Yamanouchi Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 cześć, mam Yamahe FZ rocznik 1989, 6 biegowa. Mam pytanko- moze glupie, ale podobno nie ma glupich pytan... wiec czy to, ze przy wylaczonym silniku wskakuja mi biegi tylko do trzeciego, a potem skrzynia sie blokuje jest normalne czy jest to oznaka jakiegos uszkodzenia??? Bo pamietam jak przed nadejsciem wiecznej zimy na niej jezdzilem to bylo wszystko OK i wskakiwala tez szosteczka, a teraz tylko do trojki. No ale przy wylaczonym silnikiu nigdy wczesniej nie probowalem. Jesli ktos wie niech napisze, bo nie wiem czy mi bije na dekiel od tej zimy czy zepsul sie motor??? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 rusz kołem wejdą pozostałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Jeżeli silnik nie pracuje to nie baw się biegami.Wszystkie motocykle japsów mają ten sam system zmieniacza i przypadkowo możesz sam złamać wodzik a to później kosztuje duże pieniądze. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 z drugiej strony były propozycje żeby zapiąć 6 bieg i ruszyć tłoki podczas przestoju zimowego, nie bedzie chyba więc tragedia jak niesiłowo zapinał będe poszczegolne biegi od czasu do czasu kręcać kołem żeby wodzik przełączał kolejne koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 z drugiej strony były propozycje żeby zapiąć 6 bieg i ruszyć tłoki podczas przestoju zimowego, nie bedzie chyba więc tragedia jak niesiłowo zapinał będe poszczegolne biegi od czasu do czasu kręcać kołem żeby wodzik przełączał kolejne koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 z drugiej strony były propozycje żeby zapiąć 6 bieg i ruszyć tłoki podczas przestoju zimowego, nie bedzie chyba więc tragedia jak niesiłowo zapinał będe poszczegolne biegi od czasu do czasu kręcać kołem żeby wodzik przełączał kolejne koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 w moto ta czynnośc jest chyba bardziej podobna do zmiany biegów w rowerze niz w aucie. Bo tam tez nie przerzucisz jak koło stoi w miejscu. I nawet podczas jazdy niektórym ciezko, podczas przyhamowywania, jak juz dochodzą do ok 20 km/h (moze mniej) zrzucic z 6 na nizszy bieg. Nie wiem dokłądnie jak to jest zbudowane i jak to działa ale biegi w moto zmieniam podobnie jak w rowerze i jak narazie niespodzianek nie miałem za to kumple co się przesiedli z bryki na moto wyzywaja na skrzynię ze biegów nie zmienia, ze sprzegło itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamanouchi Opublikowano 4 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Wielkie dzieki- juz sprawdzilem i rzeczywiscie dziala.... Tobie taz Dziadu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Wielkie dzieki- juz sprawdzilem i rzeczywiscie dziala.... Tobie taz Dziadu.... Jaki ten świat mały :lol: Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.