Kali00 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 (edytowane) LC a LC2 mocą różnią się bardzo niewiele.. Mają inny gaźnik i aparat zapłonowy ! LC2 ma z przodu tarczę,a LC bęben . Zawieszenie też się różni ! Przód w LC2 ma niewiele więcej skoku a na tyle jest centralny z wahaczem monocross . Edytowane 30 Października 2006 przez Kali00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Sorry za spam ale nie mogłem się powstrzymać :bigrazz: ( tak chyba mniej zasmiece forum niz robiac nowy temat...? :crossy: ) Doigrałem się swojego marudzenia na DT 80.. I kupiliśmy...http://bikepics.com/members/baklazan/97dt125r/Yammi DT 125 R `97, super stan :crossy: pare pierduł do zrobienia ale to drobiazgi...Problem tylko jest, bo zawór wydechowy ( czy jak to sie nazywa ? ) nie dziala czy go nie ma... Jak bedziemy grzebac przy kozie bede pewnie spamowal o tym w przyklejonym :) Aktualnie jeszcze stoi w Wielkopolskim, ale już w sobote jedziemy juz odebrac fizycznie ją :) Ogólnie jestem pretty happy :evil: Pochwalić się fajna rzecz :bigrazz: Sorki za :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 No gratuluje ...Na zdjeciu wyglada na zadbana i nie styranom ... ile dales ?Silnik minarellli wiec remoncik to juz pozycka musi byc :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 (edytowane) No gratuluje ...Na zdjeciu wyglada na zadbana i nie styranom ... ile dales ?Silnik minarellli wiec remoncik to juz pozycka musi byc :(3700pln :( zarejestrowana, oplacona i rozblokowana calkowicie :( :crossy: więc chyba się opłacało :bigrazz: Edytowane 30 Października 2006 przez Baklazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 No no ładny motorek :bigrazz: Pogratulowac za taką cenę :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 ja jeszcze raz o tych silnikach lc1 i lc2 ...lc1 nie ma gorszych osiagow ? bo z tego co widze to naprzyklad w lc1 w innym miejscu wychodzi rurka od chlodnicy ... i wydaje mi sie taki jakby mniejszy .... moze jeszcze napiszcie jak poznac ktory to lc1 a ktory lc2 ...przymierzam sie do zakupu tego silnika i niechcialbym sie wkopac w jakis np od lc1 jak chcialem od lc2 ... ja jeszcze raz o tych silnikach lc1 i lc2 ...lc1 nie ma gorszych osiagow ? bo z tego co widze to naprzyklad w lc1 w innym miejscu wychodzi rurka od chlodnicy ... i wydaje mi sie taki jakby mniejszy .... moze jeszcze napiszcie jak poznac ktory to lc1 a ktory lc2 ...przymierzam sie do zakupu tego silnika i niechcialbym sie wkopac w jakis np od lc1 jak chcialem od lc2 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urbix1 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 JA SCIAGNEŁEM CYLINDER I OKAZAŁO SIE ZE PEKNIETY JEST.... TERAZ POSZEDŁ DO SPAWANIA (NA NOWY SZKODA KASY) A POTEM DAJE DO SZLIFU-BYŁ RAZEM Z TŁOKIEM W NIE NAJLEPSZYM STANIE. JAK MYSLICIE JEST SENS ROBIC TEN SZLIF? I JAK DLUGO BEDZIE SIE DOCIERAĆ? JESLI MACIE JAKIWS RADY NA TEMAT BEZPIECZNEGO DOTARCIA TO PROSZE O POMOC Z GÓRY DZIĘX:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Ja mam pytanie... GDZIE TY CHCESZ SPAWAC TEN CYLINDER?? Bo jak gdzies w srodku to gratuluje.... Co do szlifu to musisz dokaldnie (najlepiej daj komus innemu - jakiemus specjaliscie) zmierzyc wymiary cylindra, tloka, itp i sprawdzic czy luz nie jest za duzy. Jesli tak kupujesz nowy tloczek na nadwymiar, lozyska, korobowod (jak trzeba), sprawdzasz wszedzie luzy, robisz szlif, skladasz i cieszysz sie jazda. To oczywiscie tyczy sie silnika na zeliwie, na nicasylu robi sie to troche inaczej :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morooseck Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Ludzie! zróbcie coś z tym forum bo dojśc tu do czegoś to głowa mała! :) Jestem na 60 stronie! nie wiem czy wytrzymam do końca! od 2 tyg to przeglądam! P.S. Qpa! Chyba jestem nowym właścicielem Twojej DeTki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urbix1 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Cylindra to raczej wewnątrz bym nie spawał... a to jest tylko małe pękniecie na płszczu wodnym. a co do szlifu to bedzie specjalista a tłok tez nowy na wymiar..... powiedzcie mi jak srednio długo bedzie sie musiał docierać ??? Soku mam jeszcze pytanie apropos twojej dr 350. Moj ojciec chce sobie kupić dr ale myslał raczej o 400 lub 450.Powiedz czy jestes zadowolony z twojej ""Suzi"" i jak sobie radzi w terenie? Jak długo jezdzisz w ENDURO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 od pewnego czasu robi się tu taki off top ze dramaturgia ;/ jak myślicie czy silnik od wsk 175/125 wejdzie do ramy od dt50/80mxs ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 (edytowane) Witam,moze ma ktorys z was cewka 12v na zbyciu do dt 125 wiem ze takie pasuje do yz 125. Jestem w stanie zabic zeby dostac taka cewke, najlepiej z okpolic warszawy oczywiscie odkupie. Dzwoncie nawet o 3 w nocy 509666562. dodaje foto jak plus/minus taka wygladahttp://img149.imageshack.us/my.php?image=cdizippzr5.jpg Pzdr Edytowane 1 Listopada 2006 przez Tomski_01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 witam mam na sprzedaż wszystkie części silnikowe do yamahy dt 50 mx jak by co to pisać na maila [email protected] lub gg 8555304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Dlaczego jak wyjalem gume z airboxu to nie dalo sie jezdzic? Wogole ciezko ruszyc a jak juz sie udalo to nie wkreca sie na obroty. Regulacja gaznika nic pomogla, skrocenie iglicy tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Dostaje teraz wiecej powietrza ... daj mu wiecej paliwa i powinno byc dobrze ... ja tak zrobilem u siebie i wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.