Litrus Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 oj kolego chyba na zeliwie trzeba docierac z 500km ... niewiem jak z nicasylem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 czym sie rozni dt80 od dt80 lc i dt80 lc II??i w jakich rocznikach ktore byly produkowane?i cos kiedys bylo o dtkach z gostynia. macie moze namiary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Już kiedyś pisałem kilka razy czym się różnią LC : Produkowane w latach 83-84 włącznieBęben z przoduInny gaźnik (Mikuni VM 18 SS)Przednie i tylne zawieszenie o mniejszym skokuBak 9l LC2 : Produkowane w latach 85 - 96 włącznieTarcza z przoduInny gaźnik (Mikuni VM 20 SS )Przednie i tylnie zawieszenie o większym skoku (Tylni wahacz MONOCROSS)Bak 10l Różnice , które wymieniłem to są takie podstawowe . Naprawdę jest ich więcej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Kali00 dzieki za infoa wiesz moze w ktorych latach byly z rozrusznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 W dt 80 nigdy nie bylo rozrusznika ! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 beny to jest wina konczacego sie tloka masz slabe sprezanie i na zimny ma problem z palenie nie trzyma obrotow ja tez tak mialem dopuki nie zmienilem tloka po zmianie totalnie inny motor bardzo ladnie ciagnie na 6 jak postoi z dzien to czasem nawet odpali z 2 bez ssania i potrzymam ja z 20-30s na 3-4 tys obrotow i moze stac i stac bez gazu na obrotach 1,5-1,8 tys nadodatek beny na twoj przebieg to jesli ona przeszla tyle bez remontu to wiec nie ma sie co dziwic;) jak dzis wracalem rozpadalo sie na ulice wjechalem mokro wszystko spod przedniego kola leci na fajke i fajka dostala przebicie dt przerywala gasla myslelem ze ja pier.. cos wykombinowalem mialem w plecaku kartki wytarlem fajke swiece pozniej owinolem to kartkami i jakos dojechalem beny czemu gumy nie ma na fajce :buttrock: jajca Ci urwe:D fajke musze kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Jeśli mówimy o filmikach to ten jest niezły: Jackuzy dałem ci 5 (jedyna ocena) :bigrazz: :wink: Heh :evil: Dziekuje bardzo :wink::D:D wszystko robiłem sam i jeżdzenie w kółko jest jednak nudnawe troche :P ale i tak była fajna zabawa :D....aż w końcu przez ten filmik zapomniałem do dentysty iść tego dnia :D Ale cieszę się ze się podoba :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 jackuzy bys mogl troszke pokazac co ta yamaha potrafi w terenie:D np jakie skoki bloto:D to jest to ale jak na poczatek filmik dobry grat;) a i przydus ja czasem:Dhehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 wkoncu nakreciles filmik o yamaszce :lalag: super :PJednak twoja dt to ma kopa ... ile na jedynce Ci pojedzie max ? tzn jaka predkosc ? bo ja jakies 10-12km/h chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Witam!!! mam takie głupie pytanie :) Dało by się założyć zębatke z ogara do DT 80 MX ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 jest napewno u Ciebie w miescie pelno ogarow wiec zapytaj czy ktos ma jakas stara zebatke lub kup na allegro jakas uzywana i porownasz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Witaqm. mam pytanie odnosinie dt 125. Czy w dt 125 z ok 86-88 rok bylo cdi czuli modol czy kabel os swecy idze bezposredniio z pradnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Heh co potrafi co potrafi ... łatwo powiedzieć :P jak ja sam w tym lesie byłem a kompletnie nie miałem pomysłu na film :P (co widać :)) tym bardziej że ona na dotraciu tak własciwie jeszcze jest :icon_razz: ale to szczegół niemniej następnym razem pojade kawałek dalej i sfilmuję "słynne" wydmy to sobie tam troszke poszaleje :buttrock: ale to pewnie już w 2007 roku :P Litrus - idzie 25 około aż w pewnym momencie przestaje ciągnąc tak własnie w okolicach 25-27 na h ...tylko że ja mam na przedzie 15 zębów (standardowo było podobno 13) teraz kupiłem sobie w larssonie 12 zebową :flesje: tylko jest taki problem że najzwyczajniej nie pasuje :] ma za płytkie wyżłobienia w wielowypuscie i miejsca na srube mocująca są o 90 stopni przekręcone względem tej zebatki co mam....echhh na takiej 12 to by chętnie na kółko wstawała :cool: A co do zębatki z Ogara to tylna pasuje :P o ile ma 41 zebów ale pasuje bo ja takową mam :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 mam pytanie. CZy mozecie dac krotka charakterystyke silnika z dt 125 z 1988 roku np (ilosc biegow, mieszanka, itp. )podstawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 a więc jest problem tego kalibru :włączam maszin chodiz cud miod lecz nie tu problem paliwo do gaźnika wali szybciej niz jest spalane i sie wylewa przez uszczelkę .Sprawdzałem pływaki nie są dziurawe nie zacina sie zawór rozpylacza juz sam niewiem ;/ mój gaźnik to delorto phb 14 PS: kupiekompletny gaźnik do dt 50 mxs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.