Solo Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Ostatnio borykam sie ze skrzynia.Jest straszny problem z wrzucaniem biegow. Jedynki czesto bywam pozbawiony( strasznie do kitu sie rusza w dwie osoby ze skrzyzowania).A moze to nie wina skrzyni tylko sprzegla?Sprzeglo ustaiwlaem na wiele sposobow i albo mi sie grzalo albo poprostu nie dzialao tak jak trzeba. Na upartego da sie jezdzic tylko paytanie jak dlugo.Wiec zanim zabiore sie za grzebanie w tym to czekam na pomysly.Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmon_xx Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Jeżeli biegi da sie wrzucac ale jest przy tym charakterystyczny dzwiek zgrzytu i szarpniecia motorem to raczej to bedzie sprzeglo, ale jezeli wlanczasz 1 bieg ale jednak okazuje sie ze nie wskoczyl to bedzie to wodzik bo czesto lubi sie psuc w jawie. A co do sprzegla to sprawdz jak wygladaja tarcze lub tez popychacz czyli to co dokrecasz sruba ( wykrec srube i przechyl jawe az wyleci popychacz i kulka). Sprawdz stan i wszystko jasne. Pewnie tego nie robisz ale napisze ze nie wlanczaj biegu na wysokich obrotach. ;) Mam nadzieje ze cos pomoglem. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Dzieki.Jeszcze jedno pytanie.Jak to powinno isc?Popychacz potem drugi popychacz i kulka i sruba regulacyjna czypopychacz kulka popychacz sruba regulacyjna?Bo wedle schematu to pierwsza wersja jest prawidlowa ale jakos do konca nie jestem przekonany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 zobacz na popychaczach czy nie ma wglebienia od kuleczki :P na moj rozum to powinna byc miedzy popychaczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmon_xx Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Poychacz kulka popychacz. Tylko zeby wyjac lewy popychacz (siedzac na motorze) trzeba pobawic sie w spuszczenie oleju, odkrecenie kapy i odkrecenie kosza. Wtedy to dowiesz sie jak to tam wyglada i przy okazji sprawdzisz jak tarcze wygladaja, czy sa zuzyte czy nie. Sprawdz rowniez konsystencje oleju. Jezeli jest gesty to jest dobry. Pozdro 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No mnie tez sie wydaje ze powinno byc popychacz kulka popychacz ....Sprawdzimy zobaczymy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 No mnie tez sie wydaje ze powinno byc popychacz kulka popychacz .... ja montowalem zawsze: popychacz, popychacz, kulka. a dlaczego? bo mialem kiedys fabryczna jawe do rozbiorki i tak tam bylo. ponadto, kulka tkwila w aparacie wysprzeglajacym i za chiny bym jej stamtad nie wyciagnal. sadze jednak, ze jak ktos zmontuje tak czy siak to i tak bedzie dobrze :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 ja montowalem zawsze: popychacz' date=' popychacz, kulka. a dlaczego? bo mialem kiedys fabryczna jawe do rozbiorki i tak tam bylo. ponadto, kulka tkwila w aparacie wysprzeglajacym i za chiny bym jej stamtad nie wyciagnal[/quote'] Tak jest faktycznie. Jednak rozsądek by nakazywał kolejność popychacz - kulka- popychacz, tyle że kulka w aparacie wysprzeglającym siedzi na stałe, a włożenie drugiej między popychacze powoduje niemożność wyregulowania sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmon_xx Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Moze i w orginale jest ina czej ale najlepsze rozwiazanie wedlog mnie jest lepiej tak jak pisalem. Ale kazdy robi jak chce. Pozdro :buttrock:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 a jedynki w 2 osoby to panie nie ruszysz ;)przeciez to sa zabojcze 2 KM, poprostu lekko odepchnij sie do przodu i wtedy rusz, nie z miejsca i powinno byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Generalnie jest tak ze powinno isc popychacz popychacz kulka.Kulke z aparatu wysprzeglajacego da sie wyjac (trzeba tylko wykrecic srube regulacyjna).Gorzej jest zeby wlozyc kulke miedzy popychacze bo otwor jest za maly.A tak w ogole to chyba wodzik mam do wymiany i nie ma co z tym kobinowac...Tylko teraz jest smieszna sprawa bo jak sie rozlozy skrzynie to sa dwa rozne wodziki (przynajmniej troche inaczej wygladaja) a w sklepie maja jeden rodzaj i twierdza ze tylko takie sa.I badz tu czlowieku madry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 sa dwa rodzaje tez mi sie tak wydaje jeden przykreca sie a drugi wkłada (bez przykrecania) tak mi sie wydaje ale niczym innym sie nie ruznią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Kulke z aparatu wysprzeglajacego da sie wyjac (trzeba tylko wykrecic srube regulacyjna). Gorzej jest zeby wlozyc kulke miedzy popychacze bo otwor jest za maly. a po co? popychacz-popychacz-kulka sprawuje sie idealnie. jawa nie ma lozyska oporowego i na tych elementach musi dojsc do wytracania obrotow. czy to bedzie mialo miejsce wczesniej czy pozniej w sliniku (w zaleznosci od polozenia kulki) to i tak wyjdzie na to samo. wiec po co kombinowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 sa dwa rodzaje tez mi sie tak wydaje jeden przykreca sie a drugi wkłada (bez przykrecania) tak mi sie wydaje ale niczym innym sie nie ruznią nie.wodziki w jawie dzielimy na:odlewane (lepsze, montowane w nowszych jawach) kute albo jak kto woli gięte z blachy (starszy typ, gorsze jakościowo, częściej wysiadają) jesli będziesz wymieniał to radze na odlewane, będziesz miał spokój na dłuższy czas. jeśli masz problem z wrzuceniem tylko pierwszego biegu, to możesz pokusić się o wymiane tylko jednego wodzika, chyba że i drugi będzie mocno zjechany. przy okazji wymień zebatki przesuwne, kosztują grosze. nic innego w skrzyni nie powinno się popsuć. a żadnego wodzika nie przykręcamy, bo niby do czego :D. przy okazji możesz też sprawdzić wyrobienie zmieniacza skrzynki (taki duży element), bo i to może być powodem braku 1 biegu. co do popychaczy to ma być:popychacz, popychacz, kulka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 No i tak....Zebatka zgubila dwa zeby...Heh ale czemu?Nie wiedziec czemu leb od sruby z zabieraka sprzegla zostal sciety i polecial do skrzyni...Silnik rozpolowiony a na czesci czekam...:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.