Skocz do zawartości

Luzy zaworowe do ZXR 400 (93r) Bardzo potrzebne


IG?A
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zwrócę jedną uwagę w przypadku silników Kawasaki z dźwigienkami zaworowymi, a nie regulacją płytkową (niezależ nie od tematu). W serwisówce do ER-5 i pochodnych (en500, gpz, KLE), są podane określone dane, lecz pamietajcie o tym, że pomiar się robi inaczej niz np. w Suzuki, czy Yamasze. Tam jest pomiar pomiędzy śrubą regulacyjną a zaworem (sprawdzone w serwisówce, zbadalem ten problem dokładnie). W Kawasaki w silnikach z dźwigienkami zaworowymi pomiar jest dokonywany pomiędzy wałkiem a dźwignią. Daje to około do 0,05 różnicy. A to co Piort napisał, że masz ustawić jak nak jak najbardziej luźno (tylko w normie) to prawda, to motocykle tej firmy, niezależnie od konstrukcji mają dużą tendencję do skaracania luzów.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...