rebel Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Blackbird wygląda równie imponująco co VFR-ka (oczywiście przed szlifem :biggrin:)Wąskich i krętych dróg SirAdamie bo gładkich i szerokich masz pod dostatkiem w tej giermanii. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Zeby nie byc taki goloslowny to tutaj mala fotka mojego nowego nabytku; Honda CBR 1100 XX Blackbird No ładna :biggrin: Życzę bezproblemowej eksploatacji :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Wąskich i krętych dróg SirAdamie bo gładkich i szerokich masz pod dostatkiem w tej giermanii. a dziekuje,dziekuje.Masz racje, az zaduzo tych gladkich i szerokich drog tutaj jest,Tych waskich i kretych trzeba szukac. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Nowa Honda prezentuje się piękie, szczególnie że jest juz przygotowana do dłuższych wyjazdów.Ale mam jeszcze pytanko odnośnie "starej" VFR 800. Przy jakiej temperaturze powinien sie załączyć wentylator? podczas parady temp. wzrosła do 100st. a wiatrak dalej stał. :) Sprawdzał to ktoś kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 u mnie włacza sie przy 105 i wyłącza przy 100 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 u mnie włacza sie przy 105 i wyłącza przy 100 :) zgadza sie,wlacza sie przy 104-105°C i przy 100 albo 98°C (jakos tak) sie wylacza.czyli zaden powod do obawy. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Dzięki za info. :flesje: Cieszę się że wszystko w porządku, a jednocześnie jestem do tyłu parę złoty bo ju zzdązyłem kupić nowy. Trochę się wnerwiłem jak ten też sie nie załączył. Cóż, za głupotę trzeba płacić. A trzeba było się zapytać... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebavfr Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Nic nie szkodzi będziesz miał na później, a nie myślałeś żeby zainstalować sobie taki mały pstryczek i samemu sobie włączać i wyłączać wentylator? Miałem taki w poprzedniej i nie powiem nieźle się spisywał. Mam jeszcze jedno pytanie słyszałem, że w VFR 800 wentylator działa niby w dwóch kierunkach tzn. chłodzi silnik, lub wyciąga ciepłe powietrze z niego po to żeby kierowcy nie było za ciepło w klejnoty. :flesje: Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Nic nie szkodzi będziesz miał na później, a nie myślałeś żeby zainstalować sobie taki mały pstryczek i samemu sobie włączać i wyłączać wentylator? Miałem taki w poprzedniej i nie powiem nieźle się spisywał. Mam jeszcze jedno pytanie słyszałem, że w VFR 800 wentylator działa niby w dwóch kierunkach tzn. chłodzi silnik, lub wyciąga ciepłe powietrze z niego po to żeby kierowcy nie było za ciepło w klejnoty. :flesje: Co wy na to? Kto Ci takie cos naopowiadal ?Przynajmniej RC 46I i RC46II takiej funkcji nie posiada. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Z tym wentylatorem to prawda, w czasie stania z włączonym silnikiem, gdy silnik wymaga chłodzenia poprzez wentylator, pracuje on w odwrotnym kierunku niż podczas normalnej jazdy. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Z tym wentylatorem to prawda, w czasie stania z włączonym silnikiem, gdy silnik wymaga chłodzenia poprzez wentylator, pracuje on w odwrotnym kierunku niż podczas normalnej jazdy. jak juz dwoje ludzi to mowi to cos w tym musi byc :D Czlowiek sie cale zycie uczy.................... SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Nic nie szkodzi będziesz miał na później, a nie myślałeś żeby zainstalować sobie taki mały pstryczek i samemu sobie włączać i wyłączać wentylator? Miałem taki w poprzedniej i nie powiem nieźle się spisywał. Mam jeszcze jedno pytanie słyszałem, że w VFR 800 wentylator działa niby w dwóch kierunkach tzn. chłodzi silnik, lub wyciąga ciepłe powietrze z niego po to żeby kierowcy nie było za ciepło w klejnoty. :D Co wy na to? Myślałem już żeby nie zamontować takiego włącznika, ale skoro producent tak ustawił czujnik to widać silnik powinien pracować w takich temperaturach więc raczej nie będę nic przerabiał. A co do tego wentylatora, to ostatnio jeżdżę bez owiewek bocznych i po podłączeniu wentylatora "na krótko" nieźle mi nagrzało prawego buta, ale nie zauważyłem żeby wiatrak nawet przez chwilę miał zamiar kręcić się w drugą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebavfr Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 A co do tego wentylatora, to ostatnio jeżdżę bez owiewek bocznych i po podłączeniu wentylatora "na krótko" nieźle mi nagrzało prawego buta, ale nie zauważyłem żeby wiatrak nawet przez chwilę miał zamiar kręcić się w drugą stronę. No właśnie ja też nie nawet sam sprawdzał jak to powinno działąć i stopniowo rozgrzeałem silnik i nic dopiero kiedy osinoł tamp. 105 to sie włączył wentylator ale na chłodzenie silnika a w tedy to przygrzewa klejnoty :notworthy: A co do tego wentylatora, to ostatnio jeżdżę bez owiewek bocznych i po podłączeniu wentylatora "na krótko" nieźle mi nagrzało prawego buta, ale nie zauważyłem żeby wiatrak nawet przez chwilę miał zamiar kręcić się w drugą stronę. Jak mogło ci przygrzać prawego buta jak wiatrak jest z lewej strony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Może dlatego, że przy prawym bucie sa kolektory wydechowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Wiatrak wciąga powietrze przez lewą chłodnicę i dmucha w stronę na silnika, więc to chyba jasne że ogrzewa prawego buta, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.