Maar79 Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Witam mam pytanie do uzytkownikow, kupiłem Drag Stara 650 z 1999 r. ma przejechane 2550 km. idąc samochodowym tokiem rozumowania po mojemu powinnien miec wymienione wszystkie mozliwe płyny na nowe ponieważ minęło 6 lat. Czy wymieniac tez plyn w napedzie ( wał kardana)? i płyn hamulcowy? Jakie macie doświadczenia z alarmami motocyklowymi ? i innymi zabezpieczeniami w co warto zainwestowac. Moja maszyna bedzie uzywana raczej weekendowo ale już planuje kilka dalszych wypadów i myślę jak się zabezpieczyć przed draństwem. Dziękije i pozdrawiam Maar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Witam! Ja mam zasade ,ze po kupnie wymieniam wszystkie mozliwe plyny nie patrzac na to ile moto ma lat ,jaki ma przebieg ( moze byc zanizony) i co mowil sprzedajacy. I dzieki temu unikam awarii. Moim zdaniem alarm to zadne zabezpieczenie. W motocyklu to raczej bajer, ale jest czesto wymagany przez firmy ubezpieczeniowe( AC).Najlepszym zabezpieczeniem jest garaz i parking strzezony oraz blokady mechaniczne -im drozsze tym lepsze. Mozna tez pomyslec o jakims ukrytym wlaczniku, kontaktronie, karcie zblizeniowej itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sting Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Drag Stara 650 z 1999 r. Gratuluję zakupu! Mam ten sam model (czarno-czerwone malowanie) z 2001 r., kupiłem w zeszłym roku. Olej wymieniłem w tym roku na wiosnę w autoryzowanym warsztacie Yamahy, ale w poprzednim sezonie prawie nie jezdzilem, bo kupiłem późno. W warsztacie nie sugerowali, aby serwisować kardan, płynu hamulcowego też nie kazali zmieniać, ale Twój jest nieco starszy, więc jak chcesz się upewnić, to zadzwoń do jakiegoś warsztatu Yamahy. Udanego sezonu! Sting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sting Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Jakie macie doświadczenia z alarmami motocyklowymi ? i innymi zabezpieczeniami w co warto zainwestowac. Moja maszyna bedzie uzywana raczej weekendowo ale już planuje kilka dalszych wypadów i myślę jak się zabezpieczyć przed draństwem. Mój ma zainstalowany alarm od Piaggio (nie wiem, dlaczego poprzedni właściciel zdecydował się akurat na to), który ma chyba nie najlepiej zrobioną instalację, bo raz po gruntownym umyciu moto włączały mi się światła awaryjne (których teoretycznie mój sprzęt nie ma :buttrock: ). Zgadzam się, że lepszym od alarmu zabezpieczeniem są zabezpieczenia mechaniczne. Ja mam linę stalową i wydaje mi się, że to rzecz raczej trudna do sforsowania (mam przynajmniej taką nadzieję). A przynajmniej jeśli ktoś będzie próbował ją przeciąć w środku miasta, to pewnie zwróci na siebie uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Wymiana płynów to groszowa sprawa (wporównaniu do ceny motocykla). Nie oszczędzaj na tym. Jedynie dyfer mnie zastanawia. Ja słyszałem (od znajomego mechanika) że oleju się nie zmienia a jedynie sprawdza stan i dolewa w razie ubytków. Chociaż z drugiej strony inny mechanik twierdził, że olej się zmienia co 40 tys km. Ktoś wie coś więcej na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maar79 Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 tak właśnie czytam o tych alarmach i większość z funkcji to chyba bardziej dla szpanu niż zabezpieczenia motoru. Mam prośbę do właścicieli tego modelu co mój o ksero z polskiej instrukcji obsługi, ponieważ jest to mój pierwszy motor zalezy mi żeby nie popełnić jakiegoś błędu. Oczywiście pokryje wszystkie koszty kopiowania wysyłki a na zlocie odwdzięcze się zimnym kuflem. Mam nadzieję że zrobienie dokunentów i rejestracja nie zajmą więcej niż 2 tygodnie i niedługo zobaczymy sie na drodze. Pozdrawiam Maar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 W jakims manualu wyczytalem, ze olej w dyfrze po 40 000 tak jak napisal Pompka. Tak, ze dyfer mozesz sobie na razie darowac. Jedno jest pewne- wymiana na pewno nie zaszkodzi, a koszt litra oleju to okolo 20 pln-ow.( wchodzi 200-300ml w zaleznosci od modelu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 W jakims manualu wyczytalem, ze olej w dyfrze po 40 000 tak jak napisal Pompka. Tak, ze dyfer mozesz sobie na razie darowac. Jedno jest pewne- wymiana na pewno nie zaszkodzi, a koszt litra oleju to okolo 20 pln-ow.( wchodzi 200-300ml w zaleznosci od modelu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 W jakims manualu wyczytalem, ze olej w dyfrze po 40 000 tak jak napisal Pompka. Tak, ze dyfer mozesz sobie na razie darowac. Jedno jest pewne- wymiana na pewno nie zaszkodzi, a koszt litra oleju to okolo 20 pln-ow.( wchodzi 200-300ml w zaleznosci od modelu) SORRY- cos mi komp wariuje :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Jedno jest pewne- wymiana na pewno nie zaszkodzi Ozzywiście że tak. Nie ma co osczędzac - zwłaszcza na oleju. Jak to mówią "jak nie posmarujesz to nie pojedziesz" ;) Warto też skontrolowac stan klocków hamulcowych. I nie sugeruj sie małym przebiegiem. W tym przypadku nieważne ile ma przejechane. Te 2,5 tys km mogło byc zrobione po mieście, a tam wiecej sie hamuje niż jedzie ;). A tak a propos instrukcji - jeśli ktos potrzebuje to mam instrukcje i kilka fiszek ze schematami do XVS650 (angielski).W razie czego piszcie.Pozdrawiam wszystkich.Do zobaczenia na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 szescio letni plyn hamulcowy hmmm troche stary zaraz masło sie tam zrobi :? wymien go lepiej wszystkie plyny najlepiej wymien w przekladni tez bym wymienil jak go zlejesz to zobaczysz ile opilkow w nim jest,na pozor czysty a jednak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 kupiłem Drag Stara 650 z 1999 r. ma przejechane 2550 kmjakos mi sie wierzyc nie chce w taki przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 jakos mi sie wierzyc nie chce w taki przebieg.Czemu?? Ja kupiłem swoją Viagrę jako 3-letnią z przebiegiem 1135km 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 jakos w cuda nie wierze.kilkaset kilometrow rocznie to juz troche przesadaale spoko u nas to normalne ze liczniki cofaja.poprostu taki glupi narod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 aha zeby nie bylo nie najezdzam na nikogo personalnie , wkurza mnie tylko ten nagminny zwyczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.