kudlaty_bytom Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Temat niby dziwny, niby prosty.Słyszałem ostatnio, iż najlepiej uzyć nakrętki miedziane mocujące kolektor do głowicy. bo niby się nie zapiekają :idea: Cy to ma jakiś sens :?: Pierwszy raz się z tym spotykam - nigdzie tego nie widziałem. Co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Mowisz o kolektorze wydechowym prawda.Ja nigdy niewidzielm miedzianych....Mz, B6 ,B12, FJ 1200 , XJ 600 , CBR 1000, GPZ ,HD Elektra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Tak, wydechowy. Zapomniałem napisać :) ale to szczegół ha ha! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Miedziane nakrętki często stosowano w luksusowych samochodach.Jeżeli boisz się korozji to podpowiadam , że ja często stosuję nierdzewkitzw.V2A a jeżeli silnik jest tego wart i mam go na warsztacie to wymieniam szpilki także.Pozdro Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 A nie mosiężne czasami???? Miedzianych to jeszcze nigdy nie widziałem. Poprostu za łatwo je zerwaćPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 W Jaguarze np. miedziana calowy odpowiednik M8 ma 20 mm długości.Mosiężna ze względu na skład stopu przyklei się do szpilki b.szybko Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 21 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Ha ha ha! Przepraszam, ale macie fajny opis panie Piotrze! Nie ma to tamto :) Ja poszukam sobie tych miedzianych zakrętek, albo z nierdzewki. Zobzczę czy to prawda :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Kudłaty ze względu na gorszy dostęp w Twoim silniku radzę nierdzewki Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 21 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Jeśli chodzi o dostęp, to 'przednia' głowica jest całkiem fajnie usytuowana co do wydechu, tylko trzeba się położyć :D No ale 'tylna' to już horror :) a;e nie musze tam zaglądać. Dzieki za radę, poszukam nierdzewek, warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.