Skocz do zawartości

Doradźcie bo głupieje!


Rekomendowane odpowiedzi

WItam!

Powiem tak... mam 6 tysięcy złotych i więcej w gre nie wchodzi. Mam 18 lat, 180 cm wzrostu i do tej pory jeździłem Simsonem S51 i Dnieprem MT-11. Przejechałem łącznie 40 tysięcy kilometrów (w tym 1/4 w terenie). Chcę kupić enduro i bardzo napaliłem się na DT125, ale z biegiem czasu coraz bardziej wątpię, że to będzie dobry zakup. Choć DT80 szła nieźle, a ja chcę przecież 125. Mam zamiar używać motocykla zarówno w lesie (nie tor i nie extremalne tereny) jak i w codziennej eksploatacji po drogach. Czy zakup Yamahy DT będzie właściwym?

Proszę o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór DT nie będzie właściwy.

Wybór ten będzie idealny :)

 

Nic dodać, nic ując.

Tylko musisz się liczyć, że tak naprawde extremalnie to nie możesz nią jeździć, a w szczególności skakać, wkońcu to nie wyczyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym mial tyle kasy co Ty, 180cm i 18 lat kupilbym zdecydowanie Aprilie RX125. Motocykl mocniejszy, wiekszy, zawieszenie nieporownywalne do DT. Tym mozesz juz mocniej posmigac w terenie :) Pozatym jak Ci zabraknie mocy wrzucasz zestaw na 160cc i masz osiagi porownywalne z EXC ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wiecej terenu to bierz RX 125 a ajlpeiej z cylindrem polini 160.

Jak wiecej będziesz używał wmieście to lepiej DT 125

W czym DT125 jest lepsza od RX-a w miescie bo ja kurcze nie wiem?? :) ja bym bral RX-a- jak bedziesz mial taka fure to sie nie powstrzymasz od jazdy w terenie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej jakas 600/650 :?: przeta na takim sprzecie mozna ladnie w terenie polatac a na drogi swietnie sie nadaje no i trwalosc w 125 tlok wal cylinder masz na 10 tys km w porywach a w 600/650 na 50 tys i lepiej a wcale nie drozsza w exploatacji a tak szybko sie nie znudzi prawie 50 koni juz czuc :) no i 4T ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wiecej terenu to bierz RX 125 a ajlpeiej z cylindrem polini 160.

Jak wiecej będziesz używał wmieście to lepiej DT 125

W czym DT125 jest lepsza od RX-a w miescie bo ja kurcze nie wiem?? :) ja bym bral RX-a- jak bedziesz mial taka fure to sie nie powstrzymasz od jazdy w terenie hehe

Tym że ma dozownik a to jest wygoda, do tego ma łagodniesza charkterystke poprostu spokojnieszy silnik który bardziej sie nadaje na miasto. Jak pojeździsz RXem i DT to zrozumiesz. Nawet taka głupia rzecz jak bagażnik w Dt też sie czasem przyda na miescie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czym DT125 jest lepsza od RX-a w miescie bo ja kurcze nie wiem?? ja bym bral RX-a- jak bedziesz mial taka fure to sie nie powstrzymasz od jazdy w terenie hehe

Sporo się różni.

DT jak już Strzalek wspomniał jest bardziej nazwijmy to łagodna, a RX to 'agresor' a w mieście to chyba egzaminu nie zda, pozatym zawieszenie jest zupelnie inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz jeździc w terenie i w mieście lajcikowo to bierz DT 125,a jak bardziej chcesz poszaleć w terenie to RX w zupłności powinna ci wystarczyć.RX siedzi na gazówce i upsach:twisted:,a Dt 125 na amortyzatorze olejowo-gazowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...