Skocz do zawartości

DT mojego kumpla :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam chcial bym wam zaprezentowac wam Yamahe DT 80 89r mojego kumpla (Patrixa). Padł mu tlok i postawnoil zrobic remoncik (calkiem nie maly ) Gdy Juz silnik byl sprawny i odmłodzony . Postawnoil zrobic cos z wyglodaem swojej maszyny wedlog mnie wyszlo mu to extra odmłodził DT o 10 lat :P a zreszta sami popatrzcie :lol:

 

Tutaj znajdziecie fotki jego DT przed remontem

:arrow: http://www.bikepics.com/members/patrix

 

A tutaj po i podczas REMONTU :twisted: :twisted:

 

:arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=274

:arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=273

:arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=272

:arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=271

 

 

8O 8O

 

Pozdrawiam was w jego imieniu

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie ładnie. Chociaż zmian duzych nie ma bo i tam dt była ładna. No ale jesli się chłopakowi wszystko w enduro chciało dopolerować co i tak zaraz podrapie i pobrudzi to gratuluje dobrych chęci. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc Strzałku tak: nie robilem żadnego tuningu cylindra (malossi 112 cm3),czy coś w tym stylu,tylko zmieniłem cały układ wydechowy GIANNELLI,większa dysza w gaźniku,filter tuningowy ;) (robiony),przełożenie 14/51, podwyższony tył i przód na (kielichach),kielich y właśnie wczoraj kupiłem więc niedługo założe, noi oczywiśćie jest odblokowana.Dużo sie zmieniło w wyglądzie,w ogóle nie bawie sie w jakieś lampy itp. przerobiona na crossa :twisted: .Sami zreszt zobaczycie fotki już niedługo :P .A tak sie jeszcze spytam, co jeszcze można zrobic żeby zwiększyć moc :?: (oprócz cylindra 112 i większego gażnika)

 

pozdr kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc Strzałku tak: nie robilem żadnego tuningu cylindra (malossi 112 cm3)' date='czy coś w tym stylu,tylko zmieniłem cały układ wydechowy GIANNELLI,większa dysza w gaźniku,filter tuningowy ;) (robiony),przełożenie 14/51, podwyższony tył i przód na (kielichach),kielich y właśnie wczoraj kupiłem więc niedługo założe, noi oczywiśćie jest odblokowana.Dużo sie zmieniło w wyglądzie,w ogóle nie bawie sie w jakieś lampy itp. przerobiona na crossa :twisted: .Sami zreszt zobaczycie fotki już niedługo :P .A tak sie jeszcze spytam, co jeszcze można zrobic żeby zwiększyć moc :?: (oprócz cylindra 112 i większego gażnika)

 

pozdr kuba[/quote']

Można jescze splanowac głowice i skorygować kanały w cyllindrze. Tyle, że na tym trzeba sie bardzo dobrze znać bo inaczej będzie lipa. Co do filtra to jak nei wyrzuciłes takiego dławika z niego ( tej gumowej rurki co nia powietrze wlauje) to to jescze wywal. Ja tak zrobiłem do tego wybebeszam kolanko, zakładam wtłumik arrow a cylinder i łowice będzie robił mi fachowiec. Oprócz tego zamówiłem nowy tłoczek bo podstawą tuningu jest przdewszytkim bardzo dobry stan silnika. Do tego zmieniam kierownice na aluminiową z crosówki bo ta orginalana jest beznadziejna. Co do podwyżania to ja akurat tył obniżam bo jest za wysoki a taka żyrafe źle sie prowadzi. Tyle ze ja mam możliwość regulaci wysokośći w 3 stopniach. Czyli będzie wyższa od orginalnej ale niższa nż teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie zrobie tuning i wywale stara owiewke od lampy i lampe bo to karygodne jest jaki ona ma ksztalt, chetnie bym zakupil owiewke z 2 malymi lampami albo jakas UFO

orientuje sie ktos ile to moze kosztowac?

 

a DT fajna tylko chyba mu platiku po prawej stronie brakuje?

zazdroszcze mu najbardziej baku... moj jest wgnieciony (nie moje dzielo) z lewej strony i troche rysniety, ale w koncu to enduro :P

 

i pytanko do twojego kolegi ile dal za ta kierownice bo kumplowi sie troche pogiela ostatnio na sniegu (8m szorowania po glebie) no i po prostowaniu wytrzymala juz nie bedzie zazbytnio

aluminiowa to chyba zle rozwiazanie bo aluminium jest miekkie a tu chodzi o cos wytrzymalego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aluminiowa to chyba zle rozwiazanie bo aluminium jest miekkie a tu chodzi o cos wytrzymalego

Właśnie odwrotnie. Stalowe możesz kupic juz za 70zł a aluminiowe od 100 w góre. To nie jest samo aluminium lecz stop i wcale nie jest miekkie ale troche kruche bo lubią pękac przy prostowaniu.

Wszystkie wyczynowe motocykle mają aluminiowe kierownice więc chyba coś to znaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...