Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki Dr 125


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie,ile moze kosztowac całkowity remont silnika w DR 125? jak sie trafi na naprawde zajechaną sztuke ile bedzie w nia trzeba włozyc zeby jako tako jezdziła? Jesli ktos ma,bądz wie kto ma na sprzedasz dr 125 to prosze o kontakt na gg. Cena do max 2200zł,najlepiej motorek bez papierów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,ile moze kosztowac całkowity remont silnika w DR 125? jak sie trafi na naprawde zajechaną sztuke ile bedzie w nia trzeba włozyc zeby jako tako jezdziła? Jesli ktos ma,bądz wie kto ma na sprzedasz dr 125 to prosze o kontakt na gg. Cena do max 2200zł,najlepiej motorek bez papierów.

 

 

taki motorek stoi w moto motion jest bez papierów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HusqvarnaCR nie wiem czy widzisz sens sowich wypowiedzi tylko kelpiesz pościki żeby klepać nie dziwe się za masz 30%. Pozdro

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dzis Suzuki DR 125. I mam z nią taki problem, jak sie zagrzeje zaczyna kopcic na niebiesko.Sprzedający twierdzi ze to uszczelniacze zaworowe. A drugi problem to taki ze moto niechce palic na starter jak długo stoji(mam tylko elektroniczny rozrusznik) ale jak ją popchne to zapla od 1 metra. A jak juz sie przejade to zapala na cyknięcie,Ale nieraz niechce spac z obrotów. Bardzo prosze o rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam taki problem.Chce wymienic tłok w swojej DR. Ale niewiem czy jest powieszchnia nikasil czy zwykła tuleja żeliwna i czeba robic szlif?? Prosze niezamykac tematu ani nieodsyłac mnie do szukajki po juz przeczesałem całe forum ale nieznalałem tego czego poczebuje. Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DR 125 nie ma nicasilu, zdemontuj cylinder, daj do dobrego warsztatu zajmującego się szlifami, powiedzą Ci który szlif wyda, kup pod to zestaw (tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia) dostarcz to do tego samego warsztatu, powinni pomierzyć, opracować pasowanie, szlif i honowanie, pod warunkiem, że dasz im dane z inst. serw. odnośnie wymiarów naprawczych cylindra.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne szkoły, docierania, na łamach tego forum napisano bardzo dużo, poczytaj, generalnie, nie przeciążaj silnika przez pierwsze 500 km ( zbyt niskie obroty i max wykorzystywanie elastyczności silnika jest jeszcze gorsze niż wysokie kręcenie go), skontroluj luz zaworowy, do 1000 km obchodź się delikatnie, ale już bardziej zdecydowanie.

Nie zaszkodzi jak zalejesz go olejem mineralnym, a po 500-1000 km wymienisz go razem z filtrem i zalejesz czymś lepszym.

Delikatnie mówiąc, nie jest to wysilona konstrukcja, więc później powinien Ci długo bezawaryjnie służyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...