jaco14 Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Kupiłem Charta i mam problem. Jest iskra, klin na wale nie jest ścięty, gaźnik sprawny, a nie chce palić. Jak ustawiam zapłon wg instrukcji , to jest całkiem opóźniony i jeszcze brakuje ok. 5mm aby zgrały się znaki. Raz tylko udało się go uruchomić po zakupie nowej świecy. Chodził normalnie, ale jak go zgasiłem, to nie dało się go uruchomić. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 wał do regeneracji......przesunięty czop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco14 Opublikowano 18 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 :D A ile to gdzieś może kosztować? i czy po regeneracji trzeba go docierać?? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 regeneracja wału kosztuje u mnie 60zł w razie uszkodzenia..zużycia lub skrzywienia korbowodu wymiana korbowodu na nowy..niestety niewiem ile kosztuje.......a generalnie ja wał docieram z 300km zawsze delikatniejszy gaz i w ogóle jak przy docieraniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Korbowod kosztuje ok 40 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Niezgadzam się z moimi przedmówcami. W charcie na 100% trzeba założyć magneto bez klina (ja tak przejehałem 3000 więc patent się chyba sprawdza) Ustaw zapłon według książki na 2,5 mm przed ZZ i złóż magneto nieprzejmując się brakiem klinu. Możesz dla pewności pomiędzy klin a wał dac odrobinę kredy. Zkręcasz w miare silnie byle by gwintu nieurwać. Problem o którym pisałeś z tego co wiem jest spowodowany tym, że do charta sprzedawali wały od sima. Ja tak się naciełem 2x. Raz jak kupowałem motor to jusz miał taki sam problem z zapłonem, i drugi raz jak brałem nowy wał, to też okazało się, że niezgrywa się magneto z otworem na klin. P.S. Daj znać czy pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 A zakladajcie sobie bez klina :twisted: ...i napiszcie co sie stalo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 przed ZZ a skąd ten skrót?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 GMP znam DMP znam.....pare innych znam ale ZZ nieznam...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 no to ja wiem że ZZ to jest gmp ale skąd sie to wzieło8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 no to ja wiem że ZZ to jest gmp ale skąd sie to wzieło8O też o tym wiem, w którejś książce która czytałem używali czegoś takiego, jak sie doszukam to podrzuce info(to chyba był coś a'la 'zewnętrzny zwrot' jesli dobrze pamietam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 W książce o rometach wydawnictwa WKŁ używali ZZ zamiast GMP :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusss Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 osz kurde 8O magneto bez klina ... musi byc klin - impulsator sie ustawia wzgledem magneta, w zwiazku z czym magneto nie moze miec zadnej mozliwosci przesuniecia sie wzgledem walu, pozatym do licha mam 3 magneta, 3 oryginalne waly i w kazdym rozbieranym silniku od charta byl klin! musi byc! Sputnick moze potwierdzic - skladalem mu silnik - wydaje sie byc zadowolony z roboty :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 wszyscy tego klina traktujecie jak by zeczywiście musiał tam być :D a ja wam powiem ze nie musi :D jesli zastosuje siępaste zaworowaa lub tańszy środek np. paste polerską :D A teraz o problemie :D 1 wskazówka jak zakładał nową świece to zapalił, zakupiłeś iskre i pewnie jej nie dogrzałeś (silnik zapalaszniewolno go gaśić przed uzyskaniem temperatury normalnej pracy inaczej świecapujdzie się bujać ) 2 stawiał bym na zła regulacje gaźnika niż na ten nieszczęsny zapłon !!3 masz dobry filtr powietrza czy po tjuningu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Róbta co chceta ja mówie tylko że miałem taki problem w charcie i mówie wam jak go rozwiązać. Niewiem jak tak koniecznie musi być klin to może lepiej wydać ponad 300zł na magneto, całą elektronike do zapłonu i wał od sima - wtedy będzie na klinie jak chcecie. Widze że to, że przejehałem 3000 bez klina w motorowerze, to nic nie znaczy, najważniejsze że w książce pisze, że klin musi być a doświadczenia innych są nieważne. Fajnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.