Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

WItam

 

Mam taki problem moja dttka gubi iskre raz jest a raz nie ma. Wczoraj odpalała mi bez prolemu za kazdym razem a dzisiaj odchył pcham, pcham i nic czasem na moment zaskoczy. Czego moze byc to wina swiece juz sprawdzalem podkreslam ze ostatnio rozbieralem moduł.

 

Prosze pomózcie

Pozdrawiam Karol

Edytowane przez karol271990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze odwaliles fuszere w module i cos przez to popsules ?

Jackuzy jak ty cos piszesz to zawsze jestem zaciekawiony i wlaczam sie do rozmowy bo zawsze madrze gadasz :P

A zeby ten gaznik wsadzic to trzeba bedzie kruciec przerabiac ?

I jeszczed jedno pytanie ... powiedz mi czy oplaca mi sie kupic silnik od dt80mx ?czy latwo go kupic? czy sprzedac to co mam i kupic np dt 125/mtx 125?

Bo twoja idzie 90km/h na prostej tak ? Bo ja glownie do jazdy po miescie uzywam tego moto i predkosc w trasie jest mi potrzebna :icon_mrgreen: no i oczywiscie moc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem z DT 80

z kąs mi ucieka olej po lewej stronie silnika.

Jak postawie motor prosto lub przechylony lekko na lewą strone to nic nieleci.

Ucieka mi olej przy zębadce w silniku lub gdzieś tam bo odkeciłem ta kape i tam jest od oleju i i jak chwile postoi to ucieka, lub kolo wajchy od biegów i czy może gdzies jeszcze tam uciekac ??

Lub mam za dużo oleju i wywala bokiem bo przed kupnem koleś dolewał i niewidział ile lać a ja mysle że wlał zadużo.

 

pomocy bo boje się jeździć że sie zatrze :icon_mrgreen:

 

lub jest możliwośc ze będwe dolewał co jakiś szas ale to bez sensu troche

Edytowane przez Yankees
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom powiercił ta górną pokrywe która jest na dwóch wkretach przykrecona do reszty puchy od filtra.Moja ma podobne osiągi tyle ze do 4 biegu,puźniej nic.Noi zeby wrzucic 3 i 4 to musze ładnie wkrecic bo mam długie biegi. Jeszcze musze sprawdzic jej kompresje jutro.Mocy niema zabardzo:/ zeby stanąc na kole musze wkrecic na 8-10 tys i strzelic ze sprzegła.Powoli zaczyna mnie wku** ten moto. Z tego co mi wiadomo to na tym wydechu powinien bujac sie do 110km/h a nie do ledwo 90. :/ Jeszcze dzisiaj cos mi pierdykło w niej. Podejrzewam ze dysza biegu jałowego sie zapchała. Narazie Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Mam Yamahe 125 2001 rok, dzisiaj podczas jazdy ( ok 10 km) silnik zaczął przerywać ,prychać ,dychać i zgasł !

Nie pali ani na kopa ani na pych ! Czy mógłby mi ktoś pomóc gdzie szukać przyczyny ? Co mogło się stać ?

Z góry DZIĘKUJĘ !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec musisz odkrecic gaznik, odkrecic pojemnik ten na dole w ktorym jest benzyna ... masz tam takie jakby srubki ... wykrec je i przedmuchaj pozadnie ... i jeszcfze inne pytanie .. masz zalozony filtr paliwa od jakiegos np samochodu? bo to tez moze byc problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięx za odpowiedzi ale poszedłem do garażu i okeciłem kape po lewej stronie djełem zębatke i sie okazało ze simering sie wysłuzył :icon_mrgreen: czeba go wymienić. Na łożysku niema dużuch luzów jeszcze prawie wczale moze jakieś 0,5-1 mm do przodu i do tyłu ale na boki nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litrus niestety nie mam założonego filtra paliwa,podejrzewam że mogło coś wpaść z brudnego paliwa ! Jutro się zabieram za wykręcanie !

Jaki filtr najlepiej założyć? Podejdzie taki zwykły plastikowy ?

Dziękuję za pomoc!

 

 

A to najpierw sprawdz wszystko od podstaw..iskra, powietrze, paliwo ..... trzy najważniejsze rzeczy które są potrzebne by moto chodziło...więc najpierw wykręć świece i spardz iskre czy jest jak jest sprawdz czy nie zatkało ci coś dolotu powietrza (mało prawdopodobne ale cuda się zdażają) a potem dopiero bież się za gaxnik który wyczyc do cna :P i powinno być ok....

 

Jackuzy jak ty cos piszesz to zawsze jestem zaciekawiony i wlaczam sie do rozmowy bo zawsze madrze gadasz :crossy:

A zeby ten gaznik wsadzic to trzeba bedzie kruciec przerabiac ?

I jeszczed jedno pytanie ... powiedz mi czy oplaca mi sie kupic silnik od dt80mx ?czy latwo go kupic? czy sprzedac to co mam i kupic np dt 125/mtx 125?

Bo twoja idzie 90km/h na prostej tak ? Bo ja glownie do jazdy po miescie uzywam tego moto i predkosc w trasie jest mi potrzebna :icon_mrgreen: no i oczywiscie moc :)

 

Żeby gaźnik załozyć trzeba zrobic tulejke która zwięzi kanał gaźnika do wymiarów zewnętrznych krućca...więc sam króciec pozostaje bez zmian....następuje przyspieszenie mieszanki poprzez zwięzenie kanału dolotowego...u mnie działa świetnie z jedną wadą...trzeba jak w starych motorkach przed odstawieniem moto na odpoczynek (na noc albo dłuzej) wypalić paliwo z gaźnika bo będzie kapać i będziesz miał plame paliwa w garażu....no i zamiast ssania masz przelewanie komory pływakowej :lalag: ale działa :crossy: i to bardzo fajnie

 

Co do silnika do DT80MX to ja za cholere nie mogłem znaleść jedynie na niemieckim eBayu co nieco było ale zazwyczaj albi było nie opłacalne kupowanie albo nie chcieli przysyłac do Polski....jak juz szukac poszukaj 125ccm ale wtedy to pewnie będzie LC więc też duzy kłopot....wtedy bardziej się opłaca sciagnąć silnik z niemiec...:)....takie moje zdanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...