IG?A Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 to co w temacie !! potrzebuje na szybko ew kiedyś na ridersach można było sciągnąć taką wielką servisówke doprawie wszystkiego co ma 2 koła jak by ktoś miał to bede wdzieczny za przesłanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 ssanie 010-020wydech 015-025Ps.radzę ustawić na max. luz Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 11 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 OOOoo takiej wielkiej serwisówki nie mam!Mam z angielskiego szczegółową do ZXR400. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 11 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 yyyy to był bym wdzieczyny jesli byś ją podesłał... moj mail to [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Ok.Musimy sobie w końcu pomagać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Zwrócę jedną uwagę w przypadku silników Kawasaki z dźwigienkami zaworowymi, a nie regulacją płytkową (niezależ nie od tematu). W serwisówce do ER-5 i pochodnych (en500, gpz, KLE), są podane określone dane, lecz pamietajcie o tym, że pomiar się robi inaczej niz np. w Suzuki, czy Yamasze. Tam jest pomiar pomiędzy śrubą regulacyjną a zaworem (sprawdzone w serwisówce, zbadalem ten problem dokładnie). W Kawasaki w silnikach z dźwigienkami zaworowymi pomiar jest dokonywany pomiędzy wałkiem a dźwignią. Daje to około do 0,05 różnicy. A to co Piort napisał, że masz ustawić jak nak jak najbardziej luźno (tylko w normie) to prawda, to motocykle tej firmy, niezależnie od konstrukcji mają dużą tendencję do skaracania luzów. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.