Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz przysp. do 100 jest odzwierciedleniem dynamiki i mysle ze motocykl bedzie lepiej odjezdzal na poszczegolnych biegach.

 

Piszesz ze nie jest tragicznie ze standardowimi zebatkami czyli jednak nie jest dobrze. Ale pytanie czy tylko 6 wyraznie jest zbyt dluga czy 5 tez ma taka dolegliwosc. Przeczytalem na jednej stronce ze 5 tez moglaby byc krotsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM - mam dziwny problem - jeżeli to wogole jest jakiś problem :banghead:

 

no ale nic do rzeczy :banghead:

 

po odpaleniu moto zagrzaniu go wyjechalem na miasto ( wiadomo podczas jazdy grzeje sie najlepiej) nagle na jednym ze skrzyżowań zauwazyłem ze ma podwyższone oborty 1600 - pokręciłem śrubą i je zmniejszyłem do 1200 - było to wczoraj :banghead:

 

dziś podobnie moto rozgrzane jade - na skrzyżowaniu ( po zrobieniu kilku dobrych km - a wiec silnik rozgrzany) znów 1600 obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś podobnie moto rozgrzane jade - na skrzyżowaniu ( po zrobieniu kilku dobrych km - a wiec silnik rozgrzany) znów 1600 obrotów

Możliwe że ta sprężynka co jest na śrubie od obrotów sie ścisnęla i od wibracji ta śrubka Ci się wkręca/wykręca.Wykręć śrubke,zdejmij sprężynkę i ją rozciągnij(ale nie zabardzo!)powinno pomóć :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety:( mozna jechac 100km i nic sie nie stanie a 300m od domu mało cie sie nie zabic ale co pech to pech:(

było tak ze kolo za zakretem sie odrazu zatrzymał ja jak wyszedłem z zakretu dopiero go zobaczyłme ze stoi i juz nie zdazyłem sie zatrzymac zatrzymałem sie na jego zdezaku nie przytomny... z Suza hm.... cały zbiornkik do wymiany albo i wyklepania ale ciezko bedzie, lewa manetka oberwana ale to tylko sruby sie oberwały, przednia owiewka potłuczona, 3 kierunki do wyminay no i sporo kosmetyki na ramie w sumie bo sie obdarła po lewej stronie, jak narazie tyle bo nie wiem czy nie jest rama krzywa bo narazie nie wsiadam na sueze i chyba juz tego nie zrobie uraz mam poprostu ale cignie niesamowicie ale mam nadzije ze sie z tego wylecze:]

moje strsty:

nie połamałem sie całe szczescie ale mało brakowało a bym tu na to forum wiecej razy nie zawitał lekaz powiedziła ze miąłem olbrzymie szczescie pokroili mnie troche, dopiero co wruciłme ze szpitala nie mam sledziony za to mam krwiaka na jelitach przez co dieta :? ogulnie stan nie jest zły ale dobrze ze mi sie ta sledziona nie urwała tylko pekła bo jak by sie urwała to wiadomo co.....

 

takze pozdrawiam wszytskich moto-cyklistow i pamietajcie trzeba miec oczy wszedzie nawet w dupie a myslec trzeba za wszystkich....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze - słabiutko ale DOBRZE ŻE TY JESTEŚ cały, mtocykl sie poskłada i bedzie dobrze :)

 

byle byś uraz stracił do suzi :), ale mysle że to kwestia czasu - przyzywczaić się trzeba, ludzką rzeczą jest się wyłożyć. Każdemu znas mogło się to stać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Z tym spalaniem to te piec litrow w dwojke na autobanie to tez jakos nie chce mi sie wierzyc ja po autostradzie srednio na 6biegu kolo 9tys obrotow i spalilem caly bak na 230km i na dodatek stanal mi na banie i musialem pchac do Wroclawia.

Wyszlo mi wiec kolo 7,5 na 100 czyli jak smok

 

[ Dopisane: 20-07-2005, 01:59 ]

Ostatnio kwestia paliwa które idzie w górę jak zaczyn drożdżowy jest na topie więc wszystkim z okolicy Wrocławia polecam stacje Jeta na wylocie na Bielanach tankuje tam 98 za 4,07 a 95 jest jeszcze tańsza poza tym miła obsługa i ceny prawie jak w supermarkecie :lol:

 

[ Dopisane: 20-07-2005, 02:28 ]

A tak w ogóle to się zastanawiam jak to jest z tymi GSami że podobne roczniki i o podobnym przebiegu mają V-max tak rozbieżne.

Ja swoją na banie do Wrocławia dochodziłem z lekkiej górki bez owiewki do 180, a co niektórzy maja maksa 160 a inni znów opowiadaja o 190, czy to kwestia silnika czy ragulacji gażników a może paliwa...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co do V-max to powiem wam, że raz z koleżanką jechalismy obwodnicą i ja dawałem pierwszy ona za mną. Ja mam GSa '04 gołego, a ona '96 ZTCP z owiewkami FSa ja miałem jakies dziwne problemy (chyba przez wiatr, nawierzchnie i stan tylnej opony) nie mogłem przekroczyć 160 (jak sie do tej prędkości zbliżałem to shimmy, choc moment wcześniej z lekkiej górki i na nowszej nawierzchni i za ekranami leciałem 180) i tam gdzie jechałem 160 koleżanka dzielnie mi dotrzymywała kroku - jak potem się zatrzymaliśmy to pytam sie ile miała wtedy na budziku, a ona mi na to, że 200 :-D

I to może być przyczyna rozbieznosci w V-maxach - w końcu w większości mówimy tu o wskazaniach zegarów, które jak wszyscy wiemy potrafia byc bardzo różne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie chodził predkosciomiez analogowy czyli ten fabryczny w GSie to załozyłem na probe licznik rowerowy, rozbieznosc w pokazywaniu odległosci była chyba ze 100m wiecej na cyfrowym bo normalny zegra pokazywał mi tylko odległosc bez predkosci wiec mogłem sprawdzic czy mniej wiecej sie zgadzaja. O dziwo zamknołem ten zegar cyfrowy mugł tylko wyswietlic 199 i tyle pokazał jak puzniej sprawdzałem w v-max tyle ze nie widziłem tej predkosci bo juz byłem mocno schowany ca szybka i lezałem na baku wiec nie dało rady

dodam ze moj GS jest odblokowany i rocznik 94:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...