Baron Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 W sumie niedługo będę go sprzedawał, ale natenczas chcę trochę więcej z niego wycisnąć. Mam pojemność 60cm3 i więcej raczej w grę nie wchodzi, wywalone wszystko z wydechu i iglica na maksa. Mogę coś jescze zrobić w celu podniesienia powera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Jasne,że możesz. MOżesz, Wypełnić wał korkami, splanować głowice. podciąc tłok, skorygowac kanały w cylindrze, załozyc większy gaźnik, założyc wydech z dyfuzorem. Tyle, że do tego wszytkiego trzeba mieć dużą wiedze i praktyke w robieniu takich rzczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Patrz:http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=1012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Jasne,że możesz. MOżesz, Wypełnić wał korkami, splanować głowice. podciąc tłok, skorygowac kanały w cylindrze, załozyc większy gaźnik, założyc wydech z dyfuzorem. Tyle, że do tego wszytkiego trzeba mieć dużą wiedze i praktyke w robieniu takich rzczy. czy ja wiem ... z ta praktyka to lekka przesada.glowicy sam nie splanujesz wiec 0 wiedzy nie potrzeba - tylko warsztat ratuje.tlok i kanaly to trzeba jedynie wiedziec ile podciac a chyba kazdy umie sie poslugiwac pilnikiem i szlifierka ( do podciecia tloka ) gaznik to kazdy glupi umie zalozyc a o wydechu juz nie wspomne. jedyne co moze sprawic klopot laikowi to jest korki w dziury wywazajace walu bo do tego trzeba miec pojecie chocby po to aby rozebrac silnik i skrecic z powrotem. ale to u kolegi chyba w gre nie wchodzi bo jesli chce simka sprzedac za jakis czas to nie bedzie mu sie chcialo rozbebeszać silnika . takie moje zdanie ( chyba ze kolega ma nadmiar czasu to moze sie pobawic ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 pie**olnij silnik od F16 F16 ma za słaby silnik. ;) Spróbuję z tłokiem i kanałami, mam od tego fachowca. A gaźnik od czego podpasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 tlok i kanaly to trzeba jedynie wiedziec ile podciac a chyba kazdy umie sie poslugiwac pilnikiem i szlifierka ( do podciecia tloka )No własnie trzeba wiedzec ile i jaki maja mieć kształt, a pilnikiem to bys sie zajeżdził tdo tego słuza dremele i maszynki do podcinania cylindrów.Najpierw trzeba nauczyc sie mechaniki i skałdania i rozkałdanias silnika a póżniej mozna sie brać za rasowanie jak juz znasz zasade i możesz rzewidzieć efekty.gaznik to kazdy glupi umie zalozyc a o wydechu juz nie wspomneDorób odpowiedni kruciec do cylindra ( w zależnosci od mocowanmia), dobiesz dysze i przeprowac regulacje. Tu już nie kożystaśz z ksiązki tylko sam wszytko robisz.takie moje zdanie ( chyba ze kolega ma nadmiar czasu to moze sie pobawic )Rozebranie i zóżenie silnika od simsona razem z wypełnieniem to opd 40 do 60 min roboty razem z wyjeciem z ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 ... wywalone wszystko z wydechu i iglica na maksa. ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Jasne' date='że możesz. MOżesz, Wypełnić wał korkami, splanować głowice. podciąc tłok, skorygowac kanały w cylindrze, załozyc większy gaźnik, założyc wydech z dyfuzorem. Tyle, że do tego wszytkiego trzeba mieć dużą wiedze i praktyke w robieniu takich rzczy.[/quote'] z tego co ja wiem to kazdy 2T ma tłumik z dyfuzorem dobranym do pojemnosci wiec oswiec mnie o co ci chodziło :"załuz wydech z dyfuzorem" ???????????????? pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 z tego co ja wiem to kazdy 2T ma tłumik z dyfuzorem dobranym do pojemnosci wiec oswiec mnie o co ci chodziło :"załuz wydech z dyfuzorem" ???????????????? NIe każdy 2t. Precierz takie motocykle jak mz, smson, czy wsk mają zwykłe kolanko a nie dużą komore rozpręzną ( dyfuzor) Dopiero jak kupisz spotrowy odpowiednik takiego zwykłego wydechy dostaniesz kolanko z dyfuzorem i tłumik przelotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 oj mylisz sie Kazdy 2T ma dyfuzor bo własnie dzieki niemu uzyskuje sie odbicie spalin a jak wiadomo to w 2T jest bardzo wazne. MZ, Jawa itd. maja równiez dyfuzor tylko poprostu w tłumniku a nie odrazu "na kolanku" pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Eee nie wydaje mi się żeby w jakichś starych simsonach,jawach czy wskach byly dyfuzory, dyfuzor to masz w japońcach ale nie w sprzętach z naszej strony świata :?(zwłaszcza tych starszych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 oj mylisz sie Kazdy 2T ma dyfuzor bo własnie dzieki niemu uzyskuje sie odbicie spalin a jak wiadomo to w 2T jest bardzo wazne. MZ, Jawa itd. maja równiez dyfuzor tylko poprostu w tłumniku a nie odrazu "na kolanku" Nawet niech bedzie tak jak Ty mówisz to i tak taki dyfuzor takiemu prawdziwemu nie jest równy. Wszytkie sportowe wydechy maja dyfuzor odrazu na kolanku więc to coś musi znaczyć. Wszytkie nowsze siliniki 2 t tak mają wiec nie porównuj zwykłego wydechu simsona do takiego co ma prawdziwy dyfuzor.Załóż pożadny wydech albo do swojej MZ to zobaczysz o czym mówie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Ja wiem co mówie i ten w MZ czy Jawie dyfuzor jest tak samo prawdziwy jak w japoncu i pełni dokładnie ta sama funkcje tylko ze poprostu nowsze dwusówy maja tak obliczony wydech ze dyfuzor wypada odrazu na kolanku a starsze maja obliczany wydech z kolankiem. Ja w swojej MZ konstruowałem cały wydech i wiem co zrobiłem dobrze a co spiepszyłem i musze poprawic, no ale mysle ze na wiosne wyjade juz z pozadnym wydechem pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 A co wy myslicie o tym? http://www.langtuning.de/bilder/Zubehoer/K...tuning%2001.jpg http://www.langtuning.de/bilder/Zubehoer/K...tuning%2002.jpg i najlepiej jak by ktos mi powiedzial jak to mozna zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 odczujesz wzrostmocy, ale ponizej 3 tys obrotów nie masz co zchodzic nawet przy ruszaniu bo poprostu ci sie zadusi. Musisz do tego jeszcze splanowac głowice bo inaczej to 5-6 tysiecy obrotów to bedzie max (pisze to na przykładzie MZ, miałem to wykonane w swojej ale potem rosypał sie pierscien i musiałem robic szlifa i na tym nowym tłoku juz tego nie wykonałem, składałem wszystko na niemieckich czesciach a to troszke kosztuje. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.