SARGON Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Hej! Niestety ale dzis zauwazylem wyciek oleju z mojej GSki :clap: juz predzej bylo widac ze sie cos tam "poci" ale na tym pozostalo, ale teraz zmianialem olej no i niestety pozagrzaniu kapie niemilosiernie :DNie znam sie az tak dobrze na mechanice ale wydaje mi sie ze kapie z miejsca przy zebatce zdawczej...jest tam taki bolec metalowy ktory uruchamia sprzeglo. to wlasnie z tego otworu wylatuje olej :/ .... u mnie ten bolec mozna normalnie wyciagnac 8O nie weim czy to normalne, Teraz pytanko...co mnie czeka? prosta wymiana jakiegos zwyklego zimeringa czy moze rozkladanie calego silnieka? :| a moze starczy trohe silikonu? Prosze o jakas pomoc albo pocieche...nie wiem na co sie mam nastawiac...Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi Oto fotka miejsce wycieku: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 to normalne ze ten bolec sie wyciaga,silikon tu nie pomoze poniewaz ten walek urucjamia sprzeglo i czesto jest w ruchu powinien tam byc jakis oring,ale nie powinno tak cieknac moze wlales za duzo oleju?sprawdz jeszcze raz skod dokladnie cieknie i stan oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Czolem! Mnie tez gdzies z tej okolicy czasem rzygnie. Dwa razy sie to stalo, jak za wczesnie, zanim silnik (olej) sie dobrze rozgrzal, za mocno pociagnalem po obrotach...Bede musial sie temu tez przyjrzec...Niestety nie wiem jak usterki sie pozbyc.A bolec to popychacz sprzegla :clap:. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 A czy te dwie śruby widoczne na fotografii (drugiej połowa), czasem nie mocują do kartera obsady oszczelniacza tego popychacza?Bo jeżeli tak, to trzeba by je odkręcić - po zdjęciu zębatki - i obsadę wyjąć. Wtedy możeny sobie o-ring wymienić, a obsadę wstawić na silikon.Olejoodporne o-ringi wszelkich rozmiarów kupowałem w sklepie z częściami do koparek i innych maszyn. Groszowe sprawy.Jeżeli mylę się co do prowieniencji wspomnianych śrub, to proszę mnie poprawić :clap: Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Mnie zastanawia inna sprawa, popatrzcie na mocowanie przedniej zebatki...zabezpieczona zwyczajna zawleczka...???moze tak jest w tych moto ale z tego co bawilem sie w B6,B12 XJ (diversionka i ta starsza) cbr (hihi :clap: ) kawa gpz , honda cb to wszystkie mialy taki patent --> zebatka nakladana na walek potem sruba z podkladka (nie niwelowala luzu na 0 , tam musi byc luz) a nastepnie jeszcze takie zabezpieczenie uniemozliwiajace odkrecenie sie srubki mocujacej zebatka...a tu tylko to... mocny zryw , ostre hamowanie , kolo nieidealnie w jednym sladzie , krzywo lancuch pujdzie i przeca zerwie ten kawalek blaszki... poprawcie mnie jak sie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Mnie zastanawia inna sprawa, popatrzcie na mocowanie przedniej zebatki...zabezpieczona zwyczajna zawleczka...??? Ano tak to jest w tym sprzęcie niestety :/ Jest to raczej tanie rozwiązanie. U mnie łańcuch raz podskoczył i przeciął na pół popychacz sprzęgła :/ Dobrze, że jechałem wtedy ok 40kmh. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Najpierw sprawa segera zabezpieczajacego zebatke zdawcza - od roku 68 wszystkie Hondy CB 750 SOHC z moca okolo 70 KM mialy ten sam patent - wyprodukowano ich setki tysiecy i jakos nie slyszalem narzekan na ta przypadlosc, natomiast mnie i koledze z precli ( KJ ) naskretka mocujaca zebatke mimo zawleczki i Loctite potrafila sie odkrecic i KJ z tego tytulu stracil kawalek dekla w swoim ZX 10.Co do popychacza sprzegla to sadze ze racje ma Tomek i treba odkrecic plaska nakladke trzymajaca specjalny simmering popychacza i wymienic zarowno popychacz jak i simmering.Juz slysze placz z powodu kosztow tych czesci, ale to jedyne pewne rozwiazanie.Mozliwe ze uda sie kupic simmer polskiej produkcji o takich wymiarach wiec trzeba poszukac, ale boje sie ze wymiana samego simmera nie zalatwi sprawy, a jezeli tak to na krotko. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SARGON Opublikowano 26 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Dzis troche poczyscilem to miejsce i odpalilem silnik...mialem racje..po chwili miejsce gdzie wchodzi popychacz zaczelo sie pocic a jak poruszalem bolcem to juz mocna lecialo ;) No nic...sam tego nie zrobie wiec pewnie zawioze to do fachowcow...Miejmy nadzieje ze moj budzet wytrzyma te koszta i nie bede sie musial zaporzyczac :? :roll: Wazne zeby GSka byla sprawna :!: Dzieki wszystkim za odpowiedzi!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 U mnie tez zebatka zdawcza mocowana jest tylko na taki pierscien segera, jednak ktos musial to obmyslec tak zeby to dobrze trzymalo bronx i zeby zębatka nie odpadla. Mi to odpowiada bo sciagniecie zebatki zdawczej jest szybkie i proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.