Shinigami Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Mam pytanie czy na swozniu tlokowym maja byc podkladki w lc 80? Pytałeś o sworzeń tłokowy i takim sworzniu mówiliśmy :icon_rolleyes: Na dolnym sworzniu korbowodu też chyba nie ma podkładek, bo z tego co pamiętam ruch na boki jest dopuszczalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Fazowalem dzis wszystkie okna w cylindrze do mojej dt pilnikiem, podszlifowalem krawedzie, a potem drobnym papierkiem wodnym przelecialem, chyba dobrze zrobilem? I pytanie czym najlepiej umyc cylinder po takim zabiegu? Cylinder jest takze po szlifie wykonanym wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 chopaki mam pytanie. szukam linek od Y.V.P.S bo w jednej ten badziewny gwint mi sie zrąbał i czy w DT 125 były jakieś zmiany w silniku między latami 1998-2005? Moja jest 05 a ta z której by byly linki 98. Ja mam oznaczenie 3RM-E a tamta 3BM-E a z wyglądu niby to samo(zdjęcie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Nie jest to samo bo do 2003 wyglądała tak: http://www.motorcyclenews.com/upload/21765...ages/DT_125.jpg A po tym roku tak: http://republika.pl/blog_lr_4621000/6965643/tr/dt_125.jpg Z różnic wiem na pewno, że nowa ma elektroniczny starter, brak kopanego i obrotościomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 chopaki mam pytanie. szukam linek od Y.V.P.S bo w jednej ten badziewny gwint mi sie zrąbał i czy w DT 125 były jakieś zmiany w silniku między latami 1998-2005? Moja jest 05 a ta z której by byly linki 98. Ja mam oznaczenie 3RM-E a tamta 3BM-E a z wyglądu niby to samo(zdjęcie) Jeśli masz pancerz w dobrym stanie to polecam udać się do zakładu naprawiającego linki lub załatwić sprawę przesyłkowo. Koszt 25-40zł i na pewno masz pasującą w stanie niemal nowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwarka Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Poratujcie wiedza na szybkiego. Potrzebuje info czym rózni sie DT125 LC1 od LC2. Rankiem stałem sie posiadaczem DT 125 LC -35E z 1984r. Chcialem dzis kupic kompletny naped a sprzedawca mnie pyta czy do LC1 czy LC2. W srode mam wolny dzien i chcialem polatac bo juz mnie ta zima dobija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentCS Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam ! Mam pytanie jakie są koszty napraw dt 125 czy w tym modelu trzeba wymieniac co sezon tłok czy cylinder ? Jak sobie radzi w terenie ? Dziękuję i pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam ! Mam pytanie jakie są koszty napraw dt 125 czy w tym modelu trzeba wymieniac co sezon tłok czy cylinder ? Jak sobie radzi w terenie ? Dziękuję i pozdrawiam . koszty są zależne od tego co padnie i jak jezdzisz. to nie cross żeby co kilka mth wymieniać tlok czy korbe+tlok. na allegro masz częśći to sobie poprzegladaj. jak remont juz koniecznie musialbys zrobic a nie chcesz motoru na gownianych czesciach skladac to te 500-600zl trzeba dac ale to znowu po takim czyms masz motor na dlugi czas niewymagajacy wkladu(mowie o remoncie). masz jakis tam kosztorys: 340zl tlok ale to wossnera z calymi pierdolami do tego szlif(moze z 50zl) uszczelki(100zl moze taniej) a nie jakies tam silikony i motorek smiga. no chyba ze walnie kobra ale to chyba w DT rzadko, tu jednak wysilony silnik nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jas23 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Dam rade na DT 125 ? mam 14 lat 175 i doswiadczenie na skuterach/Biegówkach(tgz.Motorynkach , Komarkach...) Jak myslicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 na początku może być trochę mocna ale jak masz szacunek do gazu to dasz radę....... seryjna dt 125 jest bardzo niska, ja mam 176cm wzrostu i siedze jak na czopperze (strasznie nisko, nogami dotknąć gleby bez problemu) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 To chyba masz uwalony zawias, bo na mojej 80tce ma się tylko lekko zgięte kolana :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 SiemkaMam obecnie 194 cm i cały czas rosnę i chce sobie zakupić jakaś Dt. Tylko mam dylemat jak dotąd jeździłem na maszynach typu Honda mTX 16KM i bez problemu dawałem radę i teraz nie wiem czy kupić sobie 125 z 80/50. Problem polega na tym że motem chce sobie pojeździć w terenie jednak dojazd gdzieś dalej wchodzi też w gre i właśnie nie wiem co wybrać;/ Kolega ostatnio został złapany i wybulił 700zł z kolei nie wiem czy z moim wzrostem i wagą będę miał frajdę z 80. Moto w granicach 3000zł więc powinienem coś juz dostać :) Czekam na jakieś sugestie i wady co do mota mi jest to bez różnicy przy jednym i drugim będe sie musiał wszytkiego uczyć od podstaw, ale mam wielu kolegów manaików więc pomogą :) A więc co wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Na tym forum nie pomagamy omijać prawa http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/72015-niszt-kombinirent-dzieciaki/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Na tym forum nie pomagamy omijać prawa http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/72015-niszt-kombinirent-dzieciaki/ No to co 50 przecież nie będę jeździł bo będzie miała za mało mocy jak na moją budowe;/ z kolei na 125 będę mógł zdawać dopiero za 1,5 roku... W wcześniejszych postach czytałem ze 80/50 to dobre rozwiązanie. Zawsze też mogę się ograniczyć do jazdy w teren... Sam już nie wiem;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 na allegro masz mataczy co dtki 125 na 50 maja wbite w papier dasz za taka 8k :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.