pikus91 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Czarny punkt a zobacz jakie masz sprezaniezobacz czy masz kompletne pierscienie przemyslalem to te ogrzewanie idzie od glowicy z lewej strony na gore gaznika a z prawej strony gaznika nie pamietam dzis wieczorem na pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol271990 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) WItam Mam taki problem moja dttka gubi iskre raz jest a raz nie ma. Wczoraj odpalała mi bez prolemu za kazdym razem a dzisiaj odchył pcham, pcham i nic czasem na moment zaskoczy. Czego moze byc to wina swiece juz sprawdzalem podkreslam ze ostatnio rozbieralem moduł. Prosze pomózcie Pozdrawiam Karol Edytowane 22 Października 2006 przez karol271990 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 moze odwaliles fuszere w module i cos przez to popsules ?Jackuzy jak ty cos piszesz to zawsze jestem zaciekawiony i wlaczam sie do rozmowy bo zawsze madrze gadasz :PA zeby ten gaznik wsadzic to trzeba bedzie kruciec przerabiac ?I jeszczed jedno pytanie ... powiedz mi czy oplaca mi sie kupic silnik od dt80mx ?czy latwo go kupic? czy sprzedac to co mam i kupic np dt 125/mtx 125?Bo twoja idzie 90km/h na prostej tak ? Bo ja glownie do jazdy po miescie uzywam tego moto i predkosc w trasie jest mi potrzebna :icon_mrgreen: no i oczywiscie moc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol271990 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Możlwie że cos zepsułem ale przed rozebraniem modulu na 90% ze 2 razy mi sie juz tak stało :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) Mam mały problem z DT 80 z kąs mi ucieka olej po lewej stronie silnika. Jak postawie motor prosto lub przechylony lekko na lewą strone to nic nieleci.Ucieka mi olej przy zębadce w silniku lub gdzieś tam bo odkeciłem ta kape i tam jest od oleju i i jak chwile postoi to ucieka, lub kolo wajchy od biegów i czy może gdzies jeszcze tam uciekac ??Lub mam za dużo oleju i wywala bokiem bo przed kupnem koleś dolewał i niewidział ile lać a ja mysle że wlał zadużo. pomocy bo boje się jeździć że sie zatrze :icon_mrgreen: lub jest możliwośc ze będwe dolewał co jakiś szas ale to bez sensu troche Edytowane 22 Października 2006 przez Yankees Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 moze tam za zebatka jest jakis simmering ktory sie wysłuzył i dlatego kapie ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 nom powiercił ta górną pokrywe która jest na dwóch wkretach przykrecona do reszty puchy od filtra.Moja ma podobne osiągi tyle ze do 4 biegu,puźniej nic.Noi zeby wrzucic 3 i 4 to musze ładnie wkrecic bo mam długie biegi. Jeszcze musze sprawdzic jej kompresje jutro.Mocy niema zabardzo:/ zeby stanąc na kole musze wkrecic na 8-10 tys i strzelic ze sprzegła.Powoli zaczyna mnie wku** ten moto. Z tego co mi wiadomo to na tym wydechu powinien bujac sie do 110km/h a nie do ledwo 90. :/ Jeszcze dzisiaj cos mi pierdykło w niej. Podejrzewam ze dysza biegu jałowego sie zapchała. Narazie Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Witam !Mam Yamahe 125 2001 rok, dzisiaj podczas jazdy ( ok 10 km) silnik zaczął przerywać ,prychać ,dychać i zgasł ! Nie pali ani na kopa ani na pych ! Czy mógłby mi ktoś pomóc gdzie szukać przyczyny ? Co mogło się stać ?Z góry DZIĘKUJĘ ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 albo kranika nie odkreciles, albo zabraklo benzyny, albo filtr powietrza ci sie zasyfil ale gaznik przytkal ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Kranik odkręcony ,benzyna na fulu ! Mówisz że trzeba cały gażnik rozbierać?Według mnie nie dochodzi benzyna, bo nawet nie piernie ,nawet nie zagada ani na pych ani kopką, kompletne echo ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Yankees olej może cieknąć ci z simmeringa na wałku zdawczym tam gdzie jest zebatka albo na wałku gdzie jest wajha od biegów lub z czujnika neutral. Zatrzeć to sie niezatrze jak niebędzie oleju to sie sprzegło może spalic. