adam87 Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Otóż mam pytanie w jaki sposób mam ustawic zapłon w mojej husqvarnie. jest to dwusuw z elektronicznym zapłonem z modułem. położenie tłoka wiem jak sprawdzić ale nie mam pojęcia w jaki sposób wychwycić moment w którym pradnica daje napiecie na cewke i w efekcie powoduje iskre. w motorynce nie miałem z tym problemu bo był przerywacz i gołym okiem było widać kiedy sie otwiera i zamyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Zaplon tyrystorowy nie wymaga regulacji, chyba ze ma mechaniczny regulator odsrodkowy - ale ten motocykl jest na to za nowy.Pick up coil bierze ustawienie tloka w cylindrze z walu korbowego, a modul ma mape zaplonow w zaleznosci od obrotow.Nie mozna tego przestawic, najwyzej sprawdzic lampa stroboskopowa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 A czy np w takiej XJ , bandycie czy wlasnie CBR (lata 93-96)da sie ustawic zaplon czy to tez dziala na tej zasadzie ze z walu sa przekazywane obroty i odpowiednio wysterowany tyrystor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 W wymienionych przez ciebie sprzętach moie ustawia się obrotów. Tranzystory i krzywke montujesz w jednym położeniu i basta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 A tak z cholerenj ciekawosci gdzie tam jest krzywka.Powiem jak ja to widze.Jest wal z wychodzi z boku i tam jest impulsator impulsator idzie na modul ktory odpowiednio wysterowuje dane ( daną) cewke.No i co mozna zrobic to tylko zmienic sposob podawania impulsow z walu na impulsator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgadza się... można tak zrobić. I co będziesz rozwiercał mocowania impulsatora aby sobie nim pokręcić jak płytką mocującą młoteczki i kowadełka w 2s...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Palo a kto kaze to zmienic to sa rozwazanie teoretyczne !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahaxv1000 Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 hej!!!mam podobne pytanie jak jużpadło: czy w yamaha xv 1000 me z 1984r można reguloeać zapłon??Wydaje mi sie że strzelanie do wydechu przy wyższych obrotach i fioletowienie jednego wydechu są spowodowane włąśnie złym ustawieniem zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Z zaplonem nic tam nie zdzialasz, sprawdz luzy zaworowe na tym cylindrze, rownierz nie trzymajacy szczelnosci zawor wydechowy moze to powodowac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.