konjo Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Witam Mam problem z odpaleniem mojego ogara (stal cala zime w garazu). Mam wrazenie jakby kopniak zeslizgiwal sie jakos na sprzegle (jakby sprzeglo bylo wcisniete - dodam ze przed zima motor jezdzil idealnie wiec sprzeglo jest dobre). Z pychu tez jest ciezko bo jest strasznie oporny...Czy ktos spotkal sie z czyms takim? Co moze byc powodem tych problemow i jak to naprawic? Z gory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Co to znaczy oporny? Na tyle ile powiedziales obstawialbym koniecznosc wymiany oleju. Jezeli przez cala zime nie odpalales moto to bardo prawdopodobne jest to, ze olej pozlepial tarcze sprzegla. Poprostu zlej oleum, kup i wlej nowe a wtedy mysle, ze wszystko powinno byc w porzadku. PozdrawiamBush Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 jesli masz iskre na swiecy i silnik "pyrga" , są oznaki ze chce odpalić to pomęcz go jeszcze troche jak juz odpali daj go na nuszke niech pochodzi na wolnych obrotach musi sie rozgrzać. Jesli wogule nie reaguje to zrub luz na lince od sprzegła jesli dalej bedzie sie kopnik slizgał to wyjej olej tak jak mowil kolega wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konjo Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Sprobuje jeszcze pokrecic srubka od regulacji obrotow... moze to cos pomoze. Moto ma iskre (tak sadze, chyba ze sie grubo myle no ale "pyrga" :) ) Jak nic nie pomoze to zmienie olej... Mam jeszcze pytanko co do oleju: jaki kupic - wiem ze hipol ale podobno jest kilka rodzajow hipolu...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Sprobuje jeszcze pokrecic srubka od regulacji obrotow... moze to cos pomoze. Moto ma iskre (tak sadze' date=' chyba ze sie grubo myle no ale "pyrga" :) ) Jak nic nie pomoze to zmienie olej... Mam jeszcze pytanko co do oleju: jaki kupic - wiem ze hipol ale podobno jest kilka rodzajow hipolu...?[/quote'] Nie kręć śrubką od obrotów, tylko śrubką od regulacji sprzęgła :? Nie rozwiązuj w gaźniku problemów ze sprzęgłem. Śrubkę przy klamce powinieneś trochę wykręcić (ja np. mam ją wkręconą tylko na 3-4 rowki gwintu)W końcu ma tą iskrę czy nie ma? Wykręć świecę, przytknij ją do cylindra i kopnij (tylko nie trzymaj za metalowe części świecy bo poczujesz ile to jest 400V :lol: ) Iskra ma być niebieska, jeśli będzie pomarańczowa to jest za słaba. Pobiegaj z nim trochę, a to że jest oporny to pewnie przez to że biegasz z wrzuconą jedynką :lol: Na dwójce się odpala z pychu, jak już koniecznie chcesz na jedynce to musisz usiąść na nim żeby dociążyć koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 z tego co napisałeś to idzie wyczytać że niemorzesz odpalić bo ci się ślizga sprzęgło ?? :) , popróbuj na biegach jedynnce , dwójce popchać motorek wciskaj sprzęgło i wyciskaj przy pchaniu .... powinno wszzycho wrócic do normy a jak zapali to sotaw niech pochodzi troche albo się przejedź kawałek .... jak niepomoże to zlej stary olej i wlej nowy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Jawak dobrze mówi jak mówisz że z jedynki nie dajesz rady to wrzuć 2 albo 3 przy czym wciskaj sprzegło po chwili powinno byc ok Najważniejsz jest to żeby wprowadzić olej i sprzęgło w ruch pózniej powinno byc ok i przejdz do zwykłych czynności czyli czy jest iskra itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 el_Kurczako......duuzo wiecej niz 400V i to z 10 razy więcej.....Mieżone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 el_Kurczako......duuzo wiecej niz 400V i to z 10 razy więcej.....Mieżone...Nie no bez przesady, 40000V na świecy :lol: Wtedy to ta końcowka moglaby być oddalony o 10cm a i tak by iskra przeskakiwała :lol: Spytam się jutro dziadka ile jest dokladnie, bo jest elektrykiem i siedzi troche w samochodach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 tak sie składa że ja jestem na takim profilu że mam do czynienia z takimi rzeczami więc wiem......a 400v to jest zbyt niskie napięcie na przeskok iskry i 4000V a nie 40000V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Z tego co pamietam to jest 15000 wolt o ile mi sie zera nie pomyliły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 A przed postojem wlales olej do cylindra ? Moze po prostu tlok chwycil albo cos zardzewialo w srodku :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 przecież jest zima ludzie....nawet auto inaczej pali....Na pych go bierz i aż do skutku...zapali napewno....zagrzej świece najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konjo Opublikowano 7 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Sorry ze dlugo nie sie nie odzywalem ale nie mialem kiedy... :) No wiec tak:1. iskra jest taka jak trzeba2. oleju nie wlewalem ale tlok i cylinder jest na 100% ok3. spadlo tyle sniegu ze poczekam z jezdzeniem do wiosny i na razie sobie daruje odpalanie ogarka :).... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 tak sie składa że ja jestem na takim profilu że mam do czynienia z takimi rzeczami więc wiem......a 400v to jest zbyt niskie napięcie na przeskok iskry i 4000V a nie 40000VOK sorry za wprowadzanie w błąd :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.