miss_diva Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Czy ktos z szanownych 4umowiczow jezdzil kiedys na Junaku ze sztywnym tylem? Kiedys na gieldzie w SwM znalazlem kogos kto oferowal zrobione przez siebie od podstaw ramy ze sztywnym tylem do Junaka. Myslicie, ze to wygodne? Chlopaki mowia, ze boli od takiej jazdy na polskich drogach kregoslup :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Czy ktos z szanownych 4umowiczow jezdzil kiedys na Junaku ze sztywnym tylem? Kiedys na gieldzie w SwM znalazlem kogos kto oferowal zrobione przez siebie od podstaw ramy ze sztywnym tylem do Junaka. Myslicie, ze to wygodne? Chlopaki mowia, ze boli od takiej jazdy na polskich drogach kregoslup :xjakość polskich "dróg" znasz... wiesz jak się po nich jeżdzi nawet posiadając normalne zawieszenie więc to chyba nie jest wielki problem aby sobie wyobrazić jak sie zmieni komfort jazdy gdy zamiast zawieszenia nasz tylko mało sprężystą oponę i cała energia wynikająca z jazdy po wybojach wędruje poprzez koło, ramę, siedzenie i dupsko na kręgosłup...Pozatym pomyśl jak się zachowa tył motocykla w zakręcie w momencie trafienia tylnym kołem na dziurę, studzienkę koleinę itp...Sztywny tył na nasze warunki do jazdy nie tylko po bulwarze przed knajpką (tylko po prostej) jest dla mnie totalnym nieporozumieniem!PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 9 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 tez wlasnie tak myslalem... dzieki za dobitne naswietlenie sprawy :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Witam...No na junaku ze sztywnym tyłem to nie.. ale na starej mzcie owszem... na to żeby poszaleć owszem.. ale jeżeli chcesz jeździć na trasie... zdecydowane nie... plecy i dupsko bolą jak diabli :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 9 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 a czy ktos wie jak sie ma przedluzenie (powiedzmy fachowe) wahacza do bezpieczenstwa jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Witam...No na junaku ze sztywnym tyłem to nie.. ale na starej mzcie owszem...A coz to za MZta miala sztywny tyl?? Bo jakos takowej sobie nie przypominam. Czy tez moze byl to czoper, czy inny drag na bazie MZty??Sztywny tyl nadaje sie do jazdy spokojnej, uwaznej, po rownym, koleiny, szlifowany asfalt, czy inne muldy sa bardzo niebezpieczne na sztywniaku. Probowalem kiedys jezdzic na kumpla Junako-Dragu. Miesista, gruba tylna guma troche amortyzuje uderzenia, ale nie ma tlumienia i takie moto potrafi czasem wierzgac w sposob trudny do opanowania. Ze swojej strony odradzam. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 13 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 OK dzieki :( pytalem z ciekawosci tylko :( Pamietam te sceny z Easy Rider'a jak chlopaki po nierownosciach smigali... zesz wogole ten Hary dziwnie tanczyl... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 A no taka to była mzta - w któej zawieszenie siadło.. a była to stara poczciwa es 250|1 :( hehe i mi tu nie bluzgać ;-) motor - to musi być w jak największym stopmniu klasyk.. a nie przerabiane na choperki:P jak ktoś chce może kupić taki nowy za 5000zł ... made in china czy korea.. bo są takie :( Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 :clap: Dla ułatwienia orientacji w zjawisku jazdy na sztywnym tyle proponuje:1)znależć wysoką górkę;2)wziaść rower;3)zjechać z tej górki możliwie z najwiekszą prędkością.4) jesli bedzie to droga szutrowa lub kocie łby, zjawiska i doznania będą o wiele wyrażniejsze :D :D Mocno polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Ja jezdizelm Junaczkiem chopperem z sztywnym tylem i przedlużonym wachaczem i moge cos na ten temat powiedzieca mianowicie ze konfort jazdy jest straszny wyglad ok super mozna obnizyc i zastylizowac sylwetke HD ale z jazdy mialem 1/3 frajdy a wiecej bolu, nerki tak dostaja jaky ci szpile wbijali wiec nie polecam!! A co do wachacza to mialem to rpofesjonalnie zrobione i wszystko bylo ok w prowadzeniu itd. a duzo lepiej wyglada-wydluza chopperka. Jak pozniej wlozylem krotkie teleskopy na tyl to normlanie bajka konforcik jak w doldasie:)pozd.haryb Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 a mozesz cos wiecej powiedziec na temat tej profesjonalnej przeroby wahacza? ile Cie to skroblo kasiury, jak koles to zrobil, jakies spawy itd. ? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Podstawowa rzecza to bylo włożenie grubosciennej rury w dwie końcówki wachacha tak by go wzmocnic to tego na około dosyc duse solidne spawy nie eletryczne tylko gazem. I nic wiecej tak nie bylo robione tazke nie jest az to takie trudne podtsawa mieć dobrego spawacza i wlożyc w srodek rorke wzmacniajaca a nawet mozna zamiast rorki grubposciennej zastosowac pret. Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boronet Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 a moze ktos z posiadaczy junakow z sztywnym tylem orientuje sie czy komfort sie poprawi jak sie zamontuje sprezynowe siedzenie. Takie jak np. w ruskach M-72, K-750 ?? cos w tym stylu ?? czy odciazy to sile przenoszona na kregoslup ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.