Skocz do zawartości

Co myślicie o SHADOW 1100 C3


Arecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...

Generalnie VN 1500 do strasznie oszczędnych nie należy. Widzisz dużo zależy jak napisałeś od stylu jazdy. Jak pałujesz moto na każdym biegu to nie ma siły - musi swoje wypić. Druga strona medalu to regulacja gaźników i stan filtra powietrza (jak zasyfiony to moto niedobór powietrza uzupełni sobie większą dawką paliwa). A w sumie - jak się jeździć chce to i choćby 10 litrów zeżarł to i tak się pojedzie. :D

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...

Generalnie VN 1500 do strasznie oszczędnych nie należy. Widzisz dużo zależy jak napisałeś od stylu jazdy. Jak pałujesz moto na każdym biegu to nie ma siły - musi swoje wypić. Druga strona medalu to regulacja gaźników i stan filtra powietrza (jak zasyfiony to moto niedobór powietrza uzupełni sobie większą dawką paliwa). A w sumie - jak się jeździć chce to i choćby 10 litrów zeżarł to i tak się pojedzie. :D

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...

Generalnie VN 1500 do strasznie oszczędnych nie należy. Widzisz dużo zależy jak napisałeś od stylu jazdy. Jak pałujesz moto na każdym biegu to nie ma siły - musi swoje wypić. Druga strona medalu to regulacja gaźników i stan filtra powietrza (jak zasyfiony to moto niedobór powietrza uzupełni sobie większą dawką paliwa). A w sumie - jak się jeździć chce to i choćby 10 litrów zeżarł to i tak się pojedzie. :D

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio sprawdzałem spalanie

W trasie prędkość średnia 100 na 300 klocków zjadł 13 litrów.

Ale ostatnio jazda trasą- jedna 100 km

? reszta drobne wypady + parady po mieście i na 270 km zjadł 15 litrów - o zgrozo dużo nie.

Kolega uczestniczył we wsystkim za wyjątkiem trazy same drobne wypady Intruzem 1400 i 200 km zjedł mu 14 1/2 litra a więc może jakoś dziwnie mierzycie albo macie trasy bez hamowania i przyśpieszania (wyprzedzanie te sprawy)

 

Pozdrawim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trasie tojedno a jazda po miescie to drugie. Jak nie wyjeżdzam za miasto to nieliczę spalania bo tylko można się zdenerwować :D . Pisząc "w trasie" mam na myśli typowa polską droge krajową- przez miasteczka, wioski, z wyprzedzaniem samochodów itp. Duże znaczenie ma styl jazdy.

 

Ważna sprawa to poprawne wyregulowanie i zsynchronizowanie gaźników. Różne "tjuningi" też muszą być zrobione z głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z dragstarem nie mialem okazji jezdzic ale slyszalem ze duze wibracje.

 

W Drag Starze duże wibracje :?: 8O :lol: :lol: Silnik Yamahy pracuje bez żadnych wibracji.. Prawde mówiąc jak na choppera czy cruisera to ma aż za gładką prace silnika. To Honda w modelu C2 (chyba, nie bardzo je rozrózniam) ma silnik który "trzęsie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Drag Starze duże wibracje     Silnik Yamahy pracuje bez żadnych wibracji.. Prawde mówiąc jak na choppera czy cruisera to ma aż za gładką prace silnika. To Honda w modelu C2 (chyba, nie bardzo je rozrózniam) ma silnik który "trzęsie".

Ja odróżniam. :D Masz rację. Mój moto trzęsie jak wibrator ale tylko na wolnych obrotach (v-ka 45 stopni rozchylone cylindry na jednym wykorbieniu wału (jak HD)). Można to lubić lub nie - sprawa gustu. Silnik jest mocowany na silent blockach więc podczas jazdy nie z tym problemu.

To są tzw. good vibrations. :D

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra.... juz kupilem, padlo oczywiscie na Honde. Może to przywiązanie, może poprostu zdrowy rozsądek :D Z zakupu jestem zaje***cie zadowolony. Jednak w poruwnaniu do VT 750 C2 jest kolosalna różnica. Motor jest strasznie wielki, kupa żelaztwa która niebardzo chce słuchać (zauważyłem to na polnych drogach z koleinami, jak wpadł w jedną to po niej jechał aż sie skończyła, na nic były moje wysiłki :D. Co do wibracji to aż się przestraszyłem i zacząłem dokładnie oglądać ramę w miejscach mocowań silnika. Strasznie nim telepie na niskich obrotach w porównaniu do 750 oczywiście, która pracowała jak rzędowa czwórka. Zaczeło mi się to nawet podobać, zwłaszcza, że drgania ustępują na wyższych obrotach. Co do silnika... trochę szkoda tych 20 KM z których został okrojony, ale za to moment sprawia wrażenie, że się jedzie lokomotywą parową.

Co tu dużo pisać, po paru jazdach jestem pod wrażeniem... ciekawe kiedy ustąpi i będę się znowu rozglądał za czymś większym ;) A najbardziej się cieszę z tego Cardana :P) NO MORE CHAIN !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym sezonie wymieniłem XV 750 na moto 1100. Przed zakupem jeździłem i przymierzałem się do wspomnianej Hondy 1100 jak i Draga. Zdecydowanie mi bardziej odpowiada Drag.Co do wibracji potwierdzam. Drag jest ich pozbawiony całkowicie. I jeszcze na koniec ciekawostka spalania. Wczoraj mierzone. Trasa 203 km spokojna spacerowa jazda w zakresie 80-90 km /h. Nalane pod korek. Dzisiaj pod dystrybutorem nie małe zdziwienie 9,18 l i więcej nie ubiłem co daje ~ 4,5 l/100km. Fakt że bardzo spokojna jazda poza 5 km odcinkiem około 140 km/h. W XV nigdy nie zszedłem poniżej 4,8l /100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dla Was prośbe - podzielcie się uwagami na temat VT 1100 Aero. Nie znam nikogo (poza aktualnie dwoma uzytkownikami tego forum :P ) kto miałby ten typ Shadowy i wszelkie uwagi bedą dla mnie ważne.

Dzięki.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Hondzierzy

 

Mam nadzieje że nimdopadliście maszym z litrowymi silnikami ,może któryś z Was jedzl VT 600 ? Sprawiłem taki mojej Pani bo powiedziała że nie bezie plecakiem i chciałbym sie o nim cos niecoś dowiedzieć.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...