Skocz do zawartości

Podniesienie mocy w Simsonie S51


Baron
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie niedługo będę go sprzedawał, ale natenczas chcę trochę więcej z niego wycisnąć. Mam pojemność 60cm3 i więcej raczej w grę nie wchodzi, wywalone wszystko z wydechu i iglica na maksa. Mogę coś jescze zrobić w celu podniesienia powera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne,że możesz. MOżesz, Wypełnić wał korkami, splanować głowice. podciąc tłok, skorygowac kanały w cylindrze, załozyc większy gaźnik, założyc wydech z dyfuzorem. Tyle, że do tego wszytkiego trzeba mieć dużą wiedze i praktyke w robieniu takich rzczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne,że możesz. MOżesz, Wypełnić wał korkami, splanować głowice. podciąc tłok, skorygowac kanały w cylindrze, załozyc większy gaźnik, założyc wydech z dyfuzorem. Tyle, że do tego wszytkiego trzeba mieć dużą wiedze i praktyke w robieniu takich rzczy.

 

czy ja wiem ... z ta praktyka to lekka przesada.

glowicy sam nie splanujesz wiec 0 wiedzy nie potrzeba - tylko warsztat ratuje.

tlok i kanaly to trzeba jedynie wiedziec ile podciac a chyba kazdy umie sie poslugiwac pilnikiem i szlifierka ( do podciecia tloka )

gaznik to kazdy glupi umie zalozyc a o wydechu juz nie wspomne.

 

jedyne co moze sprawic klopot laikowi to jest korki w dziury wywazajace walu bo do tego trzeba miec pojecie chocby po to aby rozebrac silnik i skrecic z powrotem. ale to u kolegi chyba w gre nie wchodzi bo jesli chce simka sprzedac za jakis czas to nie bedzie mu sie chcialo rozbebeszać silnika .

takie moje zdanie ( chyba ze kolega ma nadmiar czasu to moze sie pobawic )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tlok i kanaly to trzeba jedynie wiedziec ile podciac a chyba kazdy umie sie poslugiwac pilnikiem i szlifierka ( do podciecia tloka )

No własnie trzeba wiedzec ile i jaki maja mieć kształt, a pilnikiem to bys sie zajeżdził tdo tego słuza dremele i maszynki do podcinania cylindrów.

Najpierw trzeba nauczyc sie mechaniki i skałdania i rozkałdanias silnika a póżniej mozna sie brać za rasowanie jak juz znasz zasade i możesz rzewidzieć efekty.

gaznik to kazdy glupi umie zalozyc a o wydechu juz nie wspomne

Dorób odpowiedni kruciec do cylindra ( w zależnosci od mocowanmia), dobiesz dysze i przeprowac regulacje. Tu już nie kożystaśz z ksiązki tylko sam wszytko robisz.

takie moje zdanie ( chyba ze kolega ma nadmiar czasu to moze sie pobawic )

Rozebranie i zóżenie silnika od simsona razem z wypełnieniem to opd 40 do 60 min roboty razem z wyjeciem z ramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne' date='że możesz. MOżesz, Wypełnić wał korkami, splanować głowice. podciąc tłok, skorygowac kanały w cylindrze, załozyc większy gaźnik, założyc wydech z dyfuzorem. Tyle, że do tego wszytkiego trzeba mieć dużą wiedze i praktyke w robieniu takich rzczy.[/quote']

 

z tego co ja wiem to kazdy 2T ma tłumik z dyfuzorem dobranym do pojemnosci wiec oswiec mnie o co ci chodziło :"załuz wydech z dyfuzorem"

 

????????????????

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co ja wiem to kazdy 2T ma tłumik z dyfuzorem dobranym do pojemnosci wiec oswiec mnie o co ci chodziło :"załuz wydech z dyfuzorem"

 

????????????????

NIe każdy 2t. Precierz takie motocykle jak mz, smson, czy wsk mają zwykłe kolanko a nie dużą komore rozpręzną ( dyfuzor) Dopiero jak kupisz spotrowy odpowiednik takiego zwykłego wydechy dostaniesz kolanko z dyfuzorem i tłumik przelotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj mylisz sie

 

Kazdy 2T ma dyfuzor bo własnie dzieki niemu uzyskuje sie odbicie spalin a jak wiadomo to w 2T jest bardzo wazne. MZ, Jawa itd. maja równiez dyfuzor tylko poprostu w tłumniku a nie odrazu "na kolanku"

 

Nawet niech bedzie tak jak Ty mówisz to i tak taki dyfuzor takiemu prawdziwemu nie jest równy. Wszytkie sportowe wydechy maja dyfuzor odrazu na kolanku więc to coś musi znaczyć. Wszytkie nowsze siliniki 2 t tak mają wiec nie porównuj zwykłego wydechu simsona do takiego co ma prawdziwy dyfuzor.

Załóż pożadny wydech albo do swojej MZ to zobaczysz o czym mówie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem co mówie i ten w MZ czy Jawie dyfuzor jest tak samo prawdziwy jak w japoncu i pełni dokładnie ta sama funkcje tylko ze poprostu nowsze dwusówy maja tak obliczony wydech ze dyfuzor wypada odrazu na kolanku a starsze maja obliczany wydech z kolankiem.

 

Ja w swojej MZ konstruowałem cały wydech i wiem co zrobiłem dobrze a co spiepszyłem i musze poprawic, no ale mysle ze na wiosne wyjade juz z pozadnym wydechem

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odczujesz wzrostmocy, ale ponizej 3 tys obrotów nie masz co zchodzic nawet przy ruszaniu bo poprostu ci sie zadusi. Musisz do tego jeszcze splanowac głowice bo inaczej to 5-6 tysiecy obrotów to bedzie max (pisze to na przykładzie MZ, miałem to wykonane w swojej ale potem rosypał sie pierscien i musiałem robic szlifa i na tym nowym tłoku juz tego nie wykonałem, składałem wszystko na niemieckich czesciach a to troszke kosztuje.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...