kruliczek90 Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Pikus91 jak wiesz cos jeszcze na temat tego ogrzewania gaznika to prosze napisz. Bede wdzieczny za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 i h** bąbki strzelił:bigrazz: Maszyna mi padla. Nie mogłem jej dzisiaj wogule zapalic a jak zapaliłem to cały czas ogien-6 tys obr. na sprzegle.zero wolnych obrotów i mocy. Juz wszystko sie chyba zj**ało.:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 i h** bąbki strzelił:bigrazz: Maszyna mi padla. Nie mogłem jej dzisiaj wogule zapalic a jak zapaliłem to cały czas ogien-6 tys obr. na sprzegle.zero wolnych obrotów i mocy. Juz wszystko sie chyba zj**ało.:/ Zdejmij i rozbierz gaźnik....wyczyść wszystko i przedmuchaj dyszki....załuz i powinno być OK :icon_razz:.......nie wszystko się zj**ało bo skoro zapaliłą to nie jest źle :icon_razz: z tego co mówisz skoro ma wysokie obroty i zero mocy to dostaje za mało paliwa w stosunku do powietrza...sprawdz iglice...i dysze główną... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Jest cos takiego jak regulacja dozownika?? Jezeli obnizyłem poziom paliwa w gaźniku to teraz jest za duza dawka oleju pewnie.Reguluje sie to?? a jak tak to jak?? Tam pod tym dekelkiem na silniku?? Zdejmij i rozbierz gaźnik....wyczyść wszystko i przedmuchaj dyszki....załuz i powinno być OK :icon_razz:.......nie wszystko się zj**ało bo skoro zapaliłą to nie jest źle :icon_razz: z tego co mówisz skoro ma wysokie obroty i zero mocy to dostaje za mało paliwa w stosunku do powietrza...sprawdz iglice...i dysze główną... Włąsnie przedmuchałem dyszki i wyczysciłem gaźnik i nic.:bigrazz: a dlatego czysciłem gaźnik bo w cos sie stało i mocy niemial:/ wracajac do domu z trasy musiałem jechac na 3 biegu na pełnym gazie bo inaczej sie dłąwił i wogule. To dzisiaj go porozbierałem i poskładałem wyczyszczony. Pół dnia go pychałem i nic. Wkocnu jak załapał to Musiałem go cały czas trzymac na wysokich obr. bo gasł:/ Ale Obnizyłem teraz włąsnie Poziom paliwa wiec moze dostaje oleju za duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 raczej niet panie kolego ... znowu bede gadal o membranach ... nie popsules jej ? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Nie ruszałem jej ani przedtem ani teraz. Cos w czasie jazdy mi pierdykło i teraz dupa..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Jest cos takiego jak regulacja dozownika?? Jezeli obnizyłem poziom paliwa w gaźniku to teraz jest za duza dawka oleju pewnie.Reguluje sie to?? a jak tak to jak?? Tam pod tym dekelkiem na silniku?? Włąsnie przedmuchałem dyszki i wyczysciłem gaźnik i nic.:bigrazz: a dlatego czysciłem gaźnik bo w cos sie stało i mocy niemial:/ wracajac do domu z trasy musiałem jechac na 3 biegu na pełnym gazie bo inaczej sie dłąwił i wogule. To dzisiaj go porozbierałem i poskładałem wyczyszczony. Pół dnia go pychałem i nic. Wkocnu jak załapał to Musiałem go cały czas trzymac na wysokich obr. bo gasł:/ Ale Obnizyłem teraz włąsnie Poziom paliwa wiec moze dostaje oleju za duzo.mialem tak w RXie. pomoglo... czyszczenie filtra powietrza... byl tak zawalony syfem ze moto nie mialo sily zassac powietrza i powyzej 3. biegu zwalnialo, zachowywalo sie tak jak piszesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 no to sciagnij filtr na chwile i zobacz jak sie motor zachowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Dzisiaj calusienki gaźnik a takze jego dysze wyczysciłem i sprawdziłem. Wszystko Sprawdziłem i zrobiłem.Po załozeniu gaźnika próbowałem go zapalic,a efekt? Strzały z wydechu tylko i ani słówka.Poziom paliwa i iglica ustawione tak jak jest w danych na str. www.Dt.prv czy jakos tak. Zaczynam podejrzewac ze mam cos z zapłonem,ale iskra jest i przebicia niema swieca (Ngk).Jutro zobacze na magneto lampą stroboskopową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 No to skoro tak jak mówisz to koniecznie spójż w c\zaplon....w najlepszej sytuacji to będzie świeca (i proponuje najpierw nowa wstawic i sprawdzic....) w najgorszej moduł...ale to raczej nie jest zbyt prawdopobne...najpewniej cos z ustawieniem więc zajzyj jak mówisz pod osłone magneta i sprawdz przerywacz (jak jest bo szczerze nie orietuje się jak jest w LC) lub impulsator...może cos sie poluzowało lub przesuneło.. :) POWODZENIA!! Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Ile wat powinien mieć regulator napięcia w yamaszy DT 80? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Niemozliwe stało sie mozliwym:P ch*j strzelił mi silnik prawdopodobnie.Szukałem gdzie co moze sie dziac ze mam takie problemy,a dzisiaj sprawdziłem kompresje w silniku i okazało sie ze ma niecałe 3Bary :( takze czeka mnie zdjecie Cylindra itd. Teraz Raczej jestem pewnien ze bede musiał kupic nowy tłok itd. Gdzie najlepiej taki kupic?? I jaki?? Moze ktos kupywał i lub zmieniał?? Pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 to moj ma 0,8 a cylinder i tlok jest w stanie oplakanym :( napewno remoncik kolego albo uszczelki ci wydmuchalo i tracisz kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 to moj ma 0,8 a cylinder i tlok jest w stanie oplakanym :( napewno remoncik kolego albo uszczelki ci wydmuchalo i tracisz kompresje Raczej to pierwsze-remoncik:( Bo silniczek mam suchutki niecieknie ani nic. A mam własnie niecałe 3 bary. :/ Wiec jutro ja rozbieram:) A jaka powinna byc kompresja?? szukałem tutaj na forum i zgłupiałem Jedni piszą 0.8 bara a inni 8-9 bar i teraz niewiem bo mi pokazało ponizej 3bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 8-9 Ma być albo wiecej, napewno nie 0,8 bo to nie miało by prawa wogule jezdzic.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.