hormon Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Witam chcial bym wam zaprezentowac wam Yamahe DT 80 89r mojego kumpla (Patrixa). Padł mu tlok i postawnoil zrobic remoncik (calkiem nie maly ) Gdy Juz silnik byl sprawny i odmłodzony . Postawnoil zrobic cos z wyglodaem swojej maszyny wedlog mnie wyszlo mu to extra odmłodził DT o 10 lat :P a zreszta sami popatrzcie :lol: Tutaj znajdziecie fotki jego DT przed remontem :arrow: http://www.bikepics.com/members/patrix A tutaj po i podczas REMONTU :twisted: :twisted: :arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=274 :arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=273 :arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=272 :arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=271 8O 8O Pozdrawiam was w jego imieniu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Ja nie widze roznicy chyba przez to, ze na tych fotach na bikepics to nie ma ani jednego zdjecia gdzie byloby widac caly motor :P. Ale ogolnie Dt bardzo fajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 No ja akurat widze postępy(niedlugo chłopaki wam pokaże moją DT125 po przywruceniu do stanu gotowego do jazdy), a on ją trzymał w domu czy mi się wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 No ładnie ładnie. Chociaż zmian duzych nie ma bo i tam dt była ładna. No ale jesli się chłopakowi wszystko w enduro chciało dopolerować co i tak zaraz podrapie i pobrudzi to gratuluje dobrych chęci. :P Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Wydech gianelli to jest to co tygrysy w DT lubią najbardziej. Dobrze zrobił, że wymienił też orginalną kierownice na narmlaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Ona jest w stanie idealnym. Wyglada jak by z salonu przed chwila wyjechala. Pierwszy raz widzę taka zadbaną DT. Oklaski dla wlasciciela. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Nom chłopaki ja tak samo jak Enduras niedługo zarzucam fotki mojej DT80 po tuningu ;) :twisted: ,zminila sie o 180 stopni :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Nom chłopaki ja tak samo jak Enduras niedługo zarzucam fotki mojej DT80 po tuningu ;) :twisted: ' date='zminila sie o 180 stopni :P[/quote']Co przerabiałes jeśli można wiedzieć. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 A więc Strzałku tak: nie robilem żadnego tuningu cylindra (malossi 112 cm3),czy coś w tym stylu,tylko zmieniłem cały układ wydechowy GIANNELLI,większa dysza w gaźniku,filter tuningowy ;) (robiony),przełożenie 14/51, podwyższony tył i przód na (kielichach),kielich y właśnie wczoraj kupiłem więc niedługo założe, noi oczywiśćie jest odblokowana.Dużo sie zmieniło w wyglądzie,w ogóle nie bawie sie w jakieś lampy itp. przerobiona na crossa :twisted: .Sami zreszt zobaczycie fotki już niedługo :P .A tak sie jeszcze spytam, co jeszcze można zrobic żeby zwiększyć moc :?: (oprócz cylindra 112 i większego gażnika) pozdr kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 22 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 No ja akurat widze postępy(niedlugo chłopaki wam pokaże moją DT125 po przywruceniu do stanu gotowego do jazdy), a on ją trzymał w domu czy mi się wydaje? Składał ja w pokoju :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 A więc Strzałku tak: nie robilem żadnego tuningu cylindra (malossi 112 cm3)' date='czy coś w tym stylu,tylko zmieniłem cały układ wydechowy GIANNELLI,większa dysza w gaźniku,filter tuningowy ;) (robiony),przełożenie 14/51, podwyższony tył i przód na (kielichach),kielich y właśnie wczoraj kupiłem więc niedługo założe, noi oczywiśćie jest odblokowana.Dużo sie zmieniło w wyglądzie,w ogóle nie bawie sie w jakieś lampy itp. przerobiona na crossa :twisted: .Sami zreszt zobaczycie fotki już niedługo :P .A tak sie jeszcze spytam, co jeszcze można zrobic żeby zwiększyć moc :?: (oprócz cylindra 112 i większego gażnika) pozdr kuba[/quote']Można jescze splanowac głowice i skorygować kanały w cyllindrze. Tyle, że na tym trzeba sie bardzo dobrze znać bo inaczej będzie lipa. Co do filtra to jak nei wyrzuciłes takiego dławika z niego ( tej gumowej rurki co nia powietrze wlauje) to to jescze wywal. Ja tak zrobiłem do tego wybebeszam kolanko, zakładam wtłumik arrow a cylinder i łowice będzie robił mi fachowiec. Oprócz tego zamówiłem nowy tłoczek bo podstawą tuningu jest przdewszytkim bardzo dobry stan silnika. Do tego zmieniam kierownice na aluminiową z crosówki bo ta orginalana jest beznadziejna. Co do podwyżania to ja akurat tył obniżam bo jest za wysoki a taka żyrafe źle sie prowadzi. Tyle ze ja mam możliwość regulaci wysokośći w 3 stopniach. Czyli będzie wyższa od orginalnej ale niższa nż teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 siema strzałek rzuc gg albo odezwij sie do mnie 8391304 na gg pogadamy o tym tuningu bo nie chce na FM pisac caly czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 UPS :oops: sorki to miała byc wiadomość na PW :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 ja u siebie zrobie tuning i wywale stara owiewke od lampy i lampe bo to karygodne jest jaki ona ma ksztalt, chetnie bym zakupil owiewke z 2 malymi lampami albo jakas UFOorientuje sie ktos ile to moze kosztowac? a DT fajna tylko chyba mu platiku po prawej stronie brakuje?zazdroszcze mu najbardziej baku... moj jest wgnieciony (nie moje dzielo) z lewej strony i troche rysniety, ale w koncu to enduro :P i pytanko do twojego kolegi ile dal za ta kierownice bo kumplowi sie troche pogiela ostatnio na sniegu (8m szorowania po glebie) no i po prostowaniu wytrzymala juz nie bedzie zazbytnioaluminiowa to chyba zle rozwiazanie bo aluminium jest miekkie a tu chodzi o cos wytrzymalego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 aluminiowa to chyba zle rozwiazanie bo aluminium jest miekkie a tu chodzi o cos wytrzymalegoWłaśnie odwrotnie. Stalowe możesz kupic juz za 70zł a aluminiowe od 100 w góre. To nie jest samo aluminium lecz stop i wcale nie jest miekkie ale troche kruche bo lubią pękac przy prostowaniu.Wszystkie wyczynowe motocykle mają aluminiowe kierownice więc chyba coś to znaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.