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 a wiec musisz odkrecic gaznik, odkrecic pojemnik ten na dole w ktorym jest benzyna ... masz tam takie jakby srubki ... wykrec je i przedmuchaj pozadnie ... i jeszcfze inne pytanie .. masz zalozony filtr paliwa od jakiegos np samochodu? bo to tez moze byc problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Dzięx za odpowiedzi ale poszedłem do garażu i okeciłem kape po lewej stronie djełem zębatke i sie okazało ze simering sie wysłuzył :icon_mrgreen: czeba go wymienić. Na łożysku niema dużuch luzów jeszcze prawie wczale moze jakieś 0,5-1 mm do przodu i do tyłu ale na boki nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Litrus niestety nie mam założonego filtra paliwa,podejrzewam że mogło coś wpaść z brudnego paliwa ! Jutro się zabieram za wykręcanie !Jaki filtr najlepiej założyć? Podejdzie taki zwykły plastikowy ?Dziękuję za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Litrus niestety nie mam założonego filtra paliwa,podejrzewam że mogło coś wpaść z brudnego paliwa ! Jutro się zabieram za wykręcanie !Jaki filtr najlepiej założyć? Podejdzie taki zwykły plastikowy ?Dziękuję za pomoc! A to najpierw sprawdz wszystko od podstaw..iskra, powietrze, paliwo ..... trzy najważniejsze rzeczy które są potrzebne by moto chodziło...więc najpierw wykręć świece i spardz iskre czy jest jak jest sprawdz czy nie zatkało ci coś dolotu powietrza (mało prawdopodobne ale cuda się zdażają) a potem dopiero bież się za gaxnik który wyczyc do cna :P i powinno być ok.... Jackuzy jak ty cos piszesz to zawsze jestem zaciekawiony i wlaczam sie do rozmowy bo zawsze madrze gadasz :crossy:A zeby ten gaznik wsadzic to trzeba bedzie kruciec przerabiac ?I jeszczed jedno pytanie ... powiedz mi czy oplaca mi sie kupic silnik od dt80mx ?czy latwo go kupic? czy sprzedac to co mam i kupic np dt 125/mtx 125?Bo twoja idzie 90km/h na prostej tak ? Bo ja glownie do jazdy po miescie uzywam tego moto i predkosc w trasie jest mi potrzebna :icon_mrgreen: no i oczywiscie moc :) Żeby gaźnik załozyć trzeba zrobic tulejke która zwięzi kanał gaźnika do wymiarów zewnętrznych krućca...więc sam króciec pozostaje bez zmian....następuje przyspieszenie mieszanki poprzez zwięzenie kanału dolotowego...u mnie działa świetnie z jedną wadą...trzeba jak w starych motorkach przed odstawieniem moto na odpoczynek (na noc albo dłuzej) wypalić paliwo z gaźnika bo będzie kapać i będziesz miał plame paliwa w garażu....no i zamiast ssania masz przelewanie komory pływakowej :lalag: ale działa :crossy: i to bardzo fajnie Co do silnika do DT80MX to ja za cholere nie mogłem znaleść jedynie na niemieckim eBayu co nieco było ale zazwyczaj albi było nie opłacalne kupowanie albo nie chcieli przysyłac do Polski....jak juz szukac poszukaj 125ccm ale wtedy to pewnie będzie LC więc też duzy kłopot....wtedy bardziej się opłaca sciagnąć silnik z niemiec...:)....takie moje zdanie.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.