Skocz do zawartości

GSXR 750 gazniki - kompletny przeglad


Rekomendowane odpowiedzi

czyli czyszczenie, sprawdzenie i regulacja poziomow, synchronizacjja i strojenie motocykla. Umowilem sie na jutro do serwisu naszego kolegi Dominika w Poznaniu. Zadanie byc moze bedzie latwe, a byc moze nie :-)

O efektach napisze na forum, sam jestem tego ciekaw. Wczesniej gazniki byly juz regulowane w innym serwisie, ale bez zadowalajacego efektu.

Jestem bardzo ciekaw jak bedzie tym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Gorzej jak się okaże, że gaźniki są wybąbane, co obecnie przeżywany na przykładzie GSa kolegi Andrzeja. Już nawet ściągnęliśmy innego GSa do serwisu by przełożyć sprawne gaźniki bo nas szlag trafiał że stroimy stroimy a tu dupa blada. Jak je założyliśmy to od razu jak ręką odjął. W takich przypadkach można sopbie stroić i stroić, a sprzet i tak najlepiej pracuje na rozjchanych gaźnikach :?

Zobaczymy jutro.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki z np. wyrąbanymi przepustnicami wymagają (oprócz naprawy uszkodzeń oczywiście, ale jak się ktoś upiera :-)) innej regulacji, doboru dysz itp. Kawał ciężkiej roboty.

 

Moze napisz, na czym polegały niedomagania, może na tej podstawie uda się coś podpowiedzieć kolegom z HRG w razie komplikacji (a taki mogą być, skoro już ktoś z tym działał i nic nie wyszło, nie ma co od razu oceniać, że gościu skasztanił robotę, moze się starał, a nie wyszło, nie miał pomysłu). Dominik pisz, co i jak :-).

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy, zobaczymy... :P moto nie jest takie stare i gazniki tez nie. dlatego mysle,ze po prostu trzeba rzetelnie poustawiac wszystko po kolei jak ksiazka kaze - a tego w polsce nie robi dobrze kazdy serwis, nawet firmowany przez znana marke motocykli. I bedzie dobrze, + dostrojenie.

Zreszta ciesze sie ze jest taki kontakt na forum i mozliwosc skorzystania z wiedzy innych Kolegow, bo w przeciwnym wypadku mogloby sie okazac, ze technika... nas przerosla ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8O pojechalem, zostawilem moto na pol dnia po czym okazalo sie,ze jest zrobione 8O

otoz, kompletne sprawdzenie i regulacja gaznikow jak w pierwszym poscie tego tematu - wykonane. porozmawialismy i pojechalem do domu, prawie 200km. Po tych poznanskich zabiegach okazuje sie,ze moto plynnie zabiera z dolu i nie szarpie jak mialo w zwyczaju miedzy 3 a 3,5tys obr... niejeden serwis juz z tym walczyl, a mi przybywalo frustracji (&*^%#$@!!!!) Otoz teraz wszystko chodzi plynnie... jest i rowna praca na wolnych, i brak szarpania przy przyspieszaniu, nie przylewa sie tez i nie przymula, ciagnie rowno i ma ochote jechac! i to nie od 7tys jak wczesniej, ale caly czas. A tak powyzej 10tys jest bonus :-) Takie przyjemnie je....cie do 14,5 kiedy odcina - w sam raz do wyprzedzania sznura ciezarowek i innych zawalidrogow.

 

A wracajac do rzeczy - okazalo sie ze poziom paliwa po sprawdzeniu - byl ok. Zostaly przegladniete gazniki (chlopcy nie tylko robia, ale mysla tez przy tym - bez obrazy, ale to w tym kraju nie jest takie oczywiste i popularne) i zauwazyli, ze pewne urzadzenie w gazniku skladajace sie ze sprezyny, membrany i wezyka laczacego je z podobnymi w pozostalych gaznikach, zamontowane pod komora plywakowa jest jakos nonsensownie poskladane tak, ze doprowadzenie podcisnienia wezykiem w normalnych warunkach pracy nie powoduje nic, tzn przy takim ukladzie mechanicznym membrana nie bedzie pracowac.... Ktos wczesniej bez watpienia tam grzebal i zle poskladal... Sadze,ze b to wlasnie z tym wiazalo sie szarpanie podczas jazdy po miescie z nieduzymi predkosciami obrotowymi. Normalnie musialem wtedy podsprzeglac i podgazowywac. Poprzedni wlasciciel tez. Nie dalo sie normalnie pojechac rundki wokol rynku ani podjezdzac plynnie w korku... A teraz - jutro spoko pojde sobie pojezdzic! Zostal tez zmieniony filtr powietrza z K&N na MIW akcesoryjny. Myslimy,ze K&N byl przyczyna niestablinej pracy na wolnych obrotach i braku mocy "na dole".

Tak wiec dziekuje i moge ten serwis polecic innym zainteresowanym, na podstawie moich doswiadczen. Pojechalem z wrocka do Poznania, mialem przy okazji wycieczke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje.

Ja też mam gsxr750w i te same problemy.Nie moge dać sobie z tym rady.Po mieście jezdzić tym gsxrem to męka.Do 4tys obr.moto szrpie i się muli!Napisz gdzie konkretnie robiłes te regulacje?Ja mieszkam 100Km od Poznania.Może oni by mi pomogli?...

pozdrawiam-PIOTR

ps.spalanie teraz jakie masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adres do HRG masz w poście nad twoim... Mój motocykl zawsze szarpał od 2,5 do 3,5 tys obr, trzeba było podsprzęglać, przegazowywać jeżdząc między autami w mieście... teraz tego nie ma. Inni już wcześniej próbowali ten problem rozwiązać, ale im się nie udalo...

teraz jest ok. dziś znowu sprawdzlqaem, czy chodzi :-)

 

chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki.

U mnie mechanicy nie dałli sobie rady z tym "zjawiskiem".Też musze w pewnych sytuacjach wysprzeglac bydlaka bo inaczej zachowuje sie jak wsk z zapchanym gaźnikiem(bez obrazy).Jeden z nich stwierdził że to ma w końcu w nazwie gsxR a R to znaczy że lubi wysokie obroty :? i nic sie na to nie poradzi.Naprawde -haha

 

pozdrowienia-PIOTR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też tak było, dokładnie taka sama gadka - " chodzi tak, bo to ma jeździć na wysokich obrotach" , efekt był taki,że przez miasto przejechałem i ręka lewa bolała mnie już od podjeżdzania na półsprzęgle...

 

Ale widać - da się rozwiązać i takie trudne tematy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...