JRK Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Cześć mam problem jak dobrze zysnchornizować gaźnik na dwa Garki ?.. kupiłem sobie Motorek i gasł mi przy wiekszych obrotach jak dzis go odpaliłem rano okazało sie że jak wyłaczyłem ssanie (reczne) to nie mogłem dodać wiecej gazu bo gasł... na ssaniu tak (do połowy) chodził bez problemu.. Niejestem ekspertem w tej materii ale motocykl może nie był rozgrzany dlatego gasł po dodaniu gazu. Pozwól mu pochodzić na sssaniu z 1-2 minuty a potem wyłącz ssanie i spróbuj dodać gazu. Motor sie nagrzewa do temperatury pracy po przejechaniu pewnego odcinka drogi, wiec możliwe że z rana (po nocy) miał opory z wkrecaniem na obroty. Jeśli źle zrozumiałęm Twój problem to sorry że się wcinam :) powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 kupić na przyszłosć ale pewnie duża cena tzn 400zł i/lub wiecej :/Ja za swoje wakuometry (4 zegary) z Louisa dałem 200zł z tym że akurat oiro było tanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Ja kupiłem zestaw na 4 gary za 250 zł, na 2 kosztuje jeszcze mniej. Sprzęt sprawdziłem nie tylko ja, ale tez dwóch innych "mechaniorów" z forum i działa. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 czy mały przestuj podczas dodawania gazu a potem nagle mocne przyspieszeni (normalne) moze byc przyczyną niezsynchronizowanego gaźnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Paweł zobacz czy to ustrojstwo posiada w baku ten cały „odpowietrznik”. Może on być zapchany (albo go nie być) i po kawałku drogi paliwo przestaje dochodzić do gaźnika bo do baku nie wlatuje powietrze.Wiem że głupio brzmi ... Nie brzmi głupio , tylko to zdaje się prawda. Dzisiaj miałem ciąg dalszy testu i po osiągniąciu oszałamiającej prędkości 120 ko/h sytuacja się powtórzyła. PO czasie jeszcze raz. Będąc niezwykle w**nym przypomniała mi się Twoja porada i ściągnąłem wężyk z kranika. Paliwo pojawiło się po około 3- 4 sekundach. Moto zpaliło i pojachałem dalej. U znajomka w warsztacie na szybko powiększyłem otworki w korku i znacznie się poprawiło, albo tylko mi się tak wydaje. Postęp jest jeden - w czasie spokojnej jazdy nie ma już gaśnięcia silnika i udało się ustawić stabilne wolne obroty. Jutro ciąg dalszy :-) Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A ja mam pytanko mówiac korek co masz na myśli ? i jak mozesz daj mi te namiary na tego kolesia z wakuometrami kupie chętnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Wysłałem Ci na PW. Jak ktoś jeszcze to zapraszam na Priv, nie chcę podawać namiaru na forum, bo nie wiem, czy gość sobie tego życzy. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Wiecie mówicie co cchecie ale jak na cene tego motoru to ja jestem coraz bardziej z niego zadowolony, jałowe obroty chodzą mi juz bez problemowo nie gaśnie po puszczeniu manetki jest wolny i cichy przyjemny głos z rury wydochowej na jałowych, przestał drżeć bo na początku tak było. Przyspieszenie juz ma całkiem oki jak na taki motorek. A co do paliwa co mówił Paweł - moze źle trafiłeś bo u mnie paliwo leci bardzo dobrze i sprawdzałem czy nei m podciśnienia ale żadnych z tych problemów. Jedyny problem to było ciekniecie paliwa z podczujnika ale rozebrałem fachowo przykreciłem i jest oki :) Lańcuch naciagnąłem bo mi kolo źle ustawił, wajche od biegów ustawiłem sobie do nogi i teraz jest naprawde fajnie :( jak dla mnie za te pieniadze to bomba zobaczymy co będzie dalej ale tfuu tfu nie zapeszam !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Poprawiłem korek, a konkretnie w środku nawierciłem otwory, o których chińcycy zamomnieli. Jak na razie moto śmiga OK, tylko wk**ją mnie do białości wibracje. Oprócz tego ... echhh, nie moge za dużo gadać teraz, bo musze mieć o czym pisać :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Oprócz tego ... echhh' date=' nie moge za dużo gadać teraz, bo musze mieć o czym pisać :-). Pozdro, Pawel[/quote'] Już nie moge się doczekać tego tekstu :)Kiedy będzie w ŚM?Jakoś strasznie mnie ciekawi co tam napiszesz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Numer 7 / 2005, czyli nastepny praktycznie, bo 6 wyjdzie za kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 no to mowiłem widocznie taki ci sie model trafil :) po za dokręceniem kilku śrobek i dostrojeniu do siebie no i tym paliwem - czujnik ciekł to wszystko jak narazie oki :( a wibracje ustąpiły po przejechaniu ok 60 km :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.