Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

i h** bąbki strzelił:bigrazz: Maszyna mi padla. Nie mogłem jej dzisiaj wogule zapalic a jak zapaliłem to cały czas ogien-6 tys obr. na sprzegle.zero wolnych obrotów i mocy. Juz wszystko sie chyba zj**ało.:/

 

Zdejmij i rozbierz gaźnik....wyczyść wszystko i przedmuchaj dyszki....załuz i powinno być OK :icon_razz:.......nie wszystko się zj**ało bo skoro zapaliłą to nie jest źle :icon_razz: z tego co mówisz skoro ma wysokie obroty i zero mocy to dostaje za mało paliwa w stosunku do powietrza...sprawdz iglice...i dysze główną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest cos takiego jak regulacja dozownika?? Jezeli obnizyłem poziom paliwa w gaźniku to teraz jest za duza dawka oleju pewnie.Reguluje sie to?? a jak tak to jak?? Tam pod tym dekelkiem na silniku??

 

Zdejmij i rozbierz gaźnik....wyczyść wszystko i przedmuchaj dyszki....załuz i powinno być OK :icon_razz:.......nie wszystko się zj**ało bo skoro zapaliłą to nie jest źle :icon_razz: z tego co mówisz skoro ma wysokie obroty i zero mocy to dostaje za mało paliwa w stosunku do powietrza...sprawdz iglice...i dysze główną...

Włąsnie przedmuchałem dyszki i wyczysciłem gaźnik i nic.:bigrazz: a dlatego czysciłem gaźnik bo w cos sie stało i mocy niemial:/ wracajac do domu z trasy musiałem jechac na 3 biegu na pełnym gazie bo inaczej sie dłąwił i wogule. To dzisiaj go porozbierałem i poskładałem wyczyszczony. Pół dnia go pychałem i nic. Wkocnu jak załapał to Musiałem go cały czas trzymac na wysokich obr. bo gasł:/ Ale Obnizyłem teraz włąsnie Poziom paliwa wiec moze dostaje oleju za duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest cos takiego jak regulacja dozownika?? Jezeli obnizyłem poziom paliwa w gaźniku to teraz jest za duza dawka oleju pewnie.Reguluje sie to?? a jak tak to jak?? Tam pod tym dekelkiem na silniku??

Włąsnie przedmuchałem dyszki i wyczysciłem gaźnik i nic.:bigrazz: a dlatego czysciłem gaźnik bo w cos sie stało i mocy niemial:/ wracajac do domu z trasy musiałem jechac na 3 biegu na pełnym gazie bo inaczej sie dłąwił i wogule. To dzisiaj go porozbierałem i poskładałem wyczyszczony. Pół dnia go pychałem i nic. Wkocnu jak załapał to Musiałem go cały czas trzymac na wysokich obr. bo gasł:/ Ale Obnizyłem teraz włąsnie Poziom paliwa wiec moze dostaje oleju za duzo.

mialem tak w RXie. pomoglo... czyszczenie filtra powietrza... byl tak zawalony syfem ze moto nie mialo sily zassac powietrza i powyzej 3. biegu zwalnialo, zachowywalo sie tak jak piszesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj calusienki gaźnik a takze jego dysze wyczysciłem i sprawdziłem. Wszystko Sprawdziłem i zrobiłem.Po załozeniu gaźnika próbowałem go zapalic,a efekt? Strzały z wydechu tylko i ani słówka.Poziom paliwa i iglica ustawione tak jak jest w danych na str. www.Dt.prv czy jakos tak. Zaczynam podejrzewac ze mam cos z zapłonem,ale iskra jest i przebicia niema swieca (Ngk).Jutro zobacze na magneto lampą stroboskopową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skoro tak jak mówisz to koniecznie spójż w c\zaplon....w najlepszej sytuacji to będzie świeca (i proponuje najpierw nowa wstawic i sprawdzic....) w najgorszej moduł...ale to raczej nie jest zbyt prawdopobne...najpewniej cos z ustawieniem więc zajzyj jak mówisz pod osłone magneta i sprawdz przerywacz (jak jest bo szczerze nie orietuje się jak jest w LC) lub impulsator...może cos sie poluzowało lub przesuneło.. :) POWODZENIA!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemozliwe stało sie mozliwym:P ch*j strzelił mi silnik prawdopodobnie.Szukałem gdzie co moze sie dziac ze mam takie problemy,a dzisiaj sprawdziłem kompresje w silniku i okazało sie ze ma niecałe 3Bary :( takze czeka mnie zdjecie Cylindra itd. Teraz Raczej jestem pewnien ze bede musiał kupic nowy tłok itd. Gdzie najlepiej taki kupic?? I jaki?? Moze ktos kupywał i lub zmieniał?? Pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moj ma 0,8 a cylinder i tlok jest w stanie oplakanym :( napewno remoncik kolego albo uszczelki ci wydmuchalo i tracisz kompresje

 

Raczej to pierwsze-remoncik:( Bo silniczek mam suchutki niecieknie ani nic. A mam własnie niecałe 3 bary. :/ Wiec jutro ja rozbieram:)

 

A jaka powinna byc kompresja?? szukałem tutaj na forum i zgłupiałem Jedni piszą 0.8 bara a inni 8-9 bar i teraz niewiem bo mi pokazało ponizej 3bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...