Skocz do zawartości

Unikalna ETZ 251


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Pierwsze słysze o przejściówkach MZ ETZ.

Jedyne co mozna nazwać etapem przejściowym to stosowanie gaźnika 251 w ostatnich 250, chyba też ostatnie 250 miały zapłon elektronik ale to chyba tylko plotka.

Nie plotka, bo ja taka mam w garazu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to druga tarcza nie działa?? Przecież się kręci !!! :lol:

A poważnie: ten motocykl wygląda na zwykłą 251. Wahacz jest na pewno od 251, sądząc po odległości kolanka od przedniego błotnika, rama też jest od najzwyklejszej 251. Jedyne co jest ciekawe w tym egzemplarzu to pompa dozownika oleju. Jednak nie widać zbiornika na olej, który był montowany pod lewą puszką filtra powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba też ostatnie 250 miały zapłon elektronik ale to chyba tylko plotka.

 

 

oj kolega nie w temacie . elektroniki w MZ 250 byly juz montowane od roku 87 a jak mi wiadomo ostatnie modele 250 wyszly w 89 wiec określenie OSTATNIE 250 jest w 100% fałszywe !

 

oj kolega się myli 87 był przerywacz (moja MZ była własnie z tego roku i miała przerywacz - kumpel też ma 87 i ma przerywacz)

Zresztą trudno tak dotrzeć do prawdy bo przez lat jedne Mz traciły elektronikę i dostawały przerywacza a inne odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze w imieniu kupla....

 

 

 

Dziękuję za zainteresowanie moją ETZ 251. Nie sądziłem, że moja aukcja wywoła takie zamieszanie na forum. Nie brałem udziału w projektowaniu tego motocykla, i nie jestem alfą i omegą, ale jedno wiem, motorek jest oryginalny i nie jest to żaden WIEJSKI TUNUNG, bardzo mnie to wkurzyło. Motorek ten mam od dwóch lat, jeśli sięgniecie pamięcią to pytałem kiedyś o ocenę ETZ 251, którą miałem kupić za pośrednictwem firmy kurierskiej... To jest ten sprzęt. Od tego czasu wiele się w nim zmieniło, oczywiście na lepsze. Co chodzi o dwie tarcze to są one z tego powodu ze zakładam na jedną, tą z otworami, blokadę. Druga, którą hamuję nie ma otworów i nie chciałem ich wiercić. Wszystkich „niewiernych” zapraszam na oględziny. Mam problemy z rejestracją forum, w razie pytań piszcie chętnie porozmawiam. Jutro jadę oglądać motorki z www.celta.prv.pl szczególnie GPZ 500, ma ktoś taki sprzęt? Może jakieś sugestie? Pozdrowienia dla wszystkich Dariusz Zaręba z Suwałk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Do kolegi:

To najlatwiejsza z mozliwych odpowiedzi-"nie znam sie" . To po co piszesz bzdury, ktore nie maja zadnego potwierdzenia? To jest wprowadzanie w blad potencjalnego kupca.

Co do GPZty-to wolalbym zdecydowanie kupic ta niebieska CB 500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam kolegę jeśli go uraziłem słowami Wiejski Tuning, ale ta MZ ma wszystko i nic tzn. owiewki na ręce, kratka na lampę, sportowy tłumik, 2 tarcze (z czego jedna robi za blokadę –bez sensu), błyskającą fajkę.

 

Właśnie przyglądam się tej MZ i widzę że wahacz jest od 251, lewy dekiel ma dużą przykrywkę obok dekla obrotomierza (takie widziałem w wersjach z dozownikiem).

Stopka centralna jest z 250 (stalowa zamiast aluminiowej)

Mi to wygląda na patent własny i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...