Timac Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Witam.Kupilem moto sprowadzone z Belgi.W dokumencie pisze ze motor ma 72KW.Mam pytanie czy jest on zdlawiony czy tylko w dokumencie pisze ze wzgledu na ich smieszne przepisy.Jezeli owy motocykl jest zdlawiony co trzeba zrobic azeby sie tego pozbyc i ile taka inwestycja kosztuje ?! Z gory dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Musisz zapytać w SUZUKI podając pełny numer VIN. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Musisz zapytać w SUZUKI podając pełny numer VIN. A coz to za numer bo niebardzo kojaze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 numer wybity na ramie motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 No oki to juz wiem . Piotr mozesz dac jakis namiar gdzie moge zadzwonic i spytac sie o to ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Zadzwoń do jakiegokolwiek serwisu Suzuki i powinni ci pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 20 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2005 Witam.Kupilem moto sprowadzone z Belgi.W dokumencie pisze ze motor ma 72KW.Mam pytanie czy jest on zdlawiony czy tylko w dokumencie pisze ze wzgledu na ich smieszne przepisy. 8O tyle to ja mam wpisane w niemieckim Brief-ie ale do 600-tki :!: :!: pees. ale to i tak jest co najmniej zastanawiające bo jak się już dławi sprzęty to raczej do jakiś konkretnych wartości :idea: - a nie robi się z " 750-tki 600-tkę " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2005 Ale ta wartosc 72 KW odpowiada 98 KM-czyli standardowa wartosc, do ktorej ograniczana jest moc w niektorych krajach Europy Zachodniej. I nie chodzi tutaj o "robienie z 750tki 600tki" bo pelna 600tka tez ma ze 110 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 20 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2005 Ale ta wartosc 72 KW odpowiada 98 KM-czyli standardowa wartosc, do ktorej ograniczana jest moc w niektorych krajach Europy Zachodniej. a tego to nie wiedziałem :oops: -a tak z ciekawości w któryh to krajach :?: i co idziesz do salonu i dostajesz jakiegoś nowego tysiąca zdławionego do 98 KM 8O :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2005 Robia tak np w Niemczech. Dokladnie nie wiem czy chodzi o ubezpieczenie czy prawo jazdy, ktore ogranicza moc silnika. Mozesz kupic jakiegos tysiaca ,ktory bedzie mial tez 34 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 20 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2005 A czy to prawda jak motor jest zdlawiony to odcina mu doplyw paliwa przy ilus tam tys.obrotow ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 A czy to prawda jak motor jest zdlawiony to odcina mu doplyw paliwa przy ilus tam tys.obrotow ?? Sposobów dławienia jest od cholery albo więcej, poprzez proste typu zwężki w króćcach ssących, na wydechu aż do innych wałków rozrządu, innych modułów itpNajśmieszniejszy sposób odkryłem w triumphie - blokada mechaniczna na manetce gazu :):):D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Timac a powiedz mi co mają obroty do mocy?No chyba że będzie odcinało przy 3000 obr :) Ja Ci odpowiem. Mają to że np: na 5 i 6 biegu moto nie wkręci się więcej niż np 7 tys obrotów. W taki sposób zdławiony był motocykl mojego kumpla. Na pierwszych 3 biegach wkręcął się do oporu a na 4 i 5 już tylko do 3/4 skali obrotomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Pompka, ale to wtedy nie miał ograniczonej mocy tylko... prędkość. A dławione są motocykle do 98 KM ze względu na stawki ubezpieczenia. Powyżej jest znacznie droższe ubezpieczenie. Dlatego zawsze trzeba zajrzeć do dokumentów moto - tam jest wpisana moc. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Jeszcze w 2001 roku niemcy sprzedawali motocykle w dwóch wersjach.Otwartej którą można było zdławić na życzenie klienta i motocykle dławione fabrycznie.Z tymi drugimi problem polegał na potrzebie wymiany bardzo drogich części i jest nieopłacalny. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.