jabas Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Witam Mam problem z moja jawa ,ciezko ją odpalić jak jest silnik zimny , bo jak jest cieply to pali od 1 kopa ;) problem pojawia sie wtedy kiedy na tydzien odstawiam motor i zimnego nie moge odpalic musze sie ostro nameczyc :? ,ustawilem zaplon ,akumulator jest nowy ,swiece mi zalewa to czyli paliwko dochodzi :P wiec nie wiem dlaczego jak jest zimny mam tyle problemu zeby go odpalic ,prosze o pomoc ,porady . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 A jak go odpalasz ? Zobacz tak:Ssanie, ok 3 - 4 kopow bez kluczyka w stacyjce, wkladasz kluczyk i powinna chwycic odrazu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabas Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Odpalalem juz chyba na wszystkie mozliwe sposoby -na ssaniu ,kilka kopniec bez kluczyka ,potem na wlaczonym i nic itd. az wkoncu jak wymienie swiece bo juz od tego kopania sie zalewaja :roll: to chyba za 20 kopem odpala ,powoli mi sie od tego kopania prawa lydka wyrabia ,dobre urzadzenie na wyrobienie lydek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Witam. No ja tez ostatnio mialem z tym problem, juz sie zaczynalem denerwowac, i wpadlem na pomysl zeby kopnac mocno, nie tylko tak sobie ale z calej siby, zeby jak najszybciej tloki chodzily, i podzialalo-juz 2 razy ;) Pozdrawiam i polecam sprobowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabas Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Probowalem juz mocno kopac ale z calej sily jeszcze nie :twisted: pojde za twoja rada Nazi i moze odpali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozej Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 tylko kopki nie urwij :P bo z tego co mówisz to masz teraz nieźle mieśnia nóg wyrobione ;) walcz z nią hehe :D ja mam załon promoto i juz nie mam takiego problemu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz6sty Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 moze zle wyregulowany gażnik lub coś z cewkami, ewentualnie kable od świec.(dokładnie niepotrafie powiedzieć)Ale nie napieprzaj mocno w kopniak bo na tym wałku od kopniaka jest skrzynia biegów która jest niesłychanie delikatna (przez takie napieprzanie w czerwcu mozesz mieć remont z powodu awarii skrzyni), nierzycze mnie przytrafiło się to 4 razy przez to że że jak tłumok kopałem PS W jawie jak niema elektronicznego zapłonu to ustawia sie go na czucie nie na przerwy napisane w serwisówce ( jak ustawiłem na przerwy to jawa wogule mi odpalać niechciała strzelała w gaznik lub w rure,masakra. a jak ustawiłem metodą prób i błędów (na żarówke) chulała jak wsciekła) Pozdrawiam , Bo Jawa.... ....to Podstawa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 opnij kilka razy na włączonym ssaniu i wyłączonej stayjce a potem zrzućssanie i sprobuj odpalić.... a tak generalnie to szukał bym przyczyn w gaźniku lub zapłonie PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabas Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Wczoraj rozebralem gaznik przeczyscilem go ,byl w miare czysty ,nastepnie pogrzebalem troche w zaplonie no i po kilku kopach odpalil ale zobacze jak znow troche postoi ,kilka dni czy odpali czy znow pozostanie mi kopanie bez odzewu :x ,a wlasnie kapie wam z rur wydechowych nawet gdy motor stoi i jest nie odpalany ,bo mi sie czasami kaluze tworza :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Musiasz wyczyscic kolanka z nagaru i same cygara z syfu, mozeto byc problemem bo jak masz zasyfione kolektory to jest duzy opor dla spalonych gazow.Oczysc to, naprawde sie oplaca choc robota jest nudna brudna i uciazliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 hej ja podejrzewam że to prędzej wina uszczelnienia między połówkami wału...podobne objawy, a inne możliwości wykluczone polecam jeszcze ustawienie wyprzedzenia 2,4mm przed GMP a nie jak niektórzy podają 2,7mm. oczywiście ustawienie przerwy na przerywaczach to raczej robota dla głupiego, bo i tak będzie rózna wartość na każdym z przerywaczy. ważne jest identyczne wyprzedzenie, przerwa to drugi plan. oczywiście jeśli chodzi o zapłon to polecam Prameti i jego elektronika, znikną problemy wszelkiego rodzaju. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 ja bym przeczyscil dysze wolnych obrotow i wyregulowal dobrze zaplon (przeczysc styki kowadelka)...Mialem z tym problem i po tych operacjach dziala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 To ja pogdybam sobie:), bez ingerowania w naprawy bo to juz bylo - slabiutki akumulator ??- czy jak odpalasz na ssaniu to przypadkiem nie dodajesz gazu? bo jak ja kiedys na ssaniu oteiralem przepustnice to tez nie chciala odpalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabas Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Ok dzieki za rady juz pali ,nie od pierwszego kopa ale wazne ze pali od kopa ;) - slabiutki akumulator ?? akumulator ma niecale 2 miesiace czy jak odpalasz na ssaniu to przypadkiem nie dodajesz gazu? bo jak ja kiedys na ssaniu oteiralem przepustnice to tez nie chciala odpalac.nie dodaje gazu teraz tylko musze go troche wyregulowac bo nie wchodzi jeszcze tak w oboroty jakbym chcial ale to juz nie problem jeszcze raz dzieki za porady Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Może być problem z uszczelniaczem na wale.Miałem kiedyś tak przy cz 350 i za nic nie chciała palić inaczej niż na pych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.