Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Aha i co może być rano odpalam na ssaniu pali od razu ale nietrzyma wolnych obrotów pochodzi chwile i gaśnie jak sie zagrzeje jest ok, co to może być?

 

Tez tak miałem zapalił na ssaniu a pochwilce gas ;/ ale jak sie rozgrzal to ok było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beny bo na jednym pierscionku jezdziles:] mi teraz na 2 pierscieniach trzyma i pali ladnie nawet jak jest zimny za 2-3 kopem a jak juz opali to strzal i chodzi:]

 

Damianoto wyciagnij termostat i bez termostatu jezdzij bo to strach ja jeszcze nigdy nie mialem zeby mi podchodzil pod czerwone pole czasem jak paluje w blocie to przekracza polowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat właśnie mam zamiar wyciągnąć, a co z tym że rano niepali? A próbował ktoś wsadzić silnik od DT 125 albo z czegoś innego bez przerabiania mocowań do DT 80?

 

Termostat właśnie mam zamiar wyciągnąć, a co z tym że rano niepali? A próbował ktoś wsadzić silnik od DT 125 albo z czegoś innego bez przerabiania mocowań do DT 80?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto wie co to moze byc ze obroty mi sie zatrzymuja na 3,5 tys. i dopiero po 5-8 sekundach spadaja na 1500?

 

No na poczatku masz wysokie a potem nizsze ... tak samo jest w samochodzie ... to nic zlego

Poszukuje silnika od DT 80 chłodzonego cieczą. Jakby ktoś takowy posiadał do sprzedania proszę o kontakt na mail: [email protected].

Pozdrawiam

Z twojego postu wnioskuje iz chcesz wsadzic silnik od dt80lc2 ... niestety musze cie rozczarowac ... silnik moze wejdzie po przerobkach ale nie ma gdzie chlodnicy wsadzic ... wiec niestety ... tez chcialem to zrobic ale jak przyjrzalem sie mojej ramie i silnikowi od 80 lc to zwatpilem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja dt na 6 przy 40 przyspiesza ale tak molowato ale jakos idzie

 

VASQUEZ to ja juz nie mam pojecia

 

osobiscie to bym rozlozyl silnik i zlozyl jeszcze raz pieknie wszystko wyregulowal i wszystko bo bedziesz sie trudzil a ciezko bedize przyczyne znalezc takie jest moje skromne zdaanie

 

Pikus91 miałeś rację ze świecą ! Dzień wcześniej założyłem nową o wyższym symbolu (kupiona w niemczech w salonie hondy ) i niestety padła ! 5 euro poszło się j....ć! Zakręciłem starą i pali !

 

Mam jeszcze jeden problem ,nie chodzi na wolnych obrotach ! Gdy rano uda mi się odpalić (bez ssania),od razu wchodzi na wysokie obroty,wtedy pokrętłem przy gażniku obnizam je ! Po 2-3 minutach gdy silnik się zagrzeje , spadają obroty i gaśnie ,wtedy podkręcam obroty pokrętłem ! I tak w kółko jak silnik ostygnie ,znowu wysokie ! Czy to jest normalne ?

 

Jeszcze jedno ,gdy uda mi się odpalić ,świeca jest cała czarna okopcona ! Natomiast gdy nie uda mi się go odpalić ,świeca jest cała zalana, mokra ! zapalam, bez ssania !

 

Trochę chaotycznie,ale myślę że fachowcy zrozumieją o co mi biega !

DZIĘKI !!!

 

Pawela a szkoda ze sprzedales bo ten temat to juz wogle spadnie na psy jeszcze ty go jakos podtrzymywales i pisales madrze szkoda A co teraz chcesz sobie kupic? Tylko nie mow ze jakiego plastika enduro enduro i jescze raz enuro :icon_twisted:

 

fajna dzis mialem przygode:] jezdzilem z kolega "Ziele90 Simson S51 ENURO" patrze taki delikatny row a w okolo drzewa bloto wyschniete w tym rowie wjezdzam j*b wrabalem sie po silnik 1 bloto sie sypie, coraz glebiej siedze wylaczylem silnik i sie meczymy z kumplem na jedna strone dt nie chce wyjsc na druga strone jakos wyszarpnelismy ja. Godzine sie meczylismy, bloto po kolana dt cala upierdzielona, szkoda, ze nie mialem aparatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka jestem posiadaczem deteki lc2 z 94 roku. mam pewien problem. Zalozylem wydech Gianelli (kolanko i koncowke) przy module nic nie robilem. Moto ładnie przyspiesza na 1 , 2 ,3 biegu na czwórce już gorzej -90km/h a na 5 i 6 biegu nie da sie wogole jechac moto nie mam mocy i spada z obrotow. powiedzcie czego to moze byc wina z góry dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka jestem posiadaczem deteki lc2 z 94 roku. mam pewien problem. Zalozylem wydech Gianelli (kolanko i koncowke) przy module nic nie robilem. Moto ładnie przyspiesza na 1 , 2 ,3 biegu na czwórce już gorzej -90km/h a na 5 i 6 biegu nie da sie wogole jechac moto nie mam mocy i spada z obrotow. powiedzcie czego to moze byc wina z góry dziekuje.

 

 

 

Siemka! Ja taką kupiłem na wakacje;) Z takim wydechem sportowym. I u mnie było podobnie. Ale ciągle mi słabł i słąbł az wkoncu jej nie odpaliłem:/ sprawdziłem kompresje a tu 2.7bara U kolegi sprawdziłem tym samym przyrzadem i u niego pokazało mi 8,5 Bara wiec zaraz rozebrałem silnik i okazało sie ze zabezpieczenie tłoka mi pekło i namieszało troche:/A konkretnie to porysowało mi cylinder,a reszta to wiadomo pierscionki były popekane a tłok zmasakrowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...