Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

alezescie przy*ebali z tymi uzywanymi oponami hahaha panowie co kupujecie tylko nowe opony zapewne zmieniacie je co tydzien hahaha bo po tygodniu juz jest uzywana i ma zaokraglone kostki i wiadomo jest j7uz tylko na smietnik opanujcie sie troche... zgodze sie z tym ze trzeba kupowac nowa opone ale jak sie ma profesjonalny sprzet na tor i sie bierze na nim udział w zawoadach anie wrzucac do yamahy 80 co po chwila nowej opony to nie ma tyle mocy ze zapinasz kazdy bieg i tracisz przyczepnosc najpierw sie zastanowcie zanim cos bedziecie pisac... ja jezdze głownie na uzywkach po bracie z yamahy dt125 i po ch*j mi nowa jak roznicy nie widze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alezescie przy*ebali z tymi uzywanymi oponami hahaha panowie co kupujecie tylko nowe opony zapewne zmieniacie je co tydzien hahaha bo po tygodniu juz jest uzywana i ma zaokraglone kostki i wiadomo jest j7uz tylko na smietnik opanujcie sie troche... zgodze sie z tym ze trzeba kupowac nowa opone ale jak sie ma profesjonalny sprzet na tor i sie bierze na nim udział w zawoadach anie wrzucac do yamahy 80 co po chwila nowej opony to nie ma tyle mocy ze zapinasz kazdy bieg i tracisz przyczepnosc najpierw sie zastanowcie zanim cos bedziecie pisac... ja jezdze głownie na uzywkach po bracie z yamahy dt125 i po ch*j mi nowa jak roznicy nie widze ?

 

Niech każdy kupi to, na co go stać!!! I tyle w temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej Dt jest blokada, przez co motor sie kreci do jakis 7,5-8 tysiecy.

Najlepsze jest to ze od 6 tysiecy ma niesamowitego kopa, co abrdzo mi sie podoba, czy przy zdjeciu z niego blokady straci ta charkterystyke pracy silnikia i nie ebdzie juz tak przyspieszal od 6 tysiecy??

Bo kolega am tez dt bez blokady to mu tak muli ze byle jaki romet go bierze.

 

 

musisz postarac sie o jakąs przelotówke oraz moduł odblokowany. Jak wiadomo kazdy dwusuw dostaje ,,kopa'' na wyższych obrotach (w końcu to nie 4t ze ciagnie od samego dołu)

A co do twojego kolegi to widocznie ma zarżnięty juz silnik bądz zle wyregulowany skoro dostawia go romek :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej Dt jest blokada, przez co motor sie kreci do jakis 7,5-8 tysiecy.

Najlepsze jest to ze od 6 tysiecy ma niesamowitego kopa, co abrdzo mi sie podoba, czy przy zdjeciu z niego blokady straci ta charkterystyke pracy silnikia i nie ebdzie juz tak przyspieszal od 6 tysiecy??

Bo kolega am tez dt bez blokady to mu tak muli ze byle jaki romet go bierze.

 

zapewniam cieze nie straci swojej harakterystyki wrecz przeciwnie jak zdejmiesz blokady to dopiero zobaczysz na co twoj motor stac i nie opowiadaj bajek ze detke romety ruchaja bo takie zeczy to tylko w erze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi sie dac wyregulowac jak nie to reghulacja zwalona i to nie beda tarcze bo jak by z tarczami bylo cos nie tak to efekt byl by odwrotny zapinasz asa puszczas sprzeglo i stoisz w miejscu... przyczyną moze być równiez za gesty olej spuść ten co masz odpal silnik i na luzie wciśnij sprzeglo i go przegazuj bron boze nie jedz bez oleju tylko na wcisniertym sprzegle przegaz i zalej taki jaki sie nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilismy dzisiaj dla kolesia dt 80lc2. jest troche dojebana ale coz. Nie wysprzegl;a biegu, gdy wrzucam jedynke to ja ciagnie (nie do wyregolowania), mysle ze to tarcze sprzeglowe, czy sie nie myle?

 

skoro biegi wchodzą a cały czas ciagnie to musi byc wina raczej sprzegła :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilismy dzisiaj dla kolesia dt 80lc2. jest troche dojebana ale coz. Nie wysprzegl;a biegu, gdy wrzucam jedynke to ja ciagnie (nie do wyregolowania), mysle ze to tarcze sprzeglowe, czy sie nie myle?

 

Mnie to bardziej wygląda na wyprzęgnik zatarty, zawieszony gdzieś zablokowany.....bo jeżeli tarcze by się skończyły to by sie ślizgały taj samo sprężyny, no chyba ze sie tak niemiłosiernie tarcze skleiły że trzymają mimo wszystko.....

 

Konieczna rozbiórka i sprawdzenie co mu dolega....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie był podobny objaw w KMXie tzn wrzuciłem bieg i lekko ciągnął mi na wcisnietym sprzegle i przez co nie mogle pozniej wyrzucic na luz bez min. poruszenia z miejsca motorem. Jak sie okazało jakis mózg pozakładał każdą inną spreżyne dociskową tarczki i nierówniernie brały wtedy :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...