Skocz do zawartości

Odblokowywać czy nie ? Oto jest pytanie....


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie , mam maly dylemat. Czy odblokowac juz WR-ke czy nie ? Narazie zrobilem jakiejs 280 km, z czego 2/3 po torze, a reszta po sciezkach lesnych i tego typu traskach.

Wczoraj przejechalem sie kumpla WR-ka i w porownaniu do mojej, to jest to jednak eksplozja mocy (wiem ze co poniektorzy beda sie lekko usmiechac, jak 250 4T moze byc wogole eksplozja mocy), ale dla mnie tak jest. Aktualna moc mi zupelnie wystarcza, tylko w paru momentach czulem ze przydalo by sie cos wiecej. Do tego nie bola rece, nie musze zwazac na kontrolowanie gazu, tylko moge sie skupiac na innych elementach jazdy. Tylko czy to jest dobra droga ? Czy nie lepiej od razu uczyc sie z moca taka jak powinna byc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie , mam maly dylemat. Czy odblokowac juz WR-ke czy nie ? Narazie zrobilem jakiejs 280 km, z czego 2/3 po torze, a reszta po sciezkach lesnych i tego typu traskach.  

Wczoraj przejechalem sie kumpla WR-ka i w porownaniu do mojej, to jest to jednak eksplozja mocy (wiem ze co poniektorzy beda sie lekko usmiechac, jak 250 4T moze byc wogole eksplozja mocy), ale dla mnie tak jest. Aktualna moc mi zupelnie wystarcza, tylko w paru momentach czulem ze przydalo by sie cos wiecej. Do tego nie bola rece, nie musze zwazac na kontrolowanie gazu, tylko moge sie skupiac na innych elementach jazdy. Tylko czy to jest dobra droga ? Czy nie lepiej od razu uczyc sie z moca taka jak powinna byc ?

A gdzie jest WR-ka blokowana? Jest mozliwosc ponownego zablokowania? Jednak odblokowany sprzet wiecej pali z reguly, ma mniej trwaly silnik.... Ja bym odblokowal :lol: , jezeli kupiles taki sprzet to wykorzystaj go w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej wiecej opisalem to na mojej stronie. Jest tam tez skan dokumentow Yamahy oficjalnych

http://www.kroolik.com/?p=news&id=36 ,

a poza tym to wszystko, jeszcze bardziej szczegolowo opisane, mozna przeczytac na http://www.thumperfaq.com. Jest to kompendium wiedzy o WRkach.

Co do trwalosci, to nie ma sie co obawiac. Raczej nie ma problemow z tymi silnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze lepiej uczyć się z pełną mocą i ją opanować. Odblokuj chyba że nie masz za dużo pieniedzy na paliwo ;). Oczywiście to żart ale licz się z większym spalaniem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w koncu, maszyna w 90% odblokowana. W terenie jeszcze nie mialem okazji jezdzic po odblokowaniu - tylko pare prob na ulicy. Jeszcze tylko została mi zabawa z gaźnikiem, ale czekam narazie na zamowiona iglice w yamasze, bo ta zamontowana oraz niektore dysze sa innych rozmiarow niz w wersji europejskiej. Jest wyczuwalna roznica, maszyna juz jedzie dosyc tak, ochoczo podnosi przod, jednak troche brakuje dolu w porownaniu do sprzetu kumpla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kroolik normalnie przygotowałeś sie do tematu profesjonalnie.

To, że te modyfikacje sa słuszne to według mnie jasne.

Może w trakcie docierania bym nic nie robił no ale później to napewno.

Moja maszynka po zmianie wydechu też dostała dodatkowego kopa i jak później musiałem śmigać na seryjnym to brakowało mi tego.

Jedynie z czym ja bym nie przeginał to z tym airboxem, jak by nie było ten plastik dzięki podwyższonym krawędziom zabezpiecza przed dostawaniem sie syfu a i tak zawsze coś wleci.

No chyba, że w wiekszości latasz po torze.

 

Myślisz, że u mnie też jest ten szary kabelek bo Twoja WRka to inna pojemność rocznik no i wersja USA.

Normalnie tak mnie podpuściłeś z tymi modyfikacjami, że zaraz ide rozkręcać sprzęta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe dzieki :-) ale cala skarbnica wiedzy to www.thumpertalk.com i www.thumperfaq.com w temacie yamahy nie ma chyba lepszego zrodla.

Co do airboxu poza wyjeciem zwezki, to z boku otworzylem go minimalnie, tylko u samej gory i to pasek o szerokosci ok. 8mm . Nie ma co przesadzac i otwierac go tak jak w tym dokumencie yamahy - po co sie ma dostac jakis syf do srodka.

 

Co do twojej wersji, to jesli twoj sprzet nie nosi zadnych oznak iz trafil z usa to mozesz "spac" spokojnie. Ale rowniez 450 tki pochodzace z usa maja podobne ograniczenia jak 250. W razie jakichkolwiek watpliwosci polecam thumpertalk tam znajdziesz wszystko, a nawet wiecej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...