VASQUEZ Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam !Mam krótkie pytanko,co może być powodem mocnego kopcenia (na biało ,siwo) ,po odpaleniu motoru na zimno?? Po zagrzaniu się , kopcenie ustaje ale spadają obroty do zgaszenia silnika ! Czy to może być już tłok z pierscionkami ? DZIĘKI !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Na bialo to moga byc osadzajace sie krople wody (to pewnie w twoim przypadku) albo tez nieszczelnosc na podkladce pod glowice. Siwo to zly sklad mieszanki + woda :wink: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 A skąd ta woda? Moto tak kopci przez 5-7 minut,pózniej kopcenie ustaje,ale silnik schodzi z wolnych obrotów do zgaszenia silnika! Jeszcze jedno ,podczas przyspieszania przy 5-7 tyś obrotów silnik się dusi,ale za chwilę przyspiesza już normalnie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 mam ten sam przypadek co ty ;/ kurde na zimnym nieche mi palic od dzis mma Dt 125 i jescze jej nie obczaiłem ale neiche mi palic na zimnym czy to wina swiecy czy czego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osg12 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 mam pytanko gdy jade moja dt mam odkręcony gaz do konca nagle mi przerywa tzn brrrrrrrrrrrrjedzi do konca gazbuuuuuuuuuuu odpuszcze brrrrrrrr jedzie buuuuuuuuuu chyab to jest lewe powietrze co nalezy zrobic co sprawdzic na poczatku kiedys tez juz tak miałęm i okazało sie ze to uszczelka pod głowicą a terac co to mzoe byc z górydzienki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam !Mam krótkie pytanko,co może być powodem mocnego kopcenia (na biało ,siwo) ,po odpaleniu motoru na zimno?? Po zagrzaniu się , kopcenie ustaje ale spadają obroty do zgaszenia silnika ! Czy to może być już tłok z pierscionkami ? DZIĘKI !!!!!tak może to być pierścionki albo simeringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jaki znow pierscionek i jaki simmering?? Zastanow sie co piszesz :rolleyes:Gdyby byl pierscionek zjechany to by nie mial kompresji i by na pewno na bialo nie kopci bo niby skad?? Co najwyzej wiecej na niebiesko. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 mam ten sam przypadek co ty ;/ kurde na zimnym nieche mi palic od dzis mma Dt 125 i jescze jej nie obczaiłem ale neiche mi palic na zimnym czy to wina swiecy czy czego??Tak to może być świeca albo gaźnik Jaki znow pierscionek i jaki simmering?? Zastanow sie co piszesz :rolleyes:Gdyby byl pierscionek zjechany to by nie mial kompresji i by na pewno na bialo nie kopci bo niby skad?? Co najwyzej wiecej na niebiesko. POZDROno to pewnie świeca mam pyatanie! założyłem własnie nowy tłok i jak jest zimny to ciężko wchodzi na obroty tak jak by paliwa płynnnie nie dostawał.iskre ma dobrą.Dopiero jak się rozgrzeje to lepiej chodzi.Gaznik już sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jeszcze lepiej :rolleyes: Sory ze to napisze ale jak nie wiesz co sie dzieje w silniku to nie pisz bo wprowadzisz czlowieka w blad :/ Napisalem juz co to moze byc i nie widze innego rozwiazania. Napisz mi co ma swieca do koloru spalin?? Jak niby ona ma zabarwiac spaliny?? POMYSL TROCHE!! POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jeszcze lepiej :rolleyes: Sory ze to napisze ale jak nie wiesz co sie dzieje w silniku to nie pisz bo wprowadzisz czlowieka w blad :/ Napisalem juz co to moze byc i nie widze innego rozwiazania. Napisz mi co ma swieca do koloru spalin?? Jak niby ona ma zabarwiac spaliny?? POMYSL TROCHE!! POZDRONIE WIEM !!!! Ale ja tak w swojej dt 80 mx miałem. NIE WIEM !!!! Ale ja tak w swojej dt 80 mx miałem.mam pyatanie! założyłem własnie nowy tłok i jak jest zimny to ciężko wchodzi na obroty tak jak by paliwa płynnnie nie dostawał.iskre ma dobrą.Dopiero jak się rozgrzeje to lepiej chodzi.Gaznik już sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jak dla mnie to normalne ze sie zimny silnik nie wkreca na obroty :P POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) Jak dla mnie to normalne ze sie zimny silnik nie wkreca na obroty :icon_biggrin: POZDROracja to normalne. mi DT przez pierwsze 2-3 minuty po odpaleniu krecila sie max do 6500-7000rpm (ale lepiej nie gazowac jak zimna, niech sie na wolnych dogrzeje). po tym czasie zaczynalem jazde i krecila sie juz do konca :icon_biggrin: Witam !Mam krótkie pytanko,co może być powodem mocnego kopcenia (na biało ,siwo) ,po odpaleniu motoru na zimno?? Po zagrzaniu się , kopcenie ustaje ale spadają obroty do zgaszenia silnika ! Czy to może być już tłok z pierscionkami ? DZIĘKI !!!!!to tez normalne w takiej temperaturze powietrza jaka jest teraz. po prostu w wyniku duzej roznicy temperatur otoczenia a silnika i ukladu wydechowego powstaje para wodna. to samo masz w samochodzie jak na jesieni czy w zimie odpalasz. taki dymek wcale nie musi swiadczyc o jakiejs usterce czy zlej regulacji Edytowane 12 Listopada 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Czasami jak odpalam to mi chwile chodzi nomralnie a potem coś odbija i wskakuje na 7 tyś. obrotów czy to może być wina że fałszywe powietrze łapie?? jak tak to na którym odcinku może je łapać, bo nie moge tego zlokalisować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Sory że w złym temacie ale tu predzej ktoś czyta co może miećkupie koło tyne do dt 80, tylny bęben PILNE kontakt gg 9167144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 mam części silnikowe do dt 50 mx jak coś to pisać na gg lub @ [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.