Lukasz Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 a moze mi ktos powiedzieć jak wyjać to co jest wewnątrz?juz tłumaczę co :D urwany ciezarek był przykręcony śróbka do wnetrza kierownicy. I włąsnie ciezarek odpadł razem z gwintem tego czegos w kierownicy. Zostało jeszcze "na oko" 7 mm gwintu w kierownicy ale ciezarka juz nie mozna przykręcic bo sie będzie obracał. Jak wyjać te bebechy i włożyć nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Jeśli dobrze zrozumiałem, to w kierownicy zostało jeszcze troszkę gwintu. Pierwsze, co przychodzi mi na myśl, to wkręcenie kawałka śrubki i walka przy jej pomocy. Mmm? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 20 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2005 Ci którzy mieli okazje montować/demontować gałkę zmniany biegów w samochodzie zapewne zauważyli że owa gałka (niby taki mało znaczący element) w oryginalnej fabrycznej wersji jest baaaardzo ciężka. Kiedyś zachciało mi się do mojego auta gałki nieoryginalnej z czerwonej skóry i niestety miałem potem duże drgania i wibracje lewarka spowodowane niską wagą nieoryginalnej gałki. Sądzę zę cięząrki na kierownicy motocyklowej mają podobne znaczenie. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 20 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2005 no juz wybebeszyłem srodek :) kawał metalu tam jest zamocowany na gumie wystarczy wd40 i ciagnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 kupilibyscie to? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46929805niby kazdy wazy 200g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 kiedys bedac szczesliwmy posiadaczem ntv tej wersji starszej z dwoma polowkami kiery jedna przeciwwage wziołem i zgubiłem. efekt był tylko odczuwalny przy wiekszych preskoscxiach (w okolicach max) lekkie drgania. po założeniu znikneły. co do problemu nowych to wez zwaz stare kiery i przeciwwagi. puzniej nowe kiery i to co ci zostanie to dodaj do wagi ciezarkow i o takiej wadze wytocz u tokaza zeby grało. mocowanie zrób na srube rozprezajaca z gwintem do zamocowanie przeciwwag. Natomiast w SF mam kierownice tomaselli i tam jest to zrobione tak ze w kiere wcisniete sa chyba na prasie takie przeciwwagi wewnetrzne z gwintem i juz Działa extra. zero pływania Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 juz znalazlem goscia na allegro co robi ciezarki z aluminium jakie chcesz i o odp. wadze; u mnie 1 ciezarek wazy 400g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.