Skocz do zawartości

Czy warto kupić taką CZ 125/516?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Ale sie usmialem :P . No to juz sie nie dziwie czemu mi tak szybko tlok padl- w koncu mam fulla hehe .

Ja bym bral ta z allegro, bo cena jest nieporownywalnie nizsza i nawet jakby cos bylo nie tak to mozna cos zainwestowac w sprzet (jak masz na ta Dt kase to 1500-800=700zl ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale sie usmialem :P . No to juz sie nie dziwie czemu mi tak szybko tlok padl- w koncu mam fulla hehe .

Ja bym bral ta z allegro' date=' bo cena jest nieporownywalnie nizsza i nawet jakby cos bylo nie tak to mozna cos zainwestowac w sprzet (jak masz na ta Dt kase to 1500-800=700zl ;) )[/quote']

Ta z Allegro już sprzedana, za 1 000 zł poszła. Zapomnijmy o niej. 8)

Ale co sądzicie o tej hybrydzie DT(YZ)/CZ? Jak Wam się to widzi? Warto brać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta z Allegro już sprzedana' date=' za 1 000 zł poszła. Zapomnijmy o niej.

Ale co sądzicie o tej hybrydzie DT(YZ)/CZ? Jak Wam się to widzi? Warto brać?[/quote']

Fakt, ta Honda to byla dobra oferta jak za ta cene. A CZ Dt125 516 cross ( :lol: ) jak dla mnie jednak za droga. POzatym sadze ze zawieszenie z orginalnej CZ by sie lepiej sprawdzilo niz to DeTetkowskie. Nie myslales o orginalnej CZ516?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myslales o orginalnej CZ516?

Ha! No to ja właśnie się ogłosiłem że kupię CZ 125 CROSS typ 516 i dostałem taką (jedyną) ofertę. Bo Panie szukałem po różnych gazetach, internetach i najbliższą oryginalną CZ znalazłem 250 km od chaty. A ta DT ( ;) ) jest ode mnie 10 km. Na ile byś wycenił tę hybrydę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enduroguy napisał:

Nie myslales o orginalnej CZ516?

 

Ha! No to ja właśnie się ogłosiłem że kupię CZ 125 CROSS typ 516 i dostałem taką (jedyną) ofertę. Bo Panie szukałem po różnych gazetach' date=' internetach i najbliższą oryginalną CZ znalazłem 250 km od chaty. A ta DT ( ) jest ode mnie 10 km. Na ile byś wycenił tę hybrydę?[/quote']

Jak wszystko wyreguluje to 1000zl mozesz dac (uswiadom czlowiekowi ze to nie YZ- te naklejki u mnie w sklepie kosztuja 17zl i nie poprawiaja pracy zawieszenia ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POzatym sadze ze zawieszenie z orginalnej CZ by sie lepiej sprawdzilo niz to DeTetkowskie. Nie myslales o orginalnej CZ516?

 

Właśnie może lepiej by było w miare oryginalna CZ? Te amory to nie wiem czy są lepsze czy gorsze od CZ-owkich, ale widze po zdjeciach, ze silnik jest chyba mocowany na 4 śróby (oryginalnie jest na 2 i tył oparty na wachaczu) i nie wiem jak sie tam ma sprawa z drganiami. Dróga sprawa to tłumik + dyfuzor, czytałem kiedys duzo na temat własnie dyfuzorów i tłumików i wiem, ze najlepsze są oryginalne bo sa sprawdzone, a przy jakiś patentach często są jakieś środki uboczne, czy to mniej mocy, czy większe spalanie itp.

 

To jest tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma zupełną rację ponieważ cały układ wydechowy jest robiony pod silnik. Widomo że w np: dt specjalnie blokuje on moc ale cz to full cross więc takie poprawianie fabryki może nie wyjść na dobre. Ale za 800 bierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu w tej CZ/Yamaha wydech nie jest oryginalny?

 

P.S. Jeszcze mam ofertę o możliwości kupna oryginalnej CZ która stoi 80 km ode mnie. "koło do nacentrowania, do regulacji". Za 1200 zł. Nic więcej o niej nie wiem. Może lepiej się skupić na tej "normalnej" CZ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz ta orginalna , tylko uwazaj na ta regulacje , cz jest dosc nieczula na ustawianie zaplonu (sprawdzalem) i w zakresie 1.6mm-3,5mm przed gmp to roznica jest niewielka, jezeli wszystko ma na miejscu tak jak trzeba ( gaznik, filtr powietrza i zaplon) to musi chodzic, przejedz sie , zobacz jak chodzi, moze byc slabo na niskich i srednich ale jak sie wkreci to musi jechac. jak juz wspomnialem uwazaj na "regulacje" bo to czesto odnacza- do remontu, a to ze nie jedzie to sie ktos tlumaczy ze niewyregolowana, ja rozbieram silnik , skladam robie tylko zaplon i ma jechac, bez zbednych "regulacji", a pozniej robi sie niewielkie korekty,ale to nie jest roznica typu - niebo i ziemia.

ps. jak ma orginalne zawieszenie z tylu to zobacz czy dziala , bo regeneracja tego ustrojstwa przyprawia o siwe wlosy, a dostac taki amorek w dobrym stanie jest tez bardzo trudne, a z h*j... zawieszeniem to tez nie jazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...