Skocz do zawartości

Honda CBR 600RR, 600 RR


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

od jakiegoś czasu zamierzam kupić hondę CBR rr 600 od 2003 do 2006 roku.

Przyznaje że to pierwszy porządny motor jak będę posiadał, ale gdy go tylko zobaczyłem to się zakochałem i innego nie chce :). Mianowicie prosiłbym o wskazówki na co zwracać uwagi przy zakupie w jakiej kwocie mogę się zamknąć. Czytałem również dużo fora o CBR-ce i wspomniane jest że silniki z rocznika 2003 są gorsze od tych z 2005 na czym to polega czy jest znacząca różnica między nimi ?

 

Pozdrawiam, Przemasik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Panowie, jak dokładnie sprawdzać stan płynu chłodniczego z CBR 600RR PC40. Zgodnie z instrukcją obsługi:

With the engine at normal operating temperature, check the coolant level in the reserve tank ( ). It should be
between the UPPER ( ) and LOWER ( ) level marks.If the reserve tank is empty, or if coolant loss is excessive, check for leaks and see your Honda dealer for repair.

Generalnie robocza temperatura pracy, ale: sprawdzamy to na włączonym czy wyłączonym silniku?

Faktycznie macie poziom w swoich zbiorniczkach? U mnie jest pełno w odkręcając korek chłodniczy, ale w zbiorniczku jakoś go nie widzę :(

 

dzięki z góry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zgaszonym silniku. Ma być pod korek w chłodnicy, zagrzewasz silnik i sprawdzasz zbiornik wyrównawczy nie tykajac chłodnicy. Jak w wyrównawczym będzie pusto możesz dolać do połowy. Finał.

Nie widzisz w zbiorniczku bo nie wiesz jak ten system działa. Korek chłodnicy jest ciśnieniowy i otwiera się gdy płyn w układzie wytworzy odpowiednie cisnienie upuszczając nadmiar cieczy do wyrównawczego.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeżeli jest w chłodnicy full na zimnym a nawet po rozgrzaniu nie ma w wyrównawczym to nie ma się czym przejmować?

Nie chce mi się już ściągać owiewki, żeby dolewać do wyrównawczego !

 

Dodam, ze moto nie wykazuje żadnych negatywnych objawów tzn. temperatura w czasie jazdy stała i prawidłowa, podczas postoju jak każdy grzeje się do 103/104 C po czym włączają się wentylatory itd. :)

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym zmienił bo pewnie nie ruszany od nowości i jak fabryka każe :)

No zmiana to inny temat. A ztym jak fabryka każe to już wiele razy się przekonałem, że po kilku jazdach płyn znika z wyrównawczego a chłodnica jest pełna. Chyba każdy mój pojazd tak miał.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...