Skocz do zawartości

przyduszenie przy 5 tyś. w GSXR1100


DAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie gaźzniki sam wyciągałem i czyściłem,wszystko zrobiłem dokładnie,przedmuchalem spreżonym powietrzem, umyłem benzyną i poskładałem,wczoraj jeszcze raz tak jak mówiliście odkręciłem komore 1 gażnika, wyjąłem pływaki oraz zaworek, no i sa dobre,poziom paliwa też zgodny z serwisówką.

Idaho dał mi z jedną rzeczą do myślenia,a mianowicie z przepustniczką ssania, nie spodobało mi się ze oring w miejscu gdzie przychodzi listwa z ssania na 1 gażniku wygląda tragicznie,tzn jest cały popękany.

Idaho jak sprawdzić czy przepustniczka ssania działa jak należy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz gdzie dokłanie znajduje sę ten oring, czy pod przepustniczką, czy jest w niej zagnieciony?

 

Jak sprawdzić... sprawa ciężka i dość dyskusyjna. Możesz próbować podawać ciśnienie od strony kruća ssącego, lub o dyszy ssania.i obserwować czy nie przecieka!

 

Najlepiej sprawdzić jak wygląda sama przpustniczka i jej powierzchnia przylegania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie mam wrazenie ze cos gdzies podcieka, moze i od ssania.

Czy nowe Mikuni RS nie zalatwily by sprawy ???? :P))

To zart za $600, ale powazniej to na twoim miejscu kupilbym gazniki w lepszym stanie z EBay, zamiast sie meczyc z naprawa starych ( przy tym stopniu korozji ktory pamietam ze zdjec ).

Oryginaly od GSXR maja bardzo rozsadne ceny przynajmniej na EBay.com ( amerykanski ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie mam wrazenie ze cos gdzies podcieka' date=' moze i od ssania.

Czy nowe Mikuni RS nie zalatwily by sprawy ???? ;)))

To zart za $600, ale powazniej to na twoim miejscu kupilbym gazniki w lepszym stanie z EBay, zamiast sie meczyc z naprawa starych ( przy tym stopniu korozji ktory pamietam ze zdjec ).

Oryginaly od GSXR maja bardzo rozsadne ceny przynajmniej na EBay.com ( amerykanski ).

 

Adam M.[/quote']

Teraz Adam to już musze dojść do tego co jest nie tak,wymieniłem wszystko co się dało,3 gaźniki chodzą bardzo dobrze,świece czyściutkie, a na 1 takie cyrki,mimo że też ma wszystko nowe.Martwi mnie tylko to,że wtedy chlipał zupę jak głupi,zalewał świece itp. ale zawsze dobrze się wkręcał i teraz nie wiem czy to przypadek,że coś poszło czy to jednak od gaźnika.

 

Angel specjalnie dla Ciebie jadę jutro po nówke świece wieczorem dam znać czy to było to :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz gdzie dokłanie znajduje sę ten oring' date=' czy pod przepustniczką, czy jest w niej zagnieciony?

 

Jak sprawdzić... sprawa ciężka i dość dyskusyjna. Możesz próbować podawać ciśnienie od strony kruća ssącego, lub o dyszy ssania.i obserwować czy nie przecieka!

 

Najlepiej sprawdzić jak wygląda sama przpustniczka i jej powierzchnia przylegania...[/quote']

Jakby Ci to wytłumaczyć,on jest zaraz pod tym plastikiem który przychodzi na membrane, widać go normalnie z zewnątrz.

Znajduje się dokładnie między pręcikiem za który pociąga listwa ssania a korpusem gaźnika, ale być może to nie jest wcale przyczyną.PRzeciekać nie przecieka przynajmniej na zewnątrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przychodzi na membrane

 

Na jaką membranke? Chyba chodzi ci o gumkę osłonową przepustniczki ssania? Ten oring to raczej nie to, gdyż on uszczelnia pokrywe przepustnicy ( tą plastikowa) i kadłub gaźnika. Spotkałem sie kiedyś z przepustniczką walcowa-stopniowaną co miała na samym dole zaprasowany oring i tez był uszkodzony. Zazwyczaj przepustniczki są stożkowe, wyciagnij całą przepustniczke ssania, zobacz jak wygląda stożek i gniazdo.

 

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przychodzi na membrane

 

Chyba chodzi ci o gumkę osłonową przepustniczki ssania?

Pozdrawiam...

dokladnie o to.Nie wiedziałem jak Ci to napisać:clap:))

 

Dzisiaj grzebiąc po instalacji obok modułu znalazłem"coś"(wydaje mi się że to impulsator ale moge sie myslić) do czego przychodzą dwa dosyć grube kable(takie jak + z akuma) i na jednym z nich brakowało nakrętki.

Narazie motoru nie odpalałem więc nie wiem czy pomogło,mam nadzieję że tak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszym sposobem na sprawdzenie czy to gaznik to zamiana go miajscami z innym ale nie wiem czy to wykonalne nigdy tego nie robilem :lol:

raczej niemożliwe,ale myslalem juz o zmianie samych flaków,czyli dysz,membran,iglic itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...