motorzystami" i przy moim wzroście 174 w kapeluszu chyba na wysokiego crossa jestem za niski :cry: Mieszkam pod Warszawą więc las by się znalazł. Raz na jakiś czas chciałbym również legalnie bujnąć się MZtą z moją Ukochaną po drodze, ale bardzo lightowo na przykład zbaczając gdzieś na romantyczny piknik udowadniając przy tym, że mój nowy nabytek to niemal skuter, którym można wozić jeszcze pieseczka, koteczka i inne takie tam :P , a jak Kochanie wyjedzie do domu (a wiadomo czego oczy nie widzą...) to total hardcore! latanie po łąkach polach gałęziach i błotaaaach..... :twisted: :twisted: :twisted:

 

Ale wracając do wątku głównego. Rzeczywiście d... ze mnie a nie mechanik (punkt Madrider) i wszelkie naprawy dokonywać będzie albo serwisant albo znajomy więc zależy mi na raczej nieskomplikowanym sprzęcie. Domieniek napisał o elektrycznym zapłonie. Popieram ze wszechmiar!! Strasznie ubawiło mnie sformułowanie "wiejski kaskader" :P Jestem jak to mówią (poza Wawą) z "Warszafki" i przyzwyczaiłem się do niemającego wiele wspólnego z rzeczywistością zarzutu o lansowanie się. Poprostu nie mogę się doczekać wjazdu na MZecie pod kolumnę Zygmunta w kasku MO :P :D :)

 

Jeszcze raz dzięki CZ Cross, Enduroguy i Kornelowi za opinię za CZtką. Bardzo zaciekawiła mnie propozycja terenowej Yamaszki za 1400. Jeżleli można prosić proszę o link lub nr. aukcji. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem a jak to sorki!

 

Życzę Panom miłego wieczoru i do zobaczenia na drodze lub..... w lesie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy moim wzroście 174 w kapeluszu chyba na wysokiego crossa jestem za niski  

Aj tam ja mam 161cm i chcialem Cz 516 kupic :lol: Jak hardcore to hardcore. W Cz masz taki plus ze w zaleznosci od ilosci napompowanego powietrza do amortyzatorow mozesz regulowac ich twardosc, a co za tym idzie wysokosci motocykla. Jak napompujesz niewiele to CZ pod Toba przysiadzie.

Bardzo zaciekawiła mnie propozycja terenowej Yamaszki za 1400.

Jakby co to mam do sprzedania Yamaha Dt110 z cylindrem Polini i wydechem Gianelli. Niedawno robiony remont. Cena 1900zl do targowania. Zarejestrowana na motocykl. elektryka do podlaczenia. Oczywiscie jaknajbardziej na chodzie. (to wcale nie jest reklama :banghead: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli to ma byc moto na polatnanie po polnych drogach i piachu, z terenowym zacieciem (jasne, jasne, zalezy co kto ma na mysli....) to polecalbym MZ ETZ 150. Naprawde, podniesiesz przedni blotnik, ewentualnie kazesz wzmocnic mocowanie silnika i bedziesz spoko skoki oddawal na hopkach w terenie i ladowal z pomyslnoscia. Jesli mialbys wybrac CZ 125 to jest to zupelnie inna bajka, bez swiatel, prawa rejestracji itd. czesciej sie psuje - pamietaj o tym - kazda napraw ato przestoj w jezdzie. Na nizszych obrotach - zdechalk, na wysokich - pyta maksymalna taka, ze az zajebi..a. Nie jest to moto do wygodnej jazdy i codziennej... wiec jesli sie z tym liczysz to sam wybierzesz... ja powiem tyle z mojego doswiadzczenia: ETZ 150 mozna spoko skoki oddawac, a jak ja przerosniesz i cie wciagnie to z pewnoscia nie bedziesz sie ogladal za CZ lecz za jakims japonskim sprzetem.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cz sie psuje i juz(wypadaja zabezpieczenia sworznia,lozyska w silniku,urywaja sie gwinty notorycznie,odkreca sie automat zmiany biegow,pada czesto sweica,nie chce odpalac z niewiadomego powodu, blokuje sie gaz na max, lancuch sie urywa,brakuje paliwa w baku) !!!! :banghead: , ale pojezdzij tak MZ jak CZ to pewnie zepsuje sie szybciej, pomimo mojej wielkiej sympatii do CZ ja naprawde ci jej nie polecam - na piknik to na pewno nie pojedziesz i pod kolumne tez, ale wzrostem to sie nie sugeruj mam 175 i klopoty z disiegnieciem ziemii ale jak sie jedzie to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO to koniec dyskusji na temat CZ CROSSS :banghead: . Oby matwis dobrze wybrał i zaraz się pochwalił.

 

P.S. Madrider-takie usterki jakie podałeś to mogą się stać w każdym motocyklu. PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...