adikosak Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 na allegro masz mataczy co dtki 125 na 50 maja wbite w papier dasz za taka 8k :P dobra tą pozycje odrzucamy:) Chyba sobie pogadam z dzielnicowym co on robi w takich sytuacjach... Samą 80 spokojnie by dostał za 3k a w miarę opanowania i zdania uprawnień na motocykl przerzucić się na większy sprzęt. Co do mataczy niestety trzeba uważać na allegro;/ sam znam jednego który upycha do motocykli najgorsze podzespoły i idzie dalej motocykl;/ Na co uważać przy zakupie pewnie znajdę na forum ;) Jakby miałby ktoś jakieś uwagi o DT prosze się odezwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 chłopaki zabito mi ćwieka... Yamaha DT 125 ma w cylindrze żeliwo nie nicasil prawda? Ja mam swoją 2005 rok nie mam z nią problemów ale kuplem dowalił ost że mu wbili tuleje i że nie ma już nicasilu w swojej... Czy w tych nowszych rocznikach dawali nicasil? na allegro widze tłoki z różnymi wymiarami to by potwierdzało moją teze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus67 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 W Dt 125 jest żeliwo, na 100% ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Witam, mam sprawe odnosnie zmiany biegow. Kupiłem sobie takie buty http://www.crf50shop.com/images/FORC390993web.jpg i praktycznie nie szlo wbijac biegow do gory. Podniosłem sobie wichajster od skrzyni troche pomogło ale i tak od tego co przy zwykłych butach daleko, a na dodatek żeby zbić biegi musze podnosić nogę ze stópki. Czyli i tak źle i tak niedobrze. Nie wiem, myslałem żeby może kupić troszke dłuższy ten dzynks od biegów toby troche lepiej szło. Ale może ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 W nowych butach zawsze jest z tym problem zwłaszcza że masz pierwszy raz na nodze buty crossowe. Nic tylko dać sobie czas, a buty same się "rozejdą" i przyzwyczaisz się do jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 To, że musisz zdjąć nogę z podnóżka żeby wbić niższy bieg to normalne w butach enduro i na motocyklu enduro. Buty są sztywne a motocykl ma duże odległości między elementami (względy bezpieczeństwa i takie tam co by sobie stóp nie połamać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam, mam sprawe odnosnie zmiany biegow. Kupiłem sobie takie buty http://www.crf50shop.com/images/FORC390993web.jpg i praktycznie nie szlo wbijac biegow do gory. Podniosłem sobie wichajster od skrzyni troche pomogło ale i tak od tego co przy zwykłych butach daleko, a na dodatek żeby zbić biegi musze podnosić nogę ze stópki. Czyli i tak źle i tak niedobrze. Nie wiem, myslałem żeby może kupić troszke dłuższy ten dzynks od biegów toby troche lepiej szło. Ale może ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał. mam to samo ale po kilku jazdach juz praktycznie ogarniam :) niczego w DT swojej nie zmianialem zostawilem tak jak bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 (edytowane) Cześć, mam pewien problem z DT 80 LCII. Ostatnio zrobiłem remont silnika tzn. szlif, nowy tłok i uszczelki. Teraz kiedy jest już wszystko złożone, dt odpala tylko na ssaniu, nawet kiedy silnik się rozgrzeje to jak wyłączam ssanie to motór gaśnie. Gaźnik nie reaguje na regulacje chociaż był niedawno czyszczony. Czasem też strzeli z wydechu powietrzem. Na pewno nie łapie lewego powietrza. Nie ma znaczenia na który ząbek ustawi się iglice.Niepokoi mnie to że przepalona mieszanka strasznie śmierdzi olejem, olej kapie też przy połączeniu cylindra z dyfuzorem. Robię mieszankę 1:50 (syntetyczny valvoline do 2T) Co to może być? proszę o pomoc. dodam tylko że świeca jest ok (irydowa denso) ma ładną iskre. Edytowane 8 Maja 2011 przez Simel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 (edytowane) Martwy lub źle założóny simmering na wale od strony sprzęgła. Poszukaj też czy na pewno nie masz lewego powietrza na odcinku gaźnik-cylinder. Edytowane 8 Maja 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Trochę przeraziłeś mnie tym simmeringiem bo to oznacza rozpoławianie silnika :sad: odcinek gaźnik - cylinder jest na 100% szczelny, gaźnik - filtr powietrza też szczelny. Może leje za dużo oleju i dt nie przepala go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Bardziej pewny tego simmera być nie mogę. Zdejmujesz pokrywę sprzęgła, sprzęgło, zębatkę i wydłubujesz stary simmer a potem wciskasz nowy. Gdzie tu rozpoławianie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Wiem, ze nie ten dzial, ale wiecej osob zajrzy, a sprawa pilna. Kupie zacisk tyl do DT 125r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 (edytowane) Z butami już ok, po 150 km sie praktycznie przyzwyczaiłem, ciężko tylko z 2 na luz trafić(spada do 1). Ale nastąpił nowy problem ;p. Wiedziałem, że będę miał napęd do wymiany, ale nie sądziłem, że tak szybko. W sobote było rozpoczęcie sezonu a mi w piątek o 17 strzelił łancuch :(, ale całe szczęście znalazłem w miarę blisko warsztat i uratowali mi pierwszy start sezonu :D. Dziś 10 to mogę kupić napęd i muyślałem o tym http://allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-yamaha-dt-125-r-x-88-06-i1581033791.html i dać z przodu jeden ząb mniej niż mam czyli 15 a tył zostawić 57 żeby się lepiej zbierała, na v-max mi tak nie zależy bo i tak większość bede jeździć w terenie. Czy ten zestaw i przełożenie będzie ok czy może wybrać jakieś inne warianty? Edytowane 10 Maja 2011 przez zizoug Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus67 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Dobry zestaw,sam mam takie przełożenia i dobrze lata; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 A co w tym warsztacie zrobili z łańcuchem?:Dbezoring długo nie wytrzyma niestety. Już lepiej jakiś SFR na oringu, a najlepiej did albo Rk xring albo oring. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.