IZO Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 alezescie przy*ebali z tymi uzywanymi oponami hahaha panowie co kupujecie tylko nowe opony zapewne zmieniacie je co tydzien hahaha bo po tygodniu juz jest uzywana i ma zaokraglone kostki i wiadomo jest j7uz tylko na smietnik opanujcie sie troche... zgodze sie z tym ze trzeba kupowac nowa opone ale jak sie ma profesjonalny sprzet na tor i sie bierze na nim udział w zawoadach anie wrzucac do yamahy 80 co po chwila nowej opony to nie ma tyle mocy ze zapinasz kazdy bieg i tracisz przyczepnosc najpierw sie zastanowcie zanim cos bedziecie pisac... ja jezdze głownie na uzywkach po bracie z yamahy dt125 i po ch*j mi nowa jak roznicy nie widze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 alezescie przy*ebali z tymi uzywanymi oponami hahaha panowie co kupujecie tylko nowe opony zapewne zmieniacie je co tydzien hahaha bo po tygodniu juz jest uzywana i ma zaokraglone kostki i wiadomo jest j7uz tylko na smietnik opanujcie sie troche... zgodze sie z tym ze trzeba kupowac nowa opone ale jak sie ma profesjonalny sprzet na tor i sie bierze na nim udział w zawoadach anie wrzucac do yamahy 80 co po chwila nowej opony to nie ma tyle mocy ze zapinasz kazdy bieg i tracisz przyczepnosc najpierw sie zastanowcie zanim cos bedziecie pisac... ja jezdze głownie na uzywkach po bracie z yamahy dt125 i po ch*j mi nowa jak roznicy nie widze ? Niech każdy kupi to, na co go stać!!! I tyle w temacie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Niech każdy kupi to, na co go stać!!! I tyle w temacie :P trafne w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 nie wiecie gdzie mogę dostać niedrogie łożyska wahacza do yamahy dt 80 lc2??ja płaciłem 250zl do swojego i tak tanio znalazłem te łożyska akurat są bardzo drogie Gumy kosztują chyba 40 zl a skarpety 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 W mojej Dt jest blokada, przez co motor sie kreci do jakis 7,5-8 tysiecy.Najlepsze jest to ze od 6 tysiecy ma niesamowitego kopa, co abrdzo mi sie podoba, czy przy zdjeciu z niego blokady straci ta charkterystyke pracy silnikia i nie ebdzie juz tak przyspieszal od 6 tysiecy??Bo kolega am tez dt bez blokady to mu tak muli ze byle jaki romet go bierze. musisz postarac sie o jakąs przelotówke oraz moduł odblokowany. Jak wiadomo kazdy dwusuw dostaje ,,kopa'' na wyższych obrotach (w końcu to nie 4t ze ciagnie od samego dołu) A co do twojego kolegi to widocznie ma zarżnięty juz silnik bądz zle wyregulowany skoro dostawia go romek :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 W mojej Dt jest blokada, przez co motor sie kreci do jakis 7,5-8 tysiecy.Najlepsze jest to ze od 6 tysiecy ma niesamowitego kopa, co abrdzo mi sie podoba, czy przy zdjeciu z niego blokady straci ta charkterystyke pracy silnikia i nie ebdzie juz tak przyspieszal od 6 tysiecy??Bo kolega am tez dt bez blokady to mu tak muli ze byle jaki romet go bierze. zapewniam cieze nie straci swojej harakterystyki wrecz przeciwnie jak zdejmiesz blokady to dopiero zobaczysz na co twoj motor stac i nie opowiadaj bajek ze detke romety ruchaja bo takie zeczy to tylko w erze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Kupilismy dzisiaj dla kolesia dt 80lc2. jest troche dojebana ale coz. Nie wysprzegl;a biegu, gdy wrzucam jedynke to ja ciagnie (nie do wyregolowania), mysle ze to tarcze sprzeglowe, czy sie nie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 musi sie dac wyregulowac jak nie to reghulacja zwalona i to nie beda tarcze bo jak by z tarczami bylo cos nie tak to efekt byl by odwrotny zapinasz asa puszczas sprzeglo i stoisz w miejscu... przyczyną moze być równiez za gesty olej spuść ten co masz odpal silnik i na luzie wciśnij sprzeglo i go przegazuj bron boze nie jedz bez oleju tylko na wcisniertym sprzegle przegaz i zalej taki jaki sie nalezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Kupilismy dzisiaj dla kolesia dt 80lc2. jest troche dojebana ale coz. Nie wysprzegl;a biegu, gdy wrzucam jedynke to ja ciagnie (nie do wyregolowania), mysle ze to tarcze sprzeglowe, czy sie nie myle? skoro biegi wchodzą a cały czas ciagnie to musi byc wina raczej sprzegła :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Kupilismy dzisiaj dla kolesia dt 80lc2. jest troche dojebana ale coz. Nie wysprzegl;a biegu, gdy wrzucam jedynke to ja ciagnie (nie do wyregolowania), mysle ze to tarcze sprzeglowe, czy sie nie myle? Mnie to bardziej wygląda na wyprzęgnik zatarty, zawieszony gdzieś zablokowany.....bo jeżeli tarcze by się skończyły to by sie ślizgały taj samo sprężyny, no chyba ze sie tak niemiłosiernie tarcze skleiły że trzymają mimo wszystko..... Konieczna rozbiórka i sprawdzenie co mu dolega.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 jak by tarcze skleiło to by nie ciągło tylko by zgasł odrazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 To jest tak, wrzucisz sprzeglo, zapniesz bieg i zaczy ciagnac do przodu. Dodam ze linka od sprzegla jest na minimum naciagnieta, czym wiecej naciagam, tylm wiecej ciagnie. Co robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 u mnie był podobny objaw w KMXie tzn wrzuciłem bieg i lekko ciągnął mi na wcisnietym sprzegle i przez co nie mogle pozniej wyrzucic na luz bez min. poruszenia z miejsca motorem. Jak sie okazało jakis mózg pozakładał każdą inną spreżyne dociskową tarczki i nierówniernie brały wtedy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 (edytowane) No to moim zdaniem skonczyly ci sie tarczki. Albo sprobuj cofnac to co sie linke zaklada w druga strone. Moze cos da. Edytowane 15 Czerwca 2008 przez xlukasz6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 No to moim zdaniem skonczyly ci sie tarczki. Albo sprobuj cofnac to co sie linke zaklada w druga strone. Moze cos da. pisze wyraznie ze mu ciagnie a nie slizga !! nie ma chu*a zeby to byla wina zuzytych tarcz!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.