Adamus67 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Ja płaciłem w olku za komplet did coś ok 200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 W warsztacie próbowali coś dosztukować ale na miejscu nic nie mieli, mi zależało na tym rozpoczęciu więc skrócili o jedno ogniwo i koło dali do przodu. Niby trzyma ale jakoś boje się za daleko od domu się oddalać bo pchać mi się nie chce. Z tego co widze to za sam łancuch oring musze zapłacić około 200 zł to troche duzo niestety :/ Tak do 300 zł za komplet moge dać i w tej cenie jeszcze się zastanawiałem nad tym http://allegro.pl/naped-dt-125-r-90-06-super-mocny-zloty-did-i1566419780.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Czesc,nie moge nigdzie znalesc danych technicznych dt 125, chodzi o to ze sa tutaj rozne modele lc, r, x, i jeszcze jakies bylo, jaka jest roznica miedzy tymi dt z tymi oznaceniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 (edytowane) Słabo szukasz. Zwykła DT125 - Hamulec bębnowy z przodu. Pewnie coś jeszcze ale nie wnikałem.LC Starszy model, blisko mu do 80'tki ale to nadal inna konstrukcja.X - SupermotoR - EnduroRE - Rozrusznik, krótko produkowana, okolice 2004 roku EDIT, także 98-99 i 2005 Everts ReplicaJest jeszcze RN ale to chyba RE na inny kraj. EDIT - Była jeszcze DT 125 R TENERE. Bardzo rzadka, w pełnej owiewce. http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/yamaha%20%20%20.htm Przyda Ci się. Edytowane 15 Maja 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 N - oznaczało wersja z bagażnikiem. Przeczytane na innym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 N - oznaczało wersja z bagażnikiem. Przeczytane na innym forum. A wszystkie maja ypvs( zawor wydechowy) sterowany elektronicznie?A jeszcze slyszalem jakies oznaczenia 10w01, o co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Cytat ścigacz.pl "YPVS - Yamaha Power Valve System to system elektronicznego ustawiania przepustnicy (zaworu) przy wylocie cylindra. Steruje on czasem emisji spalin i możliwością oddawania spalin." Ten system z założenia jest elektroniczny. Łatwo go poznać, bo jest puszką blisko wydechu i bardzo często opisany. LC mogły tego nie mieć. Oznaczenia 53V (DT80 LCII) 30W (RD80 LCII) itd. to fabryczne oznaczenia stosowane przez producenta, które przy okazji mogą powiedzieć czy motocykl miał blokady na dany kraj albo zmiany w konstrukcji. Poszukaj w serwisówce danych technicznych dla 53V i 53W, powinieneś zrozumieć o co chodzi.Tak dla całkowitej jasności, 10W40 to już oznaczenie oleju do skrzyni biegów który powinien też posiadać specyfikacje JASO MA dla mokrego sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleefik Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Witam co sądzicie na temat tej DT? http://otomoto.pl/yamaha-dt-125-tip-top-jedyna-M2600848.html Był ktoś może oglądać ? Jeżeli jest tak jak pisze w aukcji to warto za te pieniądze ? Wygląda na bardzo zadbaną sztukę Jadę ją obejrzeć w sobotę,na co zwrócić uwagę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Witam, mam maly problem z DT125. Podczas ostatniej jazdy odpadl mi prawy boczek, a po nim akumulator. Aku znalazlem w trawie, oslony juz nie, ale mniejsza z tym. Wyglada to teraz tak: http://img638.imageshack.us/img638/308/58817338.jpghttp://img535.imageshack.us/img535/1715/32699521.jpghttp://img580.imageshack.us/img580/8682/24097476.jpg Moje pytanie brzmi: jak to bylo polaczone? Ktory kabelek do ktorego i czy musze cos dokupic? Bezpiecznik jest caly tylko wlasnie nie wiem jak polaczyc. Moze w ogole cos sie urwalo i brakuje? Bede wdzieczny za pomoc, bo DT mam jakies 2 tygodnie i za bardzo sie nie orientuje, a poza tym do weekendu chcialbym to jakos ogarnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 U mnie ten z bezpiecznikiem idzie do plusa, bez bezpiecznika do minusa(na 90% zeby nie bylo, jutro sprawdze) i to wlasciwie wszystko. Dolutowac albo ewentualnie skrecic przewody i mozna jezdzic. Jak jutro bede przy moto to cykne ci fote jak to u mnie wyglada, ale raczej wieczorem dopiero bede. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Masz dobrze nagrzebaną tą instalacje O_o Ty się lepiej bój żebyś zwarcia nie miał przy tych kombinacjach. Przewiń sobie porządnie nowe przewody do aku. Czerwony przedłuż czerwonym do plusa, zmień bezpiecznik na rurkowy, bo chyba taki miały wszystkie detki i zostaje przedłużenie ten czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 U mnie ten z bezpiecznikiem idzie do plusa, bez bezpiecznika do minusa(na 90% zeby nie bylo, jutro sprawdze) i to wlasciwie wszystko. Dolutowac albo ewentualnie skrecic przewody i mozna jezdzic. Jak jutro bede przy moto to cykne ci fote jak to u mnie wyglada, ale raczej wieczorem dopiero bede. Bede wdzieczny :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 jest tak jak mowilem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2c353a6f0f1674e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misztal65 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Siemka :)Mam okazję kupić DT 80 LC I 1985 r. Mam 163 cm wzrostu i ok. 50 kg wagi. Czy to wystarczy żeby ją ogarnąć? I jak możecie to powiedzcie coś o niej. Jakieś wrażenia, moc itd. Z góry dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Może nóżkami będziesz dyndał ale przynajmniej gabarytowo moto nie będzie za mało. Do nauki rewelka, moc itp. wyczytasz z danych technicznych, których pełno w internecie. Tylko nie patrz na Allegro, bo tam potrafią wklepać 30KM bez namysłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